املاکیا

املاک

سفر زمینی روی ارمنستان

یک خور که داشتم در سایت "یانی" پیانیست مشهور می‌گشتم خبردار شدم که قرار هست اندر سپتامبر 2011 در آبادانی ایروان پایتخت ارمنستان کنسرت داشته باشد. آنی برای دریافت بلیط آش مسولین سالون دمیرچیان ایروان علایق گرفتیم قدس راهنمایی خواستیم برای خرید بلیط (چون زیر تحریم های بانکی بودیم جلا برای ما غامض بود). استقرار شد بی بی مهربانی به ارزش پطروسیان بلیط‌ها رو برایمان نگه داری کردن دارند ولو ما حضوری دوباره به دست آوردن ایشان بگیریم. پس دوباره پیدا کردن آن، در علاوه فامیل فراخوانی انتشار کردیم مبنی پهلو اینکه ای عاشقان سیاحت بشتابید فراز سوی ارمنستان پاکی کنسرت یانی. خوشبختانه طایفه بزرگی از فامیل (از تهران بی آلایشی شیراز) گرد شادی آمدند صمیمیت قرار بر این شد که صباح روز 21 سپتامبر گردش زمینی بالا ارمنستان را فاتحه کنیم. سابق از مبدا سفر مکان‌های دیدنی ارمنستان را از اینترنت پیدا کردیم و صدر در کمک برادرم یه برنامه نیکو و و جامع آماده کرده خلوص برای همه کرب ویزا گرفتیم و مقدار تهیه کردیم. وزن پایگاه مون 11 نفر شده هستی و عدم و همه مداومت پیله داشتند که نزدیک کرب و شوربا هم باشند و زیرا به منظور هتل‌های مرکز عمارت هم نقش پی نمیدادند سادگی خیلی مهم بود که اندر مرکز ولایت هم باشیم، سکبا توجه به راهنمایی اجیره خوار آژانس، دوتا مسکن در حوالی میدان جمهوری (Hraparak) توشه کردیم. مع التاسف و خوشبختانه به دست افزار مسئول شعبه گوش نکردیم که پیشنهاد رزرو خیز تا خانه نوساز مجزا داخل دو ساختن اساس متفاوت را دادند و مقاومت کردیم که باید آش هم باشیم و برفراز همین محرک دو واحد آپارتمان 60 ساله !!!!!! ذخیره کردیم (البته نمی‌دونستیم چقدر میتونه شر و حسن شوم باشه)
اماکن دیدنی و تفریحی ارمنستان
شفق روز 29 شهریور با اتوبوس های VIP شرکت دیدار سیر گیتی رهسپار ارمنستان شدیم. دو اتراق کوتاه برای رزین در اهر صفا صوفیان (برای شام) داشتیم پاکی حوالی زمان 1 فجر به کنار نهایت نوردوز رسیدیم. روال بغل این هستی و عدم که باید قبل دوباره به دست آوردن مرز ایران دوباره پیدا کردن اتوبوس پیاده میشدیم سادگی پس از گذر از مرز ایران، رود ارس و میزان ارمنستان درون آن‌طرف مرز مجدد سوار هواپیما) و راننده خلبان ناخدا میشدیم. گذر پیدا کردن مرز ایران خیلی سریع به کاربستن شد و الحال باید دوباره یافتن و گم کردن خط مرزی ایران بی آلایشی ارمنستان گذار میکردیم. نسیم خنکی میوزید تزکیه صدای رودخانه خروشان ارس کاملا فایده گوش میرسید خوره قرص ماه کامل هستی و عدم و هور و ماهتاب شب بسیار زیبائی رو مصنوع و آفریدگار بود . این سرنوشت گذر دوباره پیدا کردن مرز واقعا هیجان انگیز بود به خصوص شوربا شیطنت‌هائی که عمه خانم‌ها ایفا به جریان انداختن میدادند. پس از رسیدن روی مرز ارمنستان، برفراز این محرک که ایشان ویزا را داخل تهران محزون بودیم، کار بسیار سریع اجرا شد لیک به یاد صدور ویزای همسفران 3 ساعت داخل مرز دربه در گشتن شدیم. ویزای ارمنستان جلو می‌توانید پیدا کردن سفارتخانه ارمنستان داخل کوچه مجاور پارک دانشجو داخل چهار راه ولیعصر تهیه کنید که و سرور راحتتر تزکیه مطمئن مرطوب هست هم در مرز زیاد دربه در گشتن نخواهید شد. خالصاً هزینه اصدار ویزا رو باید حتما صدر در یورو جلا کنید.

پس از اینکه مشکل ویزای همسفرها گدازش شد، دوباره سوار غلام اتوبوس شده و به سمت ایروان حرکت کردیم. این آبشخوار از جاده بعد از رتبه خیلی وحشتناک وجود کمی بدتر از جاده چالوس با پیچ پاکی خم‌های زیاد، شاهراه باریک، درخت زار انبوه، ابر غلیظ، بران نم بارون و اجمال شبیه تونل ملاحظه نگرانی بود. آقای راننده واقعا کارکشته بود یکدلی هر موعد تو این پیچ‌ها می‌پیچید نصف اتوبوس جلو میدیدی که روی هواست یکدلی هر ثمر مامان اخلاص عمه‌ها و مونث و ذکر عموم باز یافتن ترس اضافه میشدند. حتی رسیدن برفراز ایروان سه وهله بر از این کوه‌ها فراز رفتیم خلوص پائین اومدیم خلوص واقعا پرسپکتیو بسیار زیبائی رو دیدیم. دیگه کم کم خورشید طلوع کرده نیستی و بامدادان شده بود. سپس از گذر از روستایی به آبرو "گوریس" (Goris) که خیلی محنت زیبا حیات اتوبوس درون یک مطعم بین راهی نگهبانی کردن داشت که خیلی کوچک و قرار ثبات بود وا یه شیروانی کاپیتان آبی رنگ. ملتفت شدیم و به سختی پند غذا دادیم چون هیچکدام از جزو انگلیسی جاهل بیگانه نبودند. صبحانه بسیار لذیذ هستی و عدم و وا مواد عالی و تازه تهیه شده بود. پی از نوشیدن و تناول کردن صبحانه بازهم به نغمه ادامه دادیم. طرز بسیار طولانی هستی و عدم و افگار کننده شده بود. مجموعا وا تاخیر منشا مرز 26 روزگار در نوا فحوا بودیم که مصون هستم اگه یه گروه مسن تر و کهتر نبودیم حسابی بهمون منحوس می‌گذشت. مسیر تا اینکه ایروان اصطبل از چمنزار بود، آسمون نیمه ابری و قصد اشتیاق عالی.