املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کودتا این بار اندر ارمنستان / حمله اشخاص مسلح فراز ساختمان پلیس ارمنستان

به نقل از راشاتودی نوشت: رسانه‌های خبری ارمنستان بروز کردند که داخل جریان شبیخون یک خلق مسلح به ساختمان پلیس این کشور لااقل و اکثراً یک نفر کشته بی آلایشی تعدادی دیگر زخمی شدند.
افراد سلاحدار توانسته‌اند بنا پلیس آبادی ایروان را تسخیر کنند. برخی گزارش‌ها نیز از جدیت برای کودتا داخل ارمنستان خبر می‌دهند، شبکه‌های اجتماعی درون این کشور بریده شده و تحرکات نظامی غیر عادی در این کشور بینش رویت شده است.


اماکن دیدنی و تفریحی ارمنستان



گزارش‌های اولیه اشاره‌ای ضلع سود قربانیان این حمله نکرده است ولی برخی رسانه‌ها فاش اشعار کردند که والری اوسیپیان رئیس پلیس ارمنستان پهلو گروگان متاثر شده است.
نیروهای نظامی ارمنستان برفراز ساختمان پلیس سوق شده‌اند و ولادیمیر گاسپاریان کارفرما و مامور نیروهای امنیتی نیز داخل صحنه حادثه ساخته شده است.
این هجوم زمانی بدو شد که نفوس مسلح سکبا چند عضو کامیون دوباره پیدا کردن ورودی‌های شالوده پلیس ارمنستان گذشتند پاکی کنترل این ساختن اساس را تو اختیار گرفتند.
این لاش ظاهرا با هدف آزادسازی "جیریر سیفیلیان" قدوه مخالفان ارمنستان اعمال شده است، وی 20 ژوئن به تهمت توطئه برای تملک چند شالوده دولتی و تاسیسات مخابراتی تو ایروان زندانی شده است.
طرفداران سفیلیان پیش دوباره یافتن و گم کردن این بیان کرده بودند که نشید دارند با تحریک یک پیرو مسلح شورشی، وضعیت قدس شرایط را درون ارمنستان تغییر دهند.
اکتبر گذشته، سرفیلیان و تیک مخالف وی موسوم پهلو "ارمنستان نوین"، ابراز کردند که "روند نافرمانی مدنی بی آلایشی تغییر قدرت" را درون این کشور شروع خواهند کرد.
در لحظه زمان سفیلیان سکبا انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: دستیابی به آماج تغییر قدرت، تنها دوباره به دست آوردن طریق انتخابات میسر نخواهد بود. برفراز این آماج تنها می‌تواند دوباره به دست آوردن طریق یک شوروغوغا مسلحانه مردمی عدد یافت.
افراد مسلح کرب امروز در بیانیه‌ای تاکید کردند: من وایشان پیش دوباره به دست آوردن این یکی پیدا کردن ساختمان‌های اصلی پلیس درون ایروان را تسخیر کرده‌ایم خلوص این ساختمان شادی اکنون در کنترل افراد مسلح است.
بیانیه سرویس امنیت ملی ارمنستان درباره مصایب ایروان
سرویس امنیت ملی ارمنستان نیز در بیانیه‌ای صدر در تشریح رویدادها ایروان پرداخت.
در بیانیه رسمی سرویس امنیت ملی ارمنستان آمده است: امروز صبح، گروهی از نفوس مسلح به دفاتر پلیس ارمنستان غارت کردند پاکی چند آدم را فایده گروگان گرفتند.
این بیانیه افزود: شادی اکنون، من وتو در حالا مذاکره آش این گروه مسلح هستیم تا تسلیم مسالمت جویی آمیز و قرار ثبات این کسان به مقام‌های رسمی ارمنستان را تضمین کنیم. حامیان این مهاجمان دانسته ها نادرستی را درباره تشویش یک گروه مسلح دوباره یافتن و گم کردن طریق شبکه‌های اجتماعی پراکنده کرده‌اند.
در این بیانیه آمده است: این اطلاعات که در حالا پراکنده شدن است، آش واقعیت برابرسازی ندارد. نهادهای دولتی تو وضعیت عادی و مقیاس به فعالیت خود استمرار می‌دهند خلوص نیروهای امنیتی اندر حال ادا فعالیت‌های نفس هستند تا ترتیب و امنیت عمومی را راسخ کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.