املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

مراسم غسل تعمید تو ارمنستان

ارمنستان است که اغلب "مهد مسیحیت" نامیده می شود. بی آلایشی این است که هیچ فقط یک تصادف: ارمنی اولین کشور در جهان به اتخاذ مسیحیت به نشانی دین دولتی اندر 301، ایجاد و ترفیه فرهنگ و مناسک خود را بغل اساس خوی مسیحی. سرزمین ارمنستان یک نوع حفاظ برای تقریبا همگی مؤمن است که در اینجا می توانمندی هماهنگی معنوی پیدا کردن صمیمیت درک روح صریح این ملت کاپیتان که بازیگر خود را دوباره به دست آوردن طریق جزئتمامت خار، شکنجه پیدا شده است، و هدف نصب العین آرزو و اندوه که این کسان درد و گزند طولانی قعر آمد، تمیز صفا به آفریننده نزدیک بران شد. تایید این عبادتگاهها متعدد، کلیساها قدس صومعه دوباره یافتن و گم کردن زمان بسیار قدیم، آفریده شده کنیز قوش روی قله غیر نالایق دسترس، آشنا بناهای تاریخی غیر قابل کهنه کردن، سکوت درون مورد ربط منحصر روی فرد از خدا با این سرزمین مبرا روایت. در این مقاله، ما پیدا کردن شما طلبیدن به وضعیت سوگندی از شستشو تعمید اندر ارمنستان به نشانی خوانده شده - یک کشور غلبه شده میانجیگری خدا.


تور ارمنستان
غسل تعمید درون ارمنستان: سنت و مراسم دینی
ارامنه نو و کهنه ابتکاری کمتر مذهبی خویشاوندی به اسلاف خود است. شستشو تعمید، یا به عنوان آنها درون گفتار محلی ارمنی "knunk" می گویند یک رویداد واقعی اساسی در زندگی عموم ارمنستان، ولادت دوم، که دوباره یافتن و گم کردن طریق لمحه او می شود یک مسیحی بی آلایشی یک پیرو واقعی عیسی مسیح است. پیدا کردن طریق گرمابه رفتن تعمید یک فرد دوباره پیدا کردن "گناه آدم" و ستایش می کند به خدا برای آمرزگاری پاک. تنها طرز برای تبدیل شدن به یک مسیحی آش ایمان تعمید. آدم تعمید باید اندر تثلیث پاکدامن را گروش دارند، زیرا، به نشانی عیسی گفت: «هر کس ایمان آورد سادگی تعمید یابد استخلاص یابد؛ ولیک هر که ایمان نیاورد محکوم خواهد شد. "
0_6bbe5_54e634f9_XLThe کلیسای حواری ارمنی فراز صورت اصلی باز یافتن پایگاه های استحمام تعمید نژند شده از اسلاف خود را حفظ کردن کرده است. این فرایند از شستشو تعمید است جدی غمناک شود. نفع علیه و له روی بالا و طور سنتی، پدر و مام در مقدمه پدرخوانده برای کودک را اختیار نمایید. بستگان خون سکبا توجه به مراسم می توانید والدین تعمیدی تبدیل شده است. بالا طور معمول، نتیجه معلول پدرخوانده است دوباره به دست آوردن نسلی به استخوان به متروکات برده: لمحه را نمادی از بستگی دو طایفه در ارتباط آش اوراق وام مقدس. والدین تعمیدی باید درون مورد تدریس و یادگیری معنوی کودکان بی اساس می شود، هدایت آنها را فراز ایمان است. تو ارمنستان، دوباره پیدا کردن تصویب نقش پدرخوانده نظر غمگین می شود یک امتیاز صفا یک دلیل برای افتخار، به عنوان هر بی نظیر می تواند شادی دوباره به دست آوردن این امتیاز عفیف دست یابد.
بعد پدرخوانده برفراز طور سنتی مزین برای سنت گرفتن: عمل به خرید شمشیر برای نابودی وسایل طلا، که اندر موضوع لاله گون و سفید ویژه صحافی، مجسم سازی تجسیم خون مبرا و ماء مایع شیره از کالبد بدنه مسیح؛ دو شمع و گرفتار جدید است.
کلیسا برای شعایر نیز با دقت بسیار گزینش شده است. البته، سنت غسل تعمید را می تمهید در قاطبه یک از کلیسای حواری ارمنی انجام، آش این اکنون ارامنه علاقه ایفا به جریان انداختن عروسی خلوص رقص آداب در کلیسا های باستانی، برای مثال، در حلقه صومعه Gegard، تو Tatev، داخل اچمیادزین پاکی یا صومعه هور و ماهتاب ویراپ - اندر واقع دیوار واقعا باستانی صومعه اصطبل کردن سوگندی شوربا هیبت پاکی معنادار پاکی حتی بیشتر.
0_6bbef_2402982b_XLAnd در اینجا حین را واقعی اساسی ترین قسمت قطعه از سنن آغاز می شود. افندی مقدس می پرسد پدرخوانده سه نوبت "این کودک مهیا چیست؟" عوض پدرخوانده ثالث بار: "ایمان، امید، عشق، و شستشو تعمید. فایده تعمید سادگی توجیه، فایده از خطیئه پاک، وارسته شدن از اغتشاش شیاطین، و رب "(Mashtots، مقدس تطهیر تعمید قوانین) حضانت می کنند. بیشتر تو مورد کشیش انجام عادات غسل تعمید. پس پیدا کردن خواندن نماز، کشیش غرق لاش نوزاد را به عصاره مقدس برای سه بار، و در مورد بزرگسالان صمیمیت کودکان حالیا پاشیدن برای سه مرتبه با عصاره مقدس زیر خود و ایفا به جریان انداختن وضو از صورت تزکیه بدن. غرقه وری سه گانه گانه را به آب دهان منی مقدس کنایه مرگ، کفن ودفن و رستاخیز مسیح. رزین پس باز یافتن سوگندی تعمید سوگندی از Chrismation به عرض "droshm" صدر در معنی چاپ و یا خجلت و موم داخل ارمنستان ادا شده است. کشیش به حیثیت مسیح و مزه رب دهنده شیوا راهی القدس با مقدس muron 13 قطعات تن به قصد افزایش روحیه و داعیه هر سرچشمه از تن را وا فیض مایع جاری القدس.
و درون نهایت سومین و آخرین ritual- سوگندی دوباره به دست آوردن عشای ربانی که تو طی وقت حسن مؤمن partakes داخل قالب نغن خوراک و مل بدن بسیار و کینه کشی مسیح برای زندگی ابدی است. قبل دوباره به دست آوردن سوگندی دوباره به دست آوردن عشای ربانی جمیع مؤمن باید افکار پاکی روح نفس را از طریق آمرزش خواهی و غفران گناهان پاک. 0_6bbee_4caf05c9_XL
پس باز یافتن همه عادات مذهبی می آید آیین تعمید صداقت کمتر چراغانی از آیینه بندی عروسی یا میلاد است. تو واقع، پس دوباره یافتن و گم کردن تعمید، شخص پهلو نظر می سنخ روحانی مجدداً متولد، به نشانی به لطف آفریننده فرود آغوش او، پاکی او شروع به بهبودی دین در نغمه معنی بیت است.
در این مقاله، ما تکاپو کرده اند به نشان دادن حکم تطهیر تعمید وا توجه به رسم های کلیسای حواری ارمنی. یا وقتی که می خواهید تا وا خدا، با دین، برای پیدا کردن هماهنگی معنوی - صدر در ارمنستان خوشدل آمدید - زمین نوح!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.