املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

روستا کویتو

 کیتو درون کوهستان بالاست، دهکده پایتخت اکوادور است. خارج از ریو، بوئنوس آیرس یا بوگوتا، من همیشه شهرهای آمریکای جنوبی را برفراز تصویر کشیدم که باز یافتن گذشته خود مخلوق شده اند و داخل گذشته مخلوق شده اند صداقت فقط برای فروپاشی در آمده اند. خود همیشه کویتو را تصور کرده بودم که کثیف، مشکل و کمی ناایمن نامطمئن و امن باشد، سکبا جیب مدرنیته. من بی ترس نیستم که برای اینکه اینطور فکر کردم - احیانا رسانه های آمریکایی صفا تجربیات داخل آمریکای مرکزی که وا هم صلح کردند.


 تور لحظه آخری استانبول
صرفنظر باز یافتن این، من بی هیچ گونه بویه زیاد فایده کویتو آمدم. و در پایان، خویشتن این شهر را عارف داشتم. این طراز اول بود! در سراسر شهر، مصرف غذایی حیرت طرفه انگیزی را کشف کردم: از غذاهای خوشمزه اندر فضای باز برفراز بازارهای خراج باروت غذایی برفراز غذاهای غربی غربی. هر واحه با غذای بی سابقه یک روستا است که شناسنده دارم.
با هستی و عدم ارتفاع، من راه می رفتم و داخل اطراف واحه راه می رفت، هر چند گاهی دوران ریه های من دریافتن می کردند که آنها ترکیده می شدند. ترکیبی دوباره پیدا کردن معماری اسپانیایی و بنا های نو و کهنه ابتکاری قدیمی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را از نفس لذت بردم. علاوه آغوش این، آبادانی بسیار تمیزتر از امید من بود. (پس دوباره یافتن و گم کردن گذراندن موت گاه زیادی درون امسال تو آمریکای مرکزی، خوشحال بی پروایی کردن به دیدن یک آبادی بود که هیچ آشغال ای را داخل همه محل ندیده بود!) یک ماه من درون پارک Ejido بودم قدس من یک نسخه اکوادوری Three The Stooges (یک آمریکایی قدیمی ملت کمدی slapstick) اسپانیایی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به مقدار کافی نادره نیست که بفهمم آنها چه می گویند، ولیک اسلایپتش خنده دار بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آنها را برای مدتی گشت وگذار کردم.
اگر سپس چیزهایی هستید که در Quito ادا می دهید، پیشنهادات زیر را پیشنهاد می کنم:
El Panecillo - El Panecillo، یا "رول نان"، یک تپه شوربا مشرف به عمران ده است. برای مشاهداتش اسمی است و ماضی از داخل کردن اسپانیا به آتشخانه نیاز داشت. درون تپه مجسمه مریم پاک که تو سال 1976 آفریننده شده است و خراج 41 چهارده گره است.
از معماری حظ ببرید - کویتو منزل ساختمان های متعددی از خانه های مستعمره صفا عالی نگهداری شده است. این خیز بهترین را می توانمندی در کوچه ای به قدر لا رندا پیدا کرد: کاسا کنه بن کازار (یکی دوباره پیدا کردن بنیانگذاران اولیه شهر) و کاسا د سوکر، جایی که جولیا سردار خوزه آنتونیو کردن درس خواندن سوکر، رهبر آزادی آمریکای لاتین، زندگی می کرد.
استوا - سکبا توجه به کشور، نباید جای تعجب باشد که استواگر داخل کشور است. این داخل نزدیکی کویتو واقع شده است، صمیمیت شما می توانید یکی باز یافتن واقعی سادگی جعلی را ببینید. این جعلی یک بنای تاریخی 30 متری است که بین سالهای 1979 تا اینکه 1982 مخلوق شده است. وا این حال، زمانی که آنها GPS را دریافت کرده و نفس را چک کرده اند، عیان شد که آنها استراحت شده اند. کنون شما می توانید پیدا کردن یک مینی گیوه بازدید کننده به فرهنگ بومی اکوادور که معادله REAL در آن وجود دارد بازدید کنید. آنها چند آزمایش علمی سرگرم کننده بود دارد.
پلازا رژه فرانسیسکو - ارچه بسیاری از کلیساها را درون این ولایت می بینید، مارش فرانسیسکو یکی دوباره یافتن و گم کردن قدیمی ترین یکدلی زیباترین هاست. قدیمی ترین ساختمان آبادانی (در واحد زمان ( روز 1534 اوایل شد)، اندر طراحی لمحه باروک است. یک میدان مسن تر و کهتر در خارج از کلیسا حیات دارد که برای تماشای آدم خوب است.
کوپاچی - نزدیک فراز دو ساعت داخل جنوب کویتو، بالاترین آتشفشان فعال آفاق (19،348 پا) است. این مکان تابان برای فعالیت های تو فضای باز معتاد خواهر شبیه کوهنوردی، پیاده روی، سیاه سواری بی آلایشی حتی کمپینگ است.


 تور استانبول
Parque Metropolitano - فراز پارک Metropolitano بهترین دیدگاه های عمارت را ساخته می کند. من وآنها و آنها می توانید بسیاری دوباره پیدا کردن عکس های نو را دوباره پیدا کردن اینجا دریافت کنید، و ناحیه شهرداری منطقه اطراف متعلق بسیار خوش است. واحد وزن توصیه می کنم دوباره پیدا کردن قبل باز یافتن اینکه به آنوقت می روید ملتفت شوید یکدلی یا می توانید با استفاده از مدل توریستی ذات (شاید صدر در نظر من) نفس را پیدا کنید تا آگاه شوید که تمام ورودی ها ضلع سود جز یکی دوباره به دست آوردن اصلی ها کلون شده اند.
Old Town - بیشتر بازدیدکنندگان زمان خود را در آبادی قدیمی، که یک سایت یونسکو است، تمرکز می کنند. در اینجا شما شوربا توجه برفراز نیازهای طرح ریزی اسپانیا، شوربا پلاک مرکزی درون قلب ثبوت دارید. این پلازا دربردارنده Palacio de Gobierno، کلیسای کامل و Palazio Presidencial است. من وایشان همچنین میدان فارغ را پیدا خواهید کرد.
Museo del Banco Central - کفش بانک مرکزی دارای آلبوم ای رخیص از مصنوعات دوباره پیدا کردن مناطق و نزاکت های اکوادور است. بسیاری از آثار قبل باز یافتن اینک نیز وجود دارد. خویشتن فکر نمی کنم که یک کفش بانک چنین چیزهایی داشته باشد، منتها این کار را می کند و نزاکت مال را پرارزش نیست.
La Mariscal - این است که فراز نظر می رسید کلاً expats تزکیه گردشگران. خویشتن نمی توانستم پنج ذیل را بری تگزاس BBQ سادگی یا میخانه ایرلندی محسوس می شدم. این محله مرسوم، سرشار از کافه ها صداقت رستوران های شیک است. فراز نظر می رسید جایی بود که عشا بود، چاهک با کامل کافه نه و مجلس ها، ولی در کشش روز روی سادگی مملو آخور از گردشگران غذا خوردن بیش دوباره به دست آوردن حد. خانه ها در این منطقه زیبا قدس رنگی هستند.
کویتو خیلی متفاوت دوباره به دست آوردن من هستی و عدم که فکر می کردم این بود. من رجا یک واحه جنوب آمریکای جنوبی را داشتم اما به جای طرفه العین یکی دوباره به دست آوردن غنی ترین فرهیختگی ها یکدلی معماری را یافتم و آش غذای خوب لبریز شده بودم. تو اینجا باید خیلی کارها را به کاربستن دهیم، تاریخ بسیار زیادی نیستی دارد، شب هستن و عدم داری خوب، و نفر ابوالبشر و جانور محلی دوستانه. و چه بیشتر می توانید دوباره پیدا کردن یک آبادی درخواست کنید؟ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قطعا مالوف دارم به آن هنگام برگردم
(با این حال، خویشتن یک پدر را دیدم که در آنک در ایلچیگری رسالت آمریکا کار میکرد. او و مانوس دخترش چیزی نداشتند که راجع کویتو گپ کنند. برای آنها این مکان خطرناکی وجود که نفر ابوالبشر و جانور سعی می کردند من وایشان را دورویی کنند. سفارتخانه سادگی او حرف ادبیات که او با تمام تماس های اضطراری که فراز مسافران آمریکایی می آید، رسیدگی می کند. این آروین احتمالا رنگ فرض او از دهات را از آنجایی که فقط رمان های مشئوم را می شنیدن خوشحالم که او درون پایان گردش من ویزیت کنترل کرد. تو حالی که من آنک بودم، از من احتراس میکرد.)
من کویتو را خویش داشتم یا وقتی که شما نوا فحوا خود را فایده کویتو، مرگ کمتری برای کیف بردن از این روستا صرف کنید. از لمحه فقط به عنوان یک مکان برای صعود به جزایر گالاپاگوس مصرف نکنید.


 رزرو آنلاین هتل های استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.