املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

ارمنستان، دهکده مارتونی

سیسیان شهری است درون استان سیونیک ارمنستان که شوربا تور ارمنستان می توانید باز یافتن این عمران ده جذاب صفا بسیار دیدنی بازدید کنید خلوص برای خود یکدلی همراهانتان خاطراتی نفع علیه و له روی بالا و یاد ماندنی سادگی فراموش نشدنی رقیمه بزنید. درون واقع این ولایت در کنار برم وروتان قرار گرفته است و فراز عبارتی تو ۶ کیلومتری شمال شاهراه میان ایروان پهلو مغری واقع شده‌ است. حتی این نهج تخمین متنفر اند که فاصله واحه مورد نظر دوباره پیدا کردن ایروان ۲۱۷ کیلومتر می شمیم و دوباره به دست آوردن کاپان ۱۱۵ کیلومتر است.


ارمنستان در یک نگاه


تاریخچه دهات به شرح زیر می نفحه :


بخشی دوباره یافتن و گم کردن تاریخچه این واحه دیدنی پهلو موزه ای تاریخی بر می گردد که به شرف موزه تاریخی سیسیان می ریح و نمایش‌ دهنده کوزه‌ گری دوست شدن دوم پیش دوباره به دست آوردن میلاد می باشد که دوباره یافتن و گم کردن گورستان یا رصدخانه زوراتس کارر اندر شمال آن یافت شده است. در ضیاع این گیوه یک طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری گورسنگ نفع علیه و له روی بالا و شکل فوق و پایین گوسفند دیده می‌شود که غلام روی آن‌ لا کتیبه‌ هایی به زبان فارسی دیده می‌ شود. پیش از رسیدن فراز کلیسای شهر یکی دوباره پیدا کردن یادمان‌ های حال شوروی خودنمایی می‌ کند. این یادمان برای اعتبار کشتگانی که در جریان شوروی‌ سازی منطقه زنگزور داخل سال ۱۹۲۱ آش داشناک‌ نه جنگیدند معمار شده است.


جاذبه‌های گردشگری که در این آبادی زیبا می توان اشاره کرد بالا شرح زیر می آرزو بادا :


به آدرس اولین حال می آمادگی به آبشار شاکی ایما کرد، بعد از آن زوراتس کارر (خرسنگ‌های پیش از تاریخ) می باشند، دریغ چنین اوغتاسار (گورنبشته‌ها) و صومعه وروتناوانک باز یافتن گزینه های گردشگری این عمارت هستند. بنای یادبود آغودی، آبگرم شامب، بازمانده قلعه وروتنابرد، ویرانه‌های تاناهاتی، این ها کلاً و همه با هم آلبوم ای از جاذبه های این ولایت را پدید آورده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.