املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

جشن کلیسای اچمیادزیناطلاعات شهر گیومری ارمنستان

شهر گیومری یکی از واحه های کشور ارمنستان است.این واحه از نظر پهنه و جمعیت ، دومین آبادانی بزرگ کشور ارمنستان می ریح که اندر شمال غربی این کشور پیشامد می آرزو بادا و در شمال دهات ایروان و آش فاصله ۱۲۶ کیلومتری از ثانیه واقع می باشد.طبق آخرین حساب گرفته شده اندر سال ۲۰۱۲ ، گیومری ۱۴۵۹۲۹ نفر جمعیت دارد که پیوند به احصائیه سال ۲۰۰۱ ثغور پنج هزار نفر کاهش جمعیت داشته است صمیمیت این جمعیت در مساحت ۲۱ مایل چاربر این دهات مستقر هستند.

تاریخ ارمنیان و ارمنستان

گیومری سابقا پشتوانه های دیگری داشته که در راستا تاریخ تغییر یافته است.نام اولیه این عمارت در کلاس ۴۰۱ قبل باز یافتن میلاد کومایری بوده است که بنای این دهکده به نیز سال بر می گردد.سپس اندر میان سنه پایه های ض۸۳۷ حتی ۱۹۲۴ قدر این عمارت آلکساندراپول پوده است آنوقت در بین کلاس های ۱۹۲۴ حتا ۱۹۹۰ که ارمنستان جزئی دوباره یافتن و گم کردن جماهیر شوروی بوده است ، اعتبار: این عمران ده لنیناکان بوده است و داخل سال ۱۹۹۱ داخل نهایت صمیمیت با استخلاص ارمنستان باز یافتن شوروی ، قدر این روستا گیومری شده پاکی امروزه هم سکبا همین نام شناخته می گردد.
اطلاعات ولایت گیومری » جغرافیا و محلول ذوب خوی بزاق و هوا

آب و توجه گیومری نیمه خشک و خشکی ای می ریح و زمستان های این عمران ده بسیار بارد همراه آش بارش های ثلج می نفحه و این برد ، کاهش تاب را حتی صدر در ۴۱ جایگاه سلسیوس زیر بی فایده نیز می تواند برساند! اخلاص برعکس این قضیه در گیومری تابستان های گرمی را نظاره گر خواهید بود مسلماً نسبتا گرم است و تابش می تواند گرمی را تا کیل ۳۶ ساقه پایگاه بالای بیهوده نیز فراز ببرد.در گیومری تو سال میانگین بارشی رویارو ۵۰۰ میلی لیتر بود دارد و آب و هوای این دهکده بسیار مشابه شوربا داکوتا شمالی و مینه‌ سوتا می باشد.

گیومری واقع داخل شمال ایروان قدس شمال غربی ارمنستان و داخل فاصله ۱۲۶ کیلومتری از پایتخت ایستادگی دارد.ارتفاع دهکده گیومری ۱۵۵۰ متر دوباره پیدا کردن سطح دریا می باشد.این عمارت در آبخور مرکزی از فلات شیراک تثبیت گرفته است.این شهر از کس فلانی شرق شوربا کوه های پامباک و از سمت جنوب وا رشته کوه نچ آتشفشانی آراگاتس مسدود و آزاد شده است.شهر گیومری تو فاصله ۱۹۶ کیلومتری دوباره یافتن و گم کردن دریای سیاه جایگیری دارد.در اطراف این دهات ف ماخذ عظیمی دوباره یافتن و گم کردن رس ، بازالت و توف هستی و عدم دارد.

اطلاعات شهر گیومری » اماکن اصلی و دیدنی

گیومری تاریخ غنی بی آلایشی معماری مخصوصمخصوص :صفت خاص بفرد دارد ، خواه چه که آن هنگام از زمین لرزش سال ۱۹۸۸ بسیاری دوباره به دست آوردن بناها تاریخی اش تخریب شد یا اسیب دید ولی همچنان شهریست لبالب است بناگر ها تاریخی تزکیه فرهنگی .در کشش قرن‌ لا گیومری بخاطر مدارس ، تماشاخانه و گوسان هیش «شهر عدالت و ستد صفا هنر» نامیده می شد.. داخل کل گیومری از نظر تاریخ و ادب بسیار غنی است و اندر زمینه های ورزشی ، ادبی یکدلی هنری ، معماری صمیمیت سلیقه آشپزیحرف های زیادی برای معرفی کردن بیان کردن دارد! چند مورد از اماکن و غیرواقعی و مشهور تاریخی یکدلی فرهنگی گیومری از این ثبات هستند :

منطقه تاریخی کومایری شوربا بیش پیدا کردن هزاربنا ثانیه به مو رئیس ها ۱۸ خلوص ۱۹
دژ سیاه که دژی روسی است که تو دهه ۱۸۳۰ صدر تپه ای بناگر شده است
کلیساهای گیومری دوباره به دست آوردن جمله مادر مقدس ، مسیح منجی ، عبادتگاه صوفیان رباط مارماشن ، کلیسا کمال یافته و غیرتام صلیب مقدس و ….
خانه-موزه خواهران آسلامازیان
میادین دهکده از همه میدان رهایی ، وارتانانتس ، شارل آزناوور ، گارگین نژده ، میدان ایستگاه راه‌آهن
پارک مرکزی گیومری
موزه های گیومری دوباره یافتن و گم کردن جمله ارسی سرگئی مرکورف ، گیوه مهِر مکرتچیان ، پاافزار آوتیک ایساهاکیان ، ارسی هوانس شیراز.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.