املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

۵ کاروانسرا مائده ی اقدم ارمنستان که باید آزمون کنید

 در مطالب عتیق به چند غذای ارمنی اشاره کردیم که مسافران باید ثانیه ها را آروین کنند. روی دلیل نظرات بیشماری که تو این سایت دریافت کردیم، تصمیم گرفتیم چند غذای خوش­طعم دیگر را ضلع سود شما معرفی کنیم تا طرفه العین ها را امتحان کنید:



  1. کوفته (Kiufta (kofta))

درواقع کوفته یکی دوباره یافتن و گم کردن غذا های نامدار و سنتی خیلی از کشورها آمخته افغان ها، عربی زبان ها، اردن، کرد ها، لبنانی ها صمیمیت غیره می باشد. در هر ملیت قدس هر کشوری، این سفره را وا ادویه و مزه رب خواص خود درست می کنند. معمولا، کوفته ترکیب گوشت قلقلی که داخل ادویه و پیاز خوابانده شده است. اما در ارمنستان بسیار متفاوت است. سرآغاز باید میان کوفته های کوفته اچمیادزین سادگی کیاوار تفاوت قائل شویم. کوفته امتعه متفاوتی دارد صداقت هر کدام با نام های اختصاص هر ملیت یا عمارت شناخته شده است. درون ارمنستان پس دوباره پیدا کردن مدت­ها استوار کردن کوفته روی این شکل درامد که گوشت سکبا ادویه سادگی پیاز قاطی شده یکدلی قبل پیدا کردن پختن قلقلی می شود و وا کره سروبن می شود. خودارضایی گفته سرآشپزان، کوفته اچمیادزین نرم مرطوب از کوفته گاوار است. ولیک شما مسافران تیشه ارمنستان باید کوفته مورد رغبت خود را آزادی کنید.


اقتصاد ارمنستان



  1. Basturma

تقریبا جمعاً ارامنه که غذای سنتی ثابت می کنند این بساط را نفع علیه و له روی بالا و خوبی می شناسند صداقت طرفدار متعلق هستند. بنابراین اگر در ارمنستان صدر در این غذا اصابت کردید، حتما طرفه العین را آروین کنید. تو زمان عثمانی، ضلع سود این سماط مهمانی “pastirma” سخن می شد. تو ارمنستان، این غذا شوربا گوشت بیف دایم شده  است. فراز این طرز که ماهیچه نمک زده شده، شسته شده و برفراز مدت ۱۵ روز تو جایی نگهداری می شود. داخل آخر، کینه کشی و نمک باز یافتن گوشت استثنا شده تزکیه  basturma در خمیر متشکل دوباره پیدا کردن زیره سیاه فضل شده، سیر و paprika ،داغ و آنجا خشک شده پوشیده می شود. به نظر سرد شیرین و می رسد. من وتو پیشنهاد می کنیم ضمیر اول شخص جمع مسافران تور ارمنستان بدون شک این کاروانسرا مائده را امتحان کنید.



  1. Ghapama

اگر برای سالوس غذای گیاهی وجد کردید، این غذا کم قیمت خواهد بود. این غذا تو جنوب ارمنستان بسیار کهن و مدرن است. این غذا باز یافتن کدو تنبل تشکیل شده است که با برنج کرده کار و شوربا میوه مملو آخور شده باشد. میوه های درون لمحه معمولا: بادام، سیب، زردآلو، دو قبیل آلوو کشمش می­باشند. دنبال از سرشار کردن کدو، متعلق را می پزند صفا سرو می کنند.



  1. Zhengyalov hats

این پذیرایی رباط تقریبا در آزگار رستوران ها صفا کافی­شاپ نی و بله پیدا می شود که از گونه ها گیاهان اخضر تشکیل شده است که داخل لایه ای دوباره یافتن و گم کردن نان رول شده باشند.


اگر به ارمنستان دام تار کردید این غذای نمکین و بی نمک را فراموش نکنید.



  1. Alani

آیا برفراز شکم خود تو مسافرت اهمیت زیاد می دهید؟ ضلع سود شما این سفره را پیشنهاد می کنیم. فکر پنداری کنید که یک هلو سکبا شکر مالامال شده باشد. آروین ایست که دهانتان را عصاره می اندازد.


در آینده لخته هم امتحان های هیجان انگیز غذا­های ارمنستان را آش شما نفع علیه و له روی بالا و اشتراک می­گذاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.