املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

ارمنستان: دوچرخه سواری و گشت و گذار

روز 1: فرو کردن و اخراج به جمعیت زوارتنوتس

هنگامی که من واو را در فرودگاه می رسند، شما فی الفور زودگذر به Tsakhkadzor (60km) منتقل می شود برای فراز دست روایت کردن برخی از ساکت آرامش و لذت بردن باز یافتن روز سرآغاز در ارمنستان.

زوارتنوتس Tsaghkadzor مطار نوار بین المللی
خوابگاه
Tsakhkadzor (Tsaghkadzor)


اقتصاد ارمنستان


روز 2: بیایید سکبا هم یک ثانیه زیادی را روی دریاچه سوان! دریاچه سوان-Tsakhkadzor

بعد پیدا کردن صبحانه، همه بغل روی دوچرخه خویشتن برای بازدید از جماعت صومعه Kecharis. این مرکز آموزشی قرون وسطی اصلی توسط بازماندگان نجیب ارمنی مصنوع و آفریدگار شد. سپس، ما دوچرخه سواری تا دام کابین تو کوه Teghenis که در طرفه العین ما می توانیم یک پیک نیک داخل طبیعت حظ ببرید بقا خواهد داد. آنگاه از ناهار، رخصت دهید به بازدید دوباره پیدا کردن شبه جزیره دریاچه سوان. جدید در فراز 2000 متر بالاتر دوباره پیدا کردن سطح دریا، تسلط شده میانجیگری کوه ها، این دومین دریاچه ماء مایع شیره شیرین داخل جهان، شهره برای زیبایی متعلق است. من وایشان می توانید این دیدار وا صومعه Sevanavank لذت ببرید. داخل نهایت، شما فراز زمان برای حظ بردن اخلاص قدردانی وقت حر توسط دریاچه است.

در شب، من وآنها و آنها می توانید صرف شام داخل رستوران فقط تو نزدیکی دریاچه، که در نفس شما می توانید کیف بردن باز یافتن مزه ماهی خبره شده از این دریاچه زیبا لذت ببرید.

دوچرخه سواری فاصله 35km است، دامنه 1750m- 1600m - 1950m.

Tsaghkadzor دریاچه سوان Sevanavank
خوابگاه
آبی سوان (دریاچه سوان)

روز 3: التذاذ بردن دوباره به دست آوردن طبیعت Martuni

پس از صرف صبحانه در اوایل، شما دوچرخه سواری روی Noradouz، خاکستان از هیکل آلت متقابل در پایه زیادی پیدا کردن خاچکارهای منحصر فایده فرد مقدمه خواهد شد، بیشتر باز یافتن 13TH نفع علیه و له روی بالا و قرن 17th. سپس، ما کیف در دم وبازدم هوای خالص شوربا یک پیک نیک در طبیعت است. هنگامی که فلق می آید، ضمیر اول شخص جمع تا عمران ده Martuni که در لحظه ما شام است. اتراقگاه در Martuni.

دوچرخه سواری وهن آسیب 72km، ریشه - 2000M -1900m - 2000M.

Noratus Martuni

روز 4: درک بزرگ در باستان 2410M جاده ابریشم باز یافتن سطح دریا

صبحانه خورده، اجازه دهید تو حال مرتب ما داخل سفر خود شوربا دوچرخه سواری نفع علیه و له روی بالا و سمت نیمروز جهات کشور شروع خواهد شد. درون راه، شما سلیم کاروانسرای، واقع داخل کوه عبور، واقع در باستان 2410M آزادراه ابریشم دوباره پیدا کردن سطح دریا را ببینید. پس دوباره یافتن و گم کردن آن، ایشان همچنان بالا بازدید شهر یقگیس، که در ثانیه یک گورستان باستانی اخلاص کلیسای Zorats تحکیم دارد. این آخرین منحصر فراز فرد برای معماری ذات را در میان کلیساهای ارمنی است. پس دوباره به دست آوردن آن، ایشان را در روستای حرمون در آن ما خواهد شام یکدلی یک شب درون کلبه حرمون (استخر، سونا، سالن بدنسازی) دارند می رسند.

دوچرخه سواری وهن آسیب 62km، بن - 2000M -2400m - 1500M.

Sulema Yegheguis حرمون

روز 5: دیدن فوق العاده گیاهان بومی نادر از نوراوانک

بعد از صبحانه، ما آش دوچرخه برفراز سمت لنگر عبادتگاه نوراوانک، فلور دربند تنگ عمیق اخلاص باریک است که بسیار تماشایی :اسم پرشور است یکدلی حفظ نزاکت مال از اهمیت حیاتی بروید، به چه دلیل که من وشما می توانید آری تنها گیاهان نادر است، ولیک همچنین یک ردیف کامل از محارم و بیگانگان وحشی بومی نادر کشت پیدا گیاهان نیستی دارد. فهد فارسی: همچنین مداخله یکی دوباره یافتن و گم کردن حیوانات آش ارزش دوباره به دست آوردن کشور که در حال مهیا از قلاده رفته جمعیت شد. واقع در تنگه عمیق، لنگر عبادتگاه است که پادرمیانی کوه فراز از زیبایی استثنایی بود. خسته اما خیره شدن توسط زیبایی از محل، ما چاشتگاه را اندر نوراوانک لذت ببرید صمیمیت در دوام به روستای التذاذ Chiva را که در نزاکت مال یک شام ساقی خدمت خواهد شد. توقفگاه منزلگاه در Chiva.

نوراوانک، Chiva را

روز 6: صومعه شمس ویراپ، آماج زیارتی برای تمامی ارامنه

در این دام تار 6 بازدید، من وایشان دوچرخه سواری فراز روستای Lousashogh، پیدا کردن جایی که ما حتی صومعه شمس ویراپ بقا خواهد انصاف که در نزاکت مال ما یک پیک نیک بروید. دید انداز اینجا است که شوربا کوه آرارات (5165 متر) بود. خانقاه صومعه مهتاب ویراپ یکی پیدا کردن مکان های پاک کلیسای حواری ارمنی، که در دم می تمهید گودال که توقیفگاه برای گریگور روشنگر، اولین قدیس ارمنی صداقت بنیانگذار کلیسای حواری ارمنی نیستی را ببینید. پس از بازدید، اجازه دهید روی Garni روستای که در لحظه شام نگهداری خواهد شد حرکت می کند. مسکن در Garni.

دوچرخه سواری وهن آسیب 65km، شالوده - 1400m - 2050m - 900M.

صومعه آفتاب ویراپ Garrni


آداب و رسوم ارمنستان
روز 7: خلق یک کشف تاریخی عبادتخانه بت پرست داخل Garni

به قسم معمول، ما آش دوچرخه فراز سمت آتشکده بت پرست گارنی، این ایز تاریخی مجرد و متاهل باقی تتمه از دنباله اطراف هلنی داخل ارمنستان است. این معبد به خدای خورشید Mihra مختصه داده شده و درون نیمه 2 باز یافتن من قرن آفریده شده است. سپس، ایشان دوچرخه سواری صدر در سمت صومعه Gueghard، که گغارد تغییر قدر داد، که برفراز معنی "لنس" امتداد خواهد داد، به نشانی صومعه نیزه که یکی پیدا کردن نگهبانان رومی بالا سوراخ دندانه مصلوب مسیح استفاده کرده بودند: امین یکی از رگه از کلیسای حواری ارمنی بود. آنجا از ناهار، ما بالا ایروان حرکت که در نزاکت مال ما هزینه و دخل شام اندر رستوران دوباره به دست آوردن این مکان فراز العاده التذاذ ببرید. شبانه در هتل اندر ایروان.

دوچرخه سواری فاصله دوباره یافتن و گم کردن 40km، دامنه - 1400m - 1750m - 1100M.

Garrni گغارد ایروان

روز 8: یک روز لبالب از کشف و التذاذ در ایروان

ایروان پایتخت اخلاص بزرگترین شهرستان از ارمنستان پاکی یکی دوباره پیدا کردن قدیمی ترین شهرستانها ضلع سود طور پی درپی ساکنان در عالم است. واقع در استمرار رودخانه Hrazdna، نزاکت مال را مرکز اداری، فرهنگی، و صنعتی کشور است. سپس، ضمیر اول شخص جمع را پهلو آبشار، اپرا، میدان جمهوری، کشف صفا بازدید از ماتناداران، یک امانت نسخه های خطی قدیمی، رتق وفتق تحقیقات و پای پوش واقع در ایروان. این یکی باز یافتن ثروتمندترین نگهداری در عالم از نسخه های قرون وسطایی یکدلی کتاب که دامنه گسترده ای دوباره پیدا کردن افراد، پیدا کردن جمله تاریخ، فلسفه، طب، ادبیات، تاریخ هنر تزکیه شرح دنیا در ارمنستان سادگی بسیاری از تعبیر های دیگر محفوظ داشتن می دارد. پس دوباره پیدا کردن ناهار در یک رستوران، ما برای دیدن و وقت رها در مشتهر کارخانه عرق زردآلو "آرارات".

در پایان روز، من وتو شام در یک رستوران محلی است. شبانه درون هتل داخل ایروان.

ایروان برملا ماتناداران

روز 9: خروج

این خور گذشته، پهلو شما خواهد شد به جمعیت از دم شما می توانید یک پرواز به شما پشت آپارتمان به رهاورد بیاورد هدایت می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.