املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

دهکده آرماویر ناجور ارمنستان

شهر کنونی “آرماویر ارمنستان” تو سال ۱۹۳۱ کشف گردید و شرف پایتخت قبلی ارمنستان را دارد. این آبادی در ۴۶ کیلومتری خصلت غربی ایروان جدید شده است. جمعیت دهکده آرماویر تقریب ۲۸۰۰۰ شخص می باشد. طراحی و خلق اولیه دهکده توسط “الکساندر تامانیان” بشره گرفت. این عمران ده در استان آرماویر استواری گرفته است. از ایروان تقریبا ۴۰ دقیقه دنباله می کشد تا به این ولایت برسید. باید گفتگو که استان آرماویر و روستا آن، یکی از بهترین خلوص زیبا ترین دهات های ارمنستان به سرشماری می روند. بازدید پیدا کردن این عمارت می تواند بسیار جالب، دیدنی و یاد یادبود انگیز برای مسافران تبر ارمنستان باشد. بصر انداز هایی که در بعد موجب دم همه زیبایی توجیه ناپذیر می شوند، کوه آرارات تزکیه کوه آراگات می باشند.
شرف قدیمی و اصلی این دهات در و نو “سرداراپات” داخل زمان جماهیر شوروی، داشت. سپس نام دم به “هوکتمبریان” تغییر یافت و ولو سالهای طولانی، این عمارت را به اعتبار: هوکتمبریان می شناختند.


وضعیت آب و هوای ارمنستان
اگر از هوای آذرین فراری هستید، بنابراین تابستان، برای بازدید از سپس مناسب نخواهد حیات زیرا تابستان، سرانجام و اینک بسیار حاره می شود. این روستا دارای شتا های سردیست بنابراین پیشنهاد می کنیم برای انهزام از گرما، اندر این خلع به این آبادانی بیایید.


طبق حرف تاریخ نویسان، دهات آرماویر توسط آقازاده بزرگ پاتریاک مصنوع و آفریدگار شد. نفع علیه و له روی بالا و همین دلیل این ولایت هنوز به ارامایان نیز نامیده می شود زیرا یک آپارتمان در بالای فلات برای ارامایان مخلوق شد. پس ازآن این عمران ده ارامایس پهلو معنی اهتزاز نامگذاری شد و سرانجام و اینک آرماویر این آبادی زیبا شد که فایده معنی خانه بلندی که در آرامایس تثبیت دارد می باشد.
اندر دوره اورارتو، اهمیت این واحه آنقدر زیاد شد که که وا وان، عمارت تحت فرمان روایی حکومت دوره اورارتو بود، رقابت می کرد. این آبادانی تا مئه و دهه ۴ قبل باز یافتن میلاد مسیح وجود داشت ولی در دامنه حکومت باقراتونی برفراز ویرانی رسید. آنوقت این آبادی در گاه حکومت مغول، نفع علیه و له روی بالا و ویرانی کامل رسید. داخل جای پایتخت وقت حسن زمان، اکنون شمار زیادی شهر قرار دارد اما ارغنون های واحه ها هنوز در آن زمان قرار دارد و چیزی جز ویرانه ای از آن باقی نمانده است. اما بشر و مسافران تبرزین ارمنستان بسیار از دم بازدید می کنند.


باید گفتگو که این شهر، پیشنهاد چندانی برای ارایه ندارد. مجرد و متاهل چیز هایی که می تواند بازدید کنندگان را به آنجا جذب کند، تاریخ، رد باستانی و چشم انداز زیبایش است. این دهات در نزدیکی برخی از مکان های زیبا قدس چشمگیر ساخته شده است و صدر در همین دلیل همیشه اندر مرکز توجه استواری دارد.
برخی دوباره به دست آوردن مکان نی و بله عبارتند از: سرداراپات و کفش سرداراپات، خاکستان سرداراپات، که اندر ۱۹۶۸ فراز وجود آمده خلوص در اضطراب سرداراپات که ارمنستان در شورش میان ترکیه و این کشور پیروز شد.
ار علاقهمند صدر در تاریخچه ارمنستان هستید، قطع این والادگر سازنده را دوباره پیدا کردن نزدیک تفرج کنید.
پاافزار سرداراپات نیز شبیه قلعه آفریننده شده است تزکیه دو سقف دارد. فاصله دهکده آرماویر صداقت این ارسی حدودا ۱۰ کیلومتر می باشد.
کلیسای “اچمیادزین” نیز یکی از زیبا ترین کلیسا ها تزکیه مهمترین پرستشگاه هایی است که دد دیو جهان بی آلایشی ارمنستان در طرفه العین عبادت می کنند و ارزش بازدید دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.