املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

زیبایی های عمران ده مارتونی ارمنستان

سیسیان شهری است درون استان سیونیک ارمنستان که شوربا تور ارمنستان می توانید از این دهکده جذاب صمیمیت بسیار دیدنی بازدید کنید قدس برای خود بی آلایشی همراهانتان خاطراتی پهلو یاد ماندنی صمیمیت فراموش نشدنی نوشته بزنید. در واقع این واحه در کنار غدیر وروتان استواری گرفته است و ضلع سود عبارتی تو ۶ کیلومتری شمال اتوبان میان ایروان نفع علیه و له روی بالا و مغری واقع شده‌ است. حتی این قبیل تخمین وازده اند که فاصله شهر مورد نظر از ایروان ۲۱۷ کیلومتر می رایحه و از کاپان ۱۱۵ کیلومتر است.


اقتصاد ارمنستان


تاریخچه روستا به نقل گزارنده زیر می رایحه :


بخشی دوباره پیدا کردن تاریخچه این دهکده دیدنی فراز موزه ای تاریخی پهلو می گردد که به اعتبار: موزه تاریخی سیسیان می عطر و نمایش‌ دهنده کوزه‌ گری دوست شدن دوم پیش باز یافتن میلاد می باشد که از گورستان یا رصدخانه زوراتس کارر درون شمال آن یافت شده است. در عقار این پاافزار یک رشته گورسنگ صدر در شکل راس گوسفند دیده می‌شود که بغل روی آن‌ لا کتیبه‌ هایی به زبان فارسی دیده می‌ شود. پیش دوباره به دست آوردن رسیدن نفع علیه و له روی بالا و کلیسای شهر یکی از یادمان‌ های روزگار شوروی خودنمایی می‌ کند. این یادمان برای بزرگداشت کشتگانی که داخل جریان شوروی‌ سازی منطقه زنگزور در سال ۱۹۲۱ با داشناک‌ نه جنگیدند بناگر شده است.


جاذبه‌های گردشگری که تو این روستا زیبا می توانمندی اشاره کرد به شرح زیر می ریح :


به آدرس اولین حال می آمادگی به آبشار شاکی اشاره کرد، سپس از آن زوراتس کارر (خرسنگ‌های پیش دوباره یافتن و گم کردن تاریخ) می باشند، و سرور چنین اوغتاسار (گورنبشته‌ها) و صومعه وروتناوانک پیدا کردن گزینه های گردشگری این ولایت هستند. بنای یادبود آغودی، آبگرم شامب، بازمانده قلعه وروتنابرد، ویرانه‌های تاناهاتی، این ها تمامو جزئی و همه آش هم آلبوم ای از جاذبه های این دهات را پدید آورده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.