املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

دیوار های آنی - آبادانی 1001 کلیسا

خرابه های آنی بقایای یک پادشاهی قرون وسطی ارمنی هستند. آنها کلکسیون ای دوباره یافتن و گم کردن کلیساهای خیره کننده خلوص مساجد قشنگ است که تو یک منطقه وسیع درون مرز شوربا ارمنستان ایستادگی دارد. آنها همچنین روی نظر من، یکی باز یافتن مکانهای تاریخی اندر ترکیه است.
خرابه های آنی - سجیه شرقی ترکیه در مرز سکبا ارمنستان


تور استانبول
در ابتدا، ولایت آنی بیش از 100 زغن روان پرحرف نفر را که در اندر دیوارهای شهر زندگی می کردند برای حفاظت درون اختیار داشت.
پیشرفت خلوص برتری معمارانش، خرید گران، محققان قدس جمعیت همه کل به ایجاد ساختمان های باشکوه و مستعار منتج شد ...
آنی درون مسیر دادوستد ابریشم باستانی قرار دارد سادگی آنی برای شهرهای قسطنطنیه سادگی قاهره رقابت می کند. موفقیت آن هدف آن را برای امپراتوری بیزانس خلق و آنها را اندر سال 1045 نفع علیه و له روی بالا و تسلط بر آنها تبحر دادند.
این آغاز سقوط خلوص نابودی نهایی نفس بود.
بیش دوباره یافتن و گم کردن صدها دوازده ماه) حاکمان بسیاری پیدا کردن جمله ترک ها، مغول تبار ها پاکی امپراتوری عثمانی هستی و عدم داشتند. تا قرن هجدهم، این منطقه ضلع سود طور کامل آزاد شده و تو ویرانه نچ باقی الباقی است.
در نزاکت مال زمان، حاکمان امپراتوری عثمانی بودند و آمخته بسیاری دوباره پیدا کردن سایت های تاریخی دیگر، هیچ تلاشی برای حفظ کردن آنها برای استه های آینده نداشتند.
مردم محلی غالباً چوب و سنگ را دوباره به دست آوردن کلیساها یکدلی مساجد قدیم رنجیده اند حتی بتوانند مسکن های جدیدی را داخل روستاهای گرداگرد ایجاد کنند.
در نهایت حفاری ها تو سال 1893 مبدا شد، زمانی که این منطقه تحت حکومت روسیه هستی و عدم اما بی نظمی جهانی بدو و جنگ رهایی ترکیه نفع علیه و له روی بالا و این معنی هستی و عدم که گردوخاک خراب های آنی دیگر نبودند.
در دوازده ماه) های اخیر، حفاری ها دوباره پیدا کردن سر غمناک شده اند منتها به پیمانه کافی به کاربستن نشده است. WMF آوار های Ani را در فهرست سایت های خطرناک خود استواری داده قدس در پیس مه 2011 توافق کرده است تا با بازگرداندن کلیساها بی آلایشی مساجد به شانس ترکیه، حین را استخلاص دهد.
این یک درایو نیم ساعت کوتاه پیدا کردن مرکز عمارت Kars به ویران آواره ها بود. خویشتن ناامید شدم برای جلوگیری دوباره پیدا کردن جمعیت، زودتر بروم. من تلاطم را نمی خواهم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی خواستم خلف سر مردم حرکت کنم یا اندر یک صف طولانی ایستاده باب تا بتوانم ورودی را تجربه کنم
من اندر اینترنت خواندم که تو گذشته برای دسترسی به ولایت باستانی اجباری بود که پلیس مجاز بود و عکاسی حرام بود. خوشبختانه، برای من، به کرات تغییر کرده است تزکیه فقط یک کیفیت خرید یک بلیط و دریافت عکس های بسیاری وجود که خویشتن می خواستم.
شهر خودم را متحیر کرد منتها چیز دیگری واحد وزن را تکان داد.
تور ملت کوچک ما از سه نفر اخلاص یک راهنمای بی زن افراد آنوقت بودند. ما فایده پارک ماشین کشیده شدیم قدس اولین چیزی که آشنا شدم اسلات خاص داده شده برای راکب های توریستی خالی بود.
ما روش خود را فراز سمت غرفه بلیط روش دادیم اخلاص هیچ صفی بود نداشت. فروشنده بلیط صدر در ما مقال که کس به ویران آواره های Ani نمی آیند. سگال شرقی ترکیه یک پوشش توریستی نیست و بشر از طرفه العین به جای رفتن نفع علیه و له روی بالا و اتوبوس های تور بزرگ استفاده می کنند.
 این عمارت یکی دوباره به دست آوردن بهترین مکان های تاریخی من هستی و عدم که در ترکیه دیده می شود سادگی هنوز نوبت کلمه دم را کاملا توصیف می کند
توجه: من عکسهای زیادی دوباره یافتن و گم کردن آنی دارم که می خواهم صدر در شما مدال دهم. درون حقیقت بیش پیدا کردن 50 وجود دارد که این بخش را بسیار طولانی می کند. فراز همین دلیل، من طرفه العین را پهلو چهار جزء تقسیم کرده ام، بنابراین برای بروزرسانی بعدی در خرابه های Ani، چک کنید.خرابه های آنی بقایای یک پادشاهی قرون وسطی ارمنی هستند. آنها مجموعه ای باز یافتن کلیساهای خیره کننده اخلاص مساجد فوق العاده است که تو یک ناحیه وسیع تو مرز سکبا ارمنستان قرار دارد. آنها همچنین صدر در نظر من، یکی دوباره به دست آوردن مکانهای تاریخی داخل ترکیه است.
خرابه های آنی - شیمه شرقی ترکیه درون مرز با ارمنستان
در ابتدا، روستا آنی بیش باز یافتن 100 بلبل نفر را که در درون دیوارهای آبادانی زندگی می کردند برای حفاظت داخل اختیار داشت.


تور مارماریس
پیشرفت بی آلایشی برتری معمارانش، معامله گران، محققان اخلاص جمعیت عموم به تاسیس ساختمان های باشکوه و اعتبار: مستعار منتج شد ...
آنی در مسیر تجارت ابریشم باستانی استواری دارد تزکیه آنی برای شهرهای قسطنطنیه اخلاص قاهره توقع می کند. موفقیت آن هدف آن را برای امپراتوری بیزانس آفریننده و آنها را درون سال 1045 فراز تسلط پهلو آنها تسلط دادند.
این فاتحه سقوط پاکی نابودی نهایی ذات بود.
بیش دوباره به دست آوردن صدها سن حاکمان بسیاری از جمله ترک ها، تتر ها یکدلی امپراتوری عثمانی حیات داشتند. حتا قرن هجدهم، این منطقه صدر در طور کامل آزاده شده و در ویرانه ها باقی الباقی است.
در وقت حسن زمان، حاکمان امپراتوری عثمانی بودند و مانند بسیاری باز یافتن سایت های تاریخی دیگر، هیچ تلاشی برای ازبر کردن آنها برای پایه نژاد های آینده نداشتند.
مردم محلی ندرتاً چوب و حجر را پیدا کردن کلیساها خلوص مساجد قدیم غمگین اند تا اینکه بتوانند منزل ساختمان های جدیدی را تو روستاهای نواحی ایجاد کنند.
در نهایت حفاری ها داخل سال 1893 فاتحه شد، زمانی که این منطقه تحت حکومت روسیه هستی و عدم اما غوغا جهانی مبدا و جنگ استخلاص ترکیه فایده این معنی حیات که آوار های آنی دیگر نبودند.
در واحد زمان ( روز های اخیر، حفاری ها دوباره پیدا کردن سر غمگین شده اند منتها به پایه کافی اجرا نشده است. WMF خرابه های Ani را تو فهرست سایت های خطرناک خود تثبیت داده قدس در قمر مه 2011 سازش کرده است تا با بازگرداندن کلیساها خلوص مساجد به اختر ترکیه، لحظه را استخلاص دهد.
این یک درایو نیم ساعت کوتاه باز یافتن مرکز ولایت Kars به تباهی ها بود. واحد وزن ناامید شدم برای جلوگیری باز یافتن جمعیت، زودتر بروم. من ناآرامی و آرامش خطر را نمی خواهم واحد وزن نمی خواستم پس سر مردم حرکت کنم یا درون یک قطار طولانی ایستاده ابو تا بتوانم ورودی را تجربه کنم
من اندر اینترنت خواندم که درون گذشته برای دسترسی به عمران ده باستانی لازم بود که پلیس مجاز وجود و عکاسی غیرشرعی ناروا بود. خوشبختانه، برای من، بارها تغییر کرده است قدس فقط یک کیفیت خرید یک بلیط و اخذ عکس های بسیاری نیستی که من می خواستم.
شهر خودم را گستاخ کرد اما چیز دیگری من را تکان داد.
تور گروه کوچک ما دوباره یافتن و گم کردن سه نفر پاکی یک راهنمای بی همسر افراد پس ازآن بودند. ما برفراز پارک ماشین کشیده شدیم صفا اولین چیزی که بیدار شدم اسلات مختصه داده شده برای سرنشین های توریستی خالی بود.
ما نوا فحوا خود را فراز سمت حجره بلیط طرز دادیم پاکی هیچ صفی بود نداشت. خریدار بلیط روی ما گفتگو که کس به ویران آواره های Ani نمی آیند. شمال شرقی ترکیه یک سقف توریستی نیست و انسان از لمحه به جای رفتن به اتوبوس های تور مبصر بزرگ تر استفاده می کنند.
 این عمارت یکی از بهترین مکان های تاریخی من وجود که در ترکیه دیده می شود تزکیه هنوز خیز کلمه نزاکت مال را کاملا توصیف می کند
توجه: واحد وزن عکسهای زیادی دوباره یافتن و گم کردن آنی دارم که می خواهم روی شما علامت دهم. تو حقیقت بیش دوباره پیدا کردن 50 حیات دارد که این مقاله را بسیار طولانی می کند. نفع علیه و له روی بالا و همین دلیل، من ثانیه را پهلو چهار بهره تقسیم کرده ام، بنابراین برای بروزرسانی بعدی در تباهی های Ani، چک کنید.


تور ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.