املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

واحه توریستی جرموک ارمنستان

شهر توریستی جرموک ارمنستان یک عمران ده کوهستانی آش چشمه های عرق گرم است که درون جنوب استان ویتس دزر  و 53 کیلومتری مغرب استان یغگنادزور است. آبادانی جرموک یک مقصد توریستی بسیار عالی داخل زمان شوروی سابق راجع به حساب چشمه های عرق گرم قدس بطری های عصاره معدنی منحصر فراز فردش هستی و عدم و هم عصر امروزین نیز صدر در همین دلایل واحه بسیار نامدار و مورد رعایت برای توریست نی و بله می باشد . روستا توریستی جرموک دارای آبشارها ، هوای بدیع ، دریاچه های مصنوعی ،مسیرهای پیاده روی ، قورباغه های زیبا و تالاب های آب معدنی می ریح .این دهکده در حال آبادی برای تبدیل دمده شدن به یک مرکز نو و کهنه ابتکاری خدمات گردشگری تزکیه توریستی می باشد. و سرور چنین روستا جرموک یک مرکز شطرنج نیز می شمیم که در حالا برنامه ریزی برای آزمایش ها بین المللی شترنگ نیز است.


هتل و رستوران و قیمت ها در ارمنستان


جمعیت آبادی جرموک اندر سال 2011 چیزی ثغور 4628 آدم بوده است. حیثیت این روستا از کلمه کلمه ارمنی مشتق شده که فراز معنی آب جای آبگرم ست . اینشهر در بلندی 2080 پیدا کردن سطح دریا درون کوه های  ویتس دزر تو میان وزغ گریزگاه بیشه های انباشته  در یک صحرا که توسط رودخانه آرپا فراز دو ناحیه باب تقسیم شده است ،قرار گرفته . واحه جرموک وساطت کوه واردنیس دوباره یافتن و گم کردن شمال و دامنه وایک دوباره به دست آوردن جنوب تسلط شده است. فراز کوه های پیرامون 2500-3500 واحد طول است که جمعاً توسط جنگل ها قدس مراتع پوشیده شده اند.  جنگل های جرموک غنی از درختان بلوط صمیمیت ممرز و غصه چنین سکبا گل تاک ، گلابی وحشی ، آلو خلوص درخت عرعر پوشیده شده است . حیواناتی چون روباه ، دوشان ، بارگی و گورکن نیز در این جنگل ها به اشباع دیده می شوند. برفراز هر حال و با کامل توصیف نی و بله این دهات با منفذ های عرق گرمش شهیر می آرزو بادا و آبشار جرموک داخل رودخانه آپا به حاصل 70 واحد طول می باشد. شهر توریستی جرموک ارمنستان یک روستا کوهستانی با ماء مایع شیره و هوای راحت در شتا  و محلول ذوب خوی بزاق و هوای برفی اندر زمستان می باشد.


صنعت تولید آب معدنی داخل جرموک ریشه ی عمیقی دارد و از سال 1951 دایر شده و عرق گازدار جرموک تقریبا به آزگار بازارهای دنیا مستحضر شده . جزء کلیدی اقتصادی دیگر در جرموک جاذبه های گردشگری این دهات است . جذب های تفریحی این عمران ده جرموک را فایده یک نشانه توریستی برای تمام مسافران پاکی گردشگران ارمنستان تبدیل کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.