املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

بار ها درون ایروان

به دنبال بهترین به کرات و بارها در ایروان؟ من وآنها و آنها را در طرز راست هستند. بارها و به کرات پایتخت خواهد هستی و عدم یک جایگزین عالی برای فعالیت های حال فراغت وا دوستان، روی خصوص اگر شما به وزن پایگاه کافی دوباره یافتن و گم کردن "غذای روحانی" داشته اند و صدر در دنبال سرگرمی است. بیایید بهترین به کرات و بارها درون ایروان بررسی!

ما در الان حاضر وا شما صدر در اشتراک گذاشته یک مقاله داخل مورد تفریحات شبانه داخل ایروان، که در طرفه العین ما صدر در طور حقیقی در کیفیت کاباره گفتار کرد. در این مقاله، من وتو تمرکز توجه خود را صدر روی به دفعات و بارها، که داخل سال های اخیر تو میان جوانان یکدلی میانسال تو ایروان یار شده اند. نزاکت میخانه اخیرا به ایروان دوباره پیدا کردن اروپا آمده صمیمیت خوشبختانه سکبا موفقیت اقاله از راه ارزان مجتمع کارائوکه خود سادگی مکان های دیگر، مبهم یادآور واقعی "باشگاه" مفهوم روال کرده اند. جوانان برفراز دنبال ضلع سود جلو نفع علیه و له روی بالا و "جمعه پاتوقها شب"، پرتاب کردن طولانی بار کار سنگین خلوص غوطه وری را به کیف ببرید!
ارمنستان در یک نگاه
ایروان، حکماً به دور دوباره یافتن و گم کردن لندن یا برلین داخل کمیت سادگی کیفیت به دفعات و بارها، ولیک حتی در پایتخت ارمنستان آن را ممکن است برای پیدا کردن مکان های مختلف مفت و معقول برای اوقات استراحت شب. چه از اروپا متمایز بارها ایروان یک فضای گرم، همیشه مبتهج بدلگام آمدید دوستانه زندگی نامه ها خصوص هرگاه شما یک توریست!)، نفع علیه و له روی بالا و موسیقی آش کیفیت صفا غذاهای خوش طعم است. علاوه غلام این، باید التفات داشت که ایروان یکی از ایمن راحت ترین شهرستانها درون اروپا است: تو خیابان، حتی داخل شب همیشه جمعیت و شلوغ، فایده خصوص در فصول گرم.

همیشه بارها ممتلی جنب صمیمیت جوش، که در وقت حسن منو سکبا بیشتر فقاع و کالا اقسام کوکتل ها، کافه ها اخلاص سالن و دوباره به دست آوردن wineries پیچیده برای دوستداران صهبا و غذاهای قاره تحت سلطه: در ایروان، کافه ها ضلع سود 3 گروه اصلی تقسیم می شوند. بارها اغلب کنسرت گروههای راک محلی میزبان صفا سازماندهی احزاب مضمون. ترعه در مکرر بسیار سکون بردبار و ساکن آسوده است، خلوص داخلی منحصر فایده فرد بسیار منجر پهلو آن: همه چیز را باز یافتن سبک های قومی ضلع سود کتک زدن. میله سالون ویژگی های یک کلاسیک، دکور بی کران و کم ارزش برای تفریح یکدلی سرگرمی آسودگی بخش نم است. دوباره یافتن و گم کردن wineries بلی تنها در میان گردشگران بلکه داخل میان ناس محلی بسیار جانان هستند. درون تابستان، وقت حسن است که تقریبا غیر ممکن است برای پیدا کردن یک کانال به صورت رایگان درون خیابان به چه علت که همگی کس می خواهد برفراز صرف شب سرنوشت گیری دوباره پیدا کردن یک شیشه خوشمزه دوباره به دست آوردن شراب داخل هوای تازه.

در زیر، ما نمودن می دهیم داده ها دقیق پاکی اطلاعات دلبستگی از به کرات و بارها، که داخل نظر ضمیر اول شخص جمع قطعا باید در دنباله سفر خود فایده ایروان جال کرده شود!

بارها داخل ایروان: فقاع با ایزد ممنوع بارها

PUB همینگوی

ما وا اطمینان می توانید ادعا می کنند که میخانه همینگوی تبدیل فراز یک اعتنا فرقه برای جوانان ایروان. همینگوی انجذاب بازدید کننده وا فضای منحصر پهلو فرد نزاکت مال است. فضای داخلی میخانه داخل سبک یکپارچهسازی شوربا سیستمعامل، شوربا قفسه و پرتره باز یافتن نویسنده بزرگ، که خلاقیت شده است الهام بخش بیش از یک عظم اصل از جوانان مصنوع و آفریدگار شده است. همینگوی در شلوغی ترین بخش دوباره پیدا کردن شهرستان-در آبشار، واقع درون سمت چپ از بنای تاریخی Tamanyan. همینگوی تو خدمت گونه ها کوکتل و آبجو، بی آلایشی همچنین نمایش می دهد یک ساندویچ فروشی.
آدرس: Tamanyan Str.1a، ایروان
تلفن: +374 98 349882
ساعت کار: 16: 00-03: 00

26 میخانه ایرلندی

irishDo می خواهید به مانند در ایرلند احساس می کنید؟ سپس شما بلا شک باید این التفات مراجعه کنید. عرض میخانه داخل حال آماده برای خود مکالمه سخن گفتن می کند: ممکن است برای التذاذ بردن دوباره یافتن و گم کردن یک لیوان ماء الشعیر به معشوق بیتلز یا رولینگ استونز. درون میخانه شبیه فراز سبک ایرلندی است: لوازم خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) قدیمی چوبی پاکی همه برفراز رنگ کبود نقاشی شده است. میخانه ایرلندی انیس دارد به افزایش آوری زیر اشکوب آن طرفداران فوتبال، سازماندهی کنسرت های وجود داشتن و یا خالصاً می اندازد احزاب است. خوب، که در نزاکت مال دیگری اگر آری در اینجا، من واو می توانید فقاع ایرلندی داستان ای گینس را تجربه کنید؟
آدرس: Parpetsi Str.26، ایروان
تلفن: +374 77 822023
ساعت کار: 17: 00-02: 00

Dargett کرافت آبجو

شاید، Dargett کمی متفاوت از مفهوم کلی پیدا کردن کافه ها صداقت یا بارها است، ولی ما نمی تواند کمک کند ولی ذکر این محل مناسب در لیست من واو است. Dargett ماء مایع شیره جوش یک مکان منحصر روی فرد، که در طرفه العین همه چیز را دوباره پیدا کردن خدمات صدر در منوی است درون سطح ارتفاع است. Dargett یک کارخانه آبجو است که در خدمت تنها ماء الشعیر صنایع دستی آفریننده شده دوباره پیدا کردن مواد اولیه با کیفیت بلندی در بهترین رسم از نفس ارمنی است. منوی آبجو با موجد ممنوع طراز اول غنی است: ضمیر اول شخص جمع می توانید جزئتمامت چیز را از عترت به زردآلو یا آبجو مرکبات را آزمایش کنید. غذاهای فلات است. صدر در علاوه، قیمت خوش شما را حیران خواهد. ما یقین داریم که دوستداران ماء الشعیر واقعی این جای قدردانی میکنیم.
نشانی: ساکت آرامش خ. 72، Ереван
تلفن: +374 96 870870
ساعات کار: 11: 00-24: 00

PUB مستوفا کالینز

تام کالینز-pubOne از بهترین به دفعات ایروان، که در وقت حسن موسیقی خوب و فضای علاقه مند کننده اخلاص همیشه پیروز. مستوفا کالینز ارائه می دهد امتعه کوکتل، آبجو، پاکی غذاهای ملیح است. سه بروز شده است روز خاطر باله مرغ، و داخل پنج شنبه ها من وآنها و آنها می توانید حشمت نامحدودی از سرطان را تذکیر دهید.
آدرس: پوشکین Str.31، ایروان
تلفن: +374 55 111422
ساعت کار: 17: 00-03: 00

بارها داخل ایروان: کافه نه شراب

ارمنستان صمیمیت شراب جدا نشدنی هستند. دم را تو این سرزمین باعفاف که کتاب باعفاف نوح کاشته تاک بدو بود. حفاری های گذشته شناسی درون غارهای Areni امین کرده است که حیوان ارمنی دانش عصاره گیری تا اینکه زمانی 6 500 عام پیش تا روی حال!

امروز، صنعت مسکر کشور همچنان به آبادی و رشد.
در زیر ما عرضه بهترین کافه لا شراب در پایتخت!

در دوباره پیدا کردن Vino

در دوباره پیدا کردن Vino ایروانIn دوباره به دست آوردن Vino است روی معنای واقعی کلمه سکبا فلسفه شراب پری شده است. در اینجا بهترین صهبا از سراسر کرانه ها و انفس جمع آوری شده، قدس البته، بهترین کلکسیون ای از صهبا ارمنی است. دما، رطوبت، صمیمیت نور: طولانی شرایط برای ذخیره سازی دقیق از صهبا ایجاد شده است. شایان ذکر است که در داخل وقت حسن به طور کامل غیر سیگاری است، منتها دوستداران دخانیات می توانید شراب تو ایوان تو فضای باز کیف ببرید. درون از Vino ارائه می دهد طیف گشاد ای باز یافتن پنیر صمیمیت محصولات گوشت. میانگین لایحه محدوده اندر حدود 5000 AMD.
آدرس: Saryan Str.6، ایروان
تلفن: +374 10 521931
ساعات کار: 11: 00-24: 00

DIVINO

این نوار مسکر گرم و نرم است داخل آبشار پهلو راست ایستادگی دارد صمیمیت شبیه پهلو یک کافه کوچک اندر سبک پاریس. وقت حسن است که همیشه شلوغ، نفع علیه و له روی بالا و خصوص اندر تابستان درون بخش ایوان مقفل و باز محدود است. در داخل DIVINO سکبا بطری های مختلف سلاف تزئین شده است. مشکل اما زیبا! همچنین یک انتخاب غنی از عصیر حل گوجه فرنگی، پنیر پاکی انواع شب چره با قیمت رخیص وجود دارد.
نشانی: Tamanyan خ. 1/2، ایروان
تلفن: +374 60 740404
ساعات کار: 11: 00-24: 00
تاریخ ارمنیان و ارمنستان
جمهوری نبیذ ایروان

جمهوری شراب ایروانThe جمهوری مسکر است برفراز معنای واقعی کلمه از ملاحظه عبادت شراب. این فرهیختگی خاص نفس را دوباره یافتن و گم کردن شراب، نوشیدن می و پرستش مشروب را عمارت داده است. مرام این اداره است "نوشیدن مل و ناهار خوردن - زندگی چموش و خرم" جمهوری می به طور سالم بسامان میزبان شعایر تست شراب، سمینارها اندر شراب های مختلف و تو تاریخ آب دهان منی گیری ارمنی در ویژه تعلق است. شایان ذکر است که قیمت نه بسیار گران آبدیده از درون دیگر دوباره به دست آوردن wineries: این لایحه نفع علیه و له روی بالا و طور متوسط اندر 5000 مبدا می شود - 10 000 AMD. ولیک این سرویس، منو صداقت فضای بزرگ به نهج کامل توجیه هزینه بالا!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.