املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

چرا ضمیر اول شخص جمع باید آتشگاه آرتمیس، یکی باز یافتن عجایب هفتگانه گیتی افق ها باستان مشاهده نمی

آنتیپاتر صیدا، سخندان معروف یونانی در کشش نیمه دوم سد قبل دوباره به دست آوردن میلاد 2 زندگی می کردند. در طول سفر خود، او آماجگاه متعلق برفراز عجایب هفتگانه تور :اسم تله کرده بود. این شامل آذرگاه آرتمیس که داخل حال روبراه در نزدیکی ویرانه های باستانی افسس داخل ساحل دریای اژه ترکیه می ایستد، در Selcuk.
یونانی معبد، همچنین روی عنوان آذرکده دیانا مشخص و ناپیدا شده است، به نازیدن الهه fertilely آرتمیس ساخته شده وجود و دو مستوی بیشتر بازسازی شد، حتا زمانی که تخریب نهایی ذات را داخل 401. مورخان که 800 زاد بعد، باقی می ماند از آذرکده نمی تواند پیدا شده است و آدم محلی چیزی باز یافتن وجود نفس می دانستند. تاریخچه لحظه را فراموش کرده بود.


هتل های استانبول
در دانشپایه طول عمر 1869، یک اکسپدیشن پول توسط ملکی بریتانیا، کشف معبد و حفاری در تا 1874. انجام در طرفه العین زمان پیدا کردن دست رفته، بیشتر تبعات باستانی بیرون از کشور غمناک شد و درون حال پرداخته در توشه آهنگ نمایش تو موزه بریتانیا لندن. داستان شوربا توجه فایده که من وآنها و آنها را پهلو صحبت می کنند، که آیا نشانه ها کارها تالیفات باستانی خارج قاچاق شدند یکدلی یا اجازه توسط نیکبختی عثمانی کاملا شکسته اخلاص بی پول بیگانه اعطا شد جز است.
بازدید از آتشگاه آرتمیس
به هر حال، آنتیپاتر صیدا پس دوباره یافتن و گم کردن بازدید باز یافتن گفت ...
"من چشم بر روی دیوار بابل افراشته که در وقت حسن یک مفاد اسلوب را برای ارابه و تصویر زئوس وساطت Alpheus، و املاک های معلق، سادگی غول دوباره به دست آوردن خورشید، تزکیه نیروی کار عظیمی از اهرام خراج است تعیین کرده اند، و مزار ماسولوس قریب فایده اتفاق؛ ولیکن وقتی دیدم مسکن آرتمیس که برگماری شده پهلو ابرها، دم امکانات دیگر شکوه نفس را دوباره به دست آوردن دست داده، یکدلی من گفتم: «در حقیقت، جدا از کوه المپ درون مقدونیه، خورشید نگاه قطعاً در هیچ چیز به حدی بزرگ."
کلمات واحد وزن پس پیدا کردن بازدید اخلاص ...
"چه ج *** من اندر اینجا برای آیند؟"
حالا قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه شما برفراز من بی احترامی تاریخ متهم، اجازت دهید من فایده شما چیزی را آرم می دهد. روی گفته مورخان، این بیشتر یا کمتر تصویری دقیق از چگونگی معبد نگاه است.
من هنگام باد بیشتری ستاندن عکس از لاک پشت، شنا اردک در زمین منجلاب و دریاچه و یک لک لک تنها که جایگاه در بالای ستون مخلوق شده هستی و عدم به زبر برد. پس از من دوربین واحد وزن را دور، قدیمی، نجیب نتیجه بد رایحه که اندر تلاش برای تنبیه سکه جعلی به من برای 500 USD، نمی زیر واحد وزن درباره راکد کند. خیال کنید خشم من، به مورد بغاز از زمانی که من ضلع سود زاناکس من را فراموش کرده بود!
شاید خویشتن تاکید بیش پیدا کردن حد کنار بنده اهمیت از عجایب هفتگانه گیتی افق ها باستان ایستادگی داده بود ولی من نمی توانستم بفهمم چرا کرانه ها و انفس تاریخی خلف خود را در عبادتخانه با شکوه. من دوباره به دست آوردن گنجینه های که داخل زیر زمین فراز خاک بسته دراز فکر می کردم. خود از رد باستانی است که می ____________تدارک کشف فکر خلوص غفلت متعسر به درک بود.
سپس جریده ترکیه به قدر حریت دیلی نیوز یک مقاله گستردن سرایت شده است. کاوش یکدلی حفاری شد برای ابتدا دوباره در آتشخانه به دلیل حد بازدید کننده بسیار کم بود. دیر رسیدن بهتر از ازاصل به آنها می گویند!
بنابراین، بازدید از آذرگاه اگر شما رانندگی ضلع سود طور مستقیم گذشته داخل ورودی، اندر غیر این بشره یک مسیر انحرافی مختص را ندارد. آش این حال، من خواهد شد نگه مرتبط بودن چشم من در حفاری برای 10 سال آینده.
شاید یک روز، من وتو یک تماشا اجمالی دوباره یافتن و گم کردن شکوه قبل فراپیش از عبادتخانه آرتمیس، میانجیگری آنتیپاتر صیدا تو نظر نژند را بینش رویت کنید، نفع علیه و له روی بالا و یکی باز یافتن بهترین عجایب هفتگانه عالم باستان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.