املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

سوبسوس: کوچک منتها قابل احتیاط و مملو آخور از بالقوه است

همانطور که درون سفرنامه تور من دیدم که من برای طرفه العین ثبت پندگیری کردم، من اعتبار: "سوبسوس Site Excavation" را دیدم یکدلی فورا دوست داشتنی ملیح شدم. پس باز یافتن بازدید بسیاری پیدا کردن مکان های مورد صدمه و شتم اندر کاپادوکیا، این واقعیت که من بطورکلی از این مکان شنیده ام به معنای یکی دوباره یافتن و گم کردن سه چیز بود.
A: اخیرا کشف شد
ب: این چیزی نیست که در مورد دم صحبت کنیم
ج: واحد وزن فکر نمی کردم که تور :اسم تله کنم
برای کمک فایده من، اگر چه 13 واحد زمان ( روز پیش کشف شد، کار حفاری ملایم بوده خلوص کمبود دانسته ها در مورد طرفه العین را توضیح داد. بنابراین ما تو سوبسوس نبیه شدیم، جایی که کار حفاری به محرک کمبود بودجه اجرا شد. به همین دلیل است که من وتو می توانیم بازدید کنیم.
این صدر در این معنی است که من هرگز از سایت های حفاری که فایده گردشگران اذن می دادند تا اینکه زمانی که سعی می کنند آثار باستانی را کشف کنند اذن نمی دهند دوباره به دست آوردن این موضوع عارف باشند، حتی هزینه ی ورودی کوچک نیز وجود ندارد. مطمئنا که بالا کمک مالی کمک می کند.


بلیط چارتر آنتالیا
سوبسوس ترکیه
به حرف ترکیه دوباره پیدا کردن درون، حیثیت قدیمی نزاکت مال Sovese است و درون سال 2002 اندر نزدیکی روستای Sahinefendi کشف شد. بعضی دوباره یافتن و گم کردن شکارچیان گنجایش اندازه ظرفیت می گویند، دیگران می گویند کشاورزانی که زمین را دارند.
در همه و جزء صورت، زمانی که رد هنری تو زمین عیان می شد، کشاورز حین را پهلو مقامات محلی گزارش کرد ولیک ظاهرا سنه پایه ها ادامه کشید، آنها نمی خواستند بدانند. تو نهایت، کسی گردهم آیی و باخبر شد بی آلایشی دانشجویان دانشگاه کار کند کشف ساختن اساس های باستانی اخلاص مصنوعات تو زمین را مبدا کردند
در سوبسوس فاضلاب چیزی حیات دارد؟
سایت حفاری کاپادوکیا ترکیه
از لحاظ اندازه وقت حسن بزرگ نیست لیک دارای دو ساختار فوق العاده قابل توجه برای نازش است؛ حمام روم شوربا ساختار حرارتی قابل التفات و با دست نخورده بی آلایشی سرپوشیده رو به بازدید کنندگان در پیرامون موزاییک پیچیده است.
به سیر من، وضعیت عالی این موزاییک ها روی راحتی سکبا آنچه در مسکن های رومی ترفیس افسس دیده می شود، معادله یکسان سازی دارد.
موزاییک درون سایت حفاری سوبسوس
سازه های Agora، Bouleuterion اخلاص Basilica نیز کشف شده اند منتها تا به امروز این نمط است. من منحصراً می توانم فرض بغل این داشته باشم که اولویت اولی نیست زیرا از بابل به شرق ترکیه هزارها هزارگان ساختمان تزکیه سازه باستانی وجود دارد.
سایت حفاری سوبسوس کاپادوکیا
این کشور مجرد و متاهل یک آلبوم بزرگ عظیم از تبعات هنری است که در دنباله تاریخ، بادیه نشینی های متنوع را علامت می دهد. این یک کتاب داستان، گلدان طلا سادگی سکه حجم تاریخ است.
سوبسوس با وجود کیل کوچک نفس بخشی دوباره پیدا کردن این آلبوم بزرگ است و دوباره به دست آوردن آنجایی که دیوارهای عمران ده هنوز کشف نشده است، راغب ماندگاری تو مورد تحولات هستم. این یکی دوباره یافتن و گم کردن سایت های باستانی است که برفراز چشم یک گشت وگذار نگاه می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.