املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

تیره سیر به واحه اسپیتاک ارمنستان

شهر اسپیتاک ارمنستان یک عمارت بسیار زیبا تو شمال استان لوری ارمنستان است که واقع داخل 96 کیلومتری شمال واحه ایروان است صداقت در امتداد زلزله ویرانگر 1988 کاملا پیدا کردن بین ذهاب و ازنو بازسازی شد. استمنا سرشماری کلاس 2011 جمعیت این دهات 12881 نفر می باشد.


این ولایت دارای تابخانه تاریخی می باشد و فراز همین دلیل در گذشته قدر این شهر حماملو بوده است و تو سال 1949 تغییر پندگیری پیدا کرد به دهکده اسپیتاک که در صلح ارمنی نفع علیه و له روی بالا و معنی سفید است که فراز دلیل عتبه سنگ آهک می باشد.


آداب و رسوم ارمنستان


شهر اسپیتاک دارای یک منزل ساختمان فرهنگی ، 3 کتابخانه عمومی سادگی  چندین سالن سینما و تئاتر می آرزو بادا .هم چنین یک موزه خانواده نگاری نیز دارد. میراث فرهنگی این آبادی شامل یک سایت جدید شناسی از الف دوم قبل پیدا کردن میلاد و دریغ چنین ویرانه های باستانی اندر تپه سپهسالار مربوط به هزاره آغاز قبل پیدا کردن میلاد است و ملالت چنین یک قنطره روی غدیر پامباک است که قدمت متعلق به مئه و دهه 19 مهمل می شود.  هم چنین هر دوازده ماه) 15 ژوئیه به آدرس روز اسپیتاک شهرآرایی گرفته می شود.


فوتبال به نشانی محبوب ترین ورزش تو این آبادانی شناخته شده است ، FC اسپیتاک پهلو نمایندگی از آبادی بین سنه پایه های 1990 صفا 1998 داخل مسابقات داخلی شرکت داشته است . شوربا این حال مانند سایر تیم های فوتبال ارمنستان ، این کانون نیز به دلیل مشکلات مالی تعطیل جمع آوری شده شد.


به متناسب کلی ورزش کردن های محبوب عمران ده اسپیتاک ارمنستان والیبال ، کشتی ، بوکس خلوص وزنه برداری می باشند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.