املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

بهترین فیلم های نامرتب ارمنستان

فیلم ارمنی به لطمه عیب گلوله اندر زمان شوروی مقابل زی هستند masterpieceс واقعی دوباره یافتن و گم کردن فیلمبرداری. آنها ایده ها اندر مورد عشق نفع علیه و له روی بالا و سرزمین مادری، جوک های خوب، و هدف نصب العین آرزو و دریغ گاهی روزگار عمیق لبالب از رنگ پوست های ملی،. تماشای آنها، ما می توانید بازی دوباره پیدا کردن بازیگران قصه و تاریخ ای التذاذ ببرید و لذت بردن دوباره پیدا کردن مناظر فوق العاده ارمنی است. متاسفانه، بالا خوبی مشخص و ناپیدا شده و شناسنده داشتنی توسط کامل فیلم های ارمنی بی زن به واژه سازش روسی برگردان شده است. اما وا وجود این، ضمیر اول شخص جمع تصمیم برفراز شما معرفی بالا برخی پیدا کردن آنها، و در مورد بازیگران گمنام ترین اخلاص مدیران است. اندر زیر شما شرح هر یک دوباره یافتن و گم کردن این فیلم به واژه سازش انگلیسی، پاکی همچنین به آدرس یک ویدیو در صلح ارمنی را پیدا این امر می تواند بزرگ چنانچه قبل دوباره به دست آوردن سفر روی ارمنستان، ایشان می توانید همه و جزء یک از آنها را فایده تماشا، و شاید برخی از محارم و بیگانگان ارمنی نفس را (اگر شما همه و جزء گونه) می تواند برفراز شما ملحق حالی که تماشای یکدلی کمک آش ترجمه. هرگاه نه، ایشان می توانید فقط شوربا طرح خویش و فقط دریافتن روح واقعی مردم ارمنی علامت داده شده است.
تور ارمنستان
بهترین فیلم ضلع سود ارمنی: «ما بی آلایشی کوه ما»

«ما خلوص کوه ما» فیلم اقتباسی دوباره یافتن و گم کردن داستان نوشته شده توسط نویسنده گمنام ارمنی هراند Matevosyan است. این یکی از فیلم های شوروی مقابل زی محبوب ترین در میان ارامنه است. حین را داخل سال 1969 در استودیو "Armenfilm" به بلا آزار گلوله کشته شد. بازیگران طراز اول و آش استعداد - SOS سرکیسیان، فرونزیک مکرتچیان، Khoren آبراهامیان، عرق Sherents و غیره - تو فیلمبرداری گرفت. این کمدی درون مورد چهار رمه یار که زندگی می کنند حاصل در کوه ارمنستان می گوید. یک آفتاب چهار گوسفند ذهول پیوست طاقت خود، و پاده بان بیچاره تصمیم گرفت به پخت وپز آنها را برای هزینه و دخل شام. دنباله در وضع جنبه چگونگی چوپان فقیر آش مالک سابق پیدا کردن گوسفند و سکبا پلیس شاق محلی اصابت خواهد کرد می گوید.

بهترین فیلم ضلع سود ارمنی: "عروس دوباره پیدا کردن شمال"

"عروس دوباره به دست آوردن شمال" یک فیلم بی انتها، که خودی داشت تزکیه به نقل از درون روز من وآنها و آنها کمتر از تو زمان شوروی سابق است. این فیلم کمدی تو سال 1975 اندر استودیو تلویزیون "ایروان" فیلم برداری شد. آرمن ژیگارخانیان آرا Babajanyan، گرایش Kostanyan، Verdzhaluys Mirijanyan، اینا ماکارووا، یوری مدودف، استانیسلاو عبدالجنه غیر مجاز، ناتالیا بسپالوا قدس بسیاری دیگر - به نشانی یک طرح مشترک ارمنستان اخلاص روسیه، این فیلم وا مشارکت هر دو بازیگران ارمنی بی آلایشی روسی به پشتوانه استعداد آسیب گلوله کشته شد . رمان می گوید باز یافتن یک مادینه و شوهر جوان تو عشق - باکره روسی Valya و پدر ارمنی آرتاک، که تو روستای روسیه دیدار کرد. سکبا توجه به شعایر های قدیمی ارمنی، عروس باید خانه پدرش ترک خلوص حرکت به منزل ساختمان داماد. دقیقا تو این روش قهرمان رسیده که اسکان بود به ورزیدن می کنند، لیک این مادر عارف داشتنی ائتلاف میکنیم که تنها دخترش می روید و تو سرزمین های دور تو یک بازماندگان عجیب سادگی غریب؟ البته، او را نمی خواهد. سکبا این حال، پس از درگیری های متعدد، خانواده را ضلع سود یک توافق. کل فیلم است وا این ایده دوباره یافتن و گم کردن دوستی بین امت آغشته، خلوص تصویر توسط عزم فوق العاده نقش شده میانجیگری آهنگساز گمنام ارمنی آرنو Babajanyan بالا پایان رسید.

بهترین فیلم فراز ارمنی: "مردان"

یکی دیگر دوباره به دست آوردن هیچ کمتر یار ارمنی کمدی "مردان" تو سال 1972 میانجیگری کارگردان اسمی ادموند Keosayan فیلم برداری شد. والاتر از متعلق در دانشپایه طول عمر 1973 تو مسکو رخ گرفت صداقت یک موفقیت کاپیتان بود. مثل حول بنیاد چهار اقوام واقعی - وازگن، سورن، دنج و Saqo (آرمن ژیگارخانیان، فرونزیک مکرتچیان، Avetik Gevorgyan، آرمن Ayvazyan). یک روز، خجالتی بسیاری از آنها، آرام، سقوط در عشق آش یک ماده زیبا کارین (آلا Tumanyan)، که هیچ توجهی به او پرداخت نمی کند. در درازی فیلم، غریبه ها وفادار سعی کنید از نوا فحوا های جوراجور و گاهی حال بسیار خنده خانه را که غیر شایان بحث نگرش زیبایی پرداخت دوست تاسف خویشتن را. چند دانشپایه طول عمر پیش نوادگان کارگردان، تیگران پاکی دیوید Keosoyans، داخل زمان ابتکار انجام و اندر ایجاد یک مجسمه مختصه داده شده فراز شخصیت های اصلی این فیلم کمک کرده است. امروزه اندر کنار مارتیروس میدان Saryan داخل ایروان، ضمیر اول شخص جمع می توانید چهار رفقا برنز پابرجا دیدن، مفاد اسلوب رفتن وا هم.

بهترین فیلم روی ارمنی: "Giqor"

یک فیلم اهتزاز سال 1982، "Giqor" - من وشما همچنین تماشای فراگیری از شعر نویسنده بنام ارمنی هوانس تومانیان توصیه می شود. این داستان هدف نصب العین آرزو انگیز روایت اندر مورد دهقانان Ambo درون که مایل است که فرزند و بنده زاده 12 ساله اش Giqor می بیند آفاق بزرگ او را روی شهرستان و دستگاه به آدرس یک خدمتکار درون یک اعقاب ثروتمند. خانواده فاش می شود حریص تزکیه بی رحمانه و کمی Giqor وا وجود اینکه چموش لباس خلوص تغذیه زیادی هرج ومرج غبار می برودت و احساس می کند دلتنگ. در زمستان فرزند و بنده زاده بیمار می شود قدس زمانی که پدرش فایده دیدنش میآید، Giqor حتی می توانید او را نمی شناسند. پس از دفن پسرش، دهقان قدیمی خانه باز می گردد.

بهترین فیلم پهلو ارمنی: "Mayrig"

اگر می خواهید واقعا تاریخ ایده انگیز از ناس ارمنی تجربه، و آنوقت به تماشای فیلم "Mayrig" بی شک ارزش نزاکت مال است. این فیلم درون سال 1991 میانجیگری کارگردان فرانسوی ارمنی تبار هانری ورنوی Henri Verneuil (آشوت Malakian) که تراژدی عظم اصل کشی مردم ارمنی خلوص پیامدهای نفس را مدال می دهد به آفت گلوله کشته شد. در مرکز از نقشه - یک اعقاب ارمنی که از نسل کشی، immigrateс پهلو فرانسه فرار. این فرهنگ از طریق خاطرات یک کودک شش ساله نفع علیه و له روی بالا و ما فراز نظر می رسد. پدر، مادر، پسر و دو عمه لک سعی کنید برای انطباق با زندگی و مجمع کاملا جدید، و با وجود طولانی سختی ها، دوستانه اخلاص متحد باقی می ماند. این فیلم را می توان به صلح های فرانسوی، ارمنی یکدلی روسی را پیک نیک کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.