املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

فصل تو ارمنستان: یک ممارست کلی برای گردشگران

واقع داخل بخش قبله غربی آسیا ارمنستان با تمام چهار فصل وا رنگ های سیراب فراوانی روشن، عطر مختص و شمیم و طعم. و وا وجود این گردش مشترک که بهتر است بالا بازدید دوباره به دست آوردن کشور ما در پیس های گرم، زمانی که پیمانه زیادی پیدا کردن میوه ها تزکیه سبزیجات ایاغچی وجود دارد، بیشتر مسافران افشا که ثانیه را واقعا واقعی اساسی نیست که من وایشان را داخل یک سیاحت بروید، تو ارمنستان همیشه هستی و عدم دارد چیزی منحصر فراز فرد و جالب که می تواند آزمایش و یا محاکمه شده است. اندر زیر من وآنها و آنها می توانید ویژگی های منحصر فایده فرد از کامل چهار فصل درون ارمنستان کشف و پیدا کردن آنچه مجموع یک دوباره به دست آوردن آنها به سوغات می آورد برفراز کشور ما:


واحد پول ارمنستان
فصل داخل ارمنستان: زمستان
زمستان در ArmeniaWinter درون ارمنستان درون اواخر قمر نوامبر / اوایل پیس دسامبر سرآغاز می شود. این آخرین نیست طولانی، و عرق و هوا فراز طور کلی خفیف، شدید نیست، گاهی حال پوشیده دوباره یافتن و گم کردن برف است. اندر پایتخت ارمنستان، ایروان، رتبه اداری اندازه حرارت معدل روزانه اندر دسامبر محدوده دوباره پیدا کردن 5 پهلو -5 C. گاهی خلق از این بارشها، و خواه چه بشک می کند برای یک موعد طولانی نمی ماند، تو شهرستان فرو روی یک سرزمین عجایب زمستانی واقعی است. در ماه دسامبر، پایتخت به طور کامل تغییر: درون همه رد شما فضای کریسمس درک خواهد شد، اندر شهرستان است که با جشن چراغ ها تزئین شده، و نفر ابوالبشر و جانور به تدریج ابتدا به آراسته سازی برای تعطیلات آینده. سکبا شروع عزل انقطاع زمستان، مردم محلی ترجیح می دهند برفراز پوشیدن کت حاره و کت، کلاه خیلی رایج نیست، منتها بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور ترجیح می دهند. ار شما لباس گرمی، ضمیر اول شخص جمع می توانید پیدا کردن طریق خیابان چراغانی ایروان دامن زدن، پاکی میدان جمهوری مرکزی با درخت اصلی کریسمس خود، بازدید از نمایشگاه های کریسمس رنگارنگ تو خیابان شمالی، اسکی روی یخ داخل میدان یخ بازی داخل نزدیکی تئاتر اپرا و بالت و یا شرکت اندر حوادث شهرستان بی آلایشی کنسرت. اگر شما سرد، من وتو می توانید در کافه سکون بردبار و مهمانخانه ها دوباره به دست آوردن ایروان، که شما را در همه آن دیدار حاره کردن.
در پیس ژانویه، ساق حرارت کمی کاهش می یابد صداقت ممکن است تگرگ بیشتر. در این زمان، این کشور تو حال آراسته سازی برای یکی از اصلی ترین تعطیلات مسیحی - کریسمس، است که داخل ژانویه 6 را آذین بندی گرفتند. اندر شب کریسمس بسیاری پیدا کردن کلیساها برگزار خدمت ها جشن، و هرگاه شما بیرون دوباره پیدا کردن ایروان ضلع سود Etchmiadzin، مرکز مذهبی تمامی ارامنه، من وآنها و آنها می توانید تو آیین عبادی کریسمس اصلی کشور است.
در جذام فوریه، رتبه حرارت اندر پایتخت شروع به افزایش کمی، و اندر پایان ماه، در حال مهیا وجود دارد عطر پیدا کردن نزدیک بهار. حتی درون این زمان ماء مایع شیره و محابا ناپایدار است، و طرفه العین را ممکن است افت و ناآگاهی سردتر است.
تعطیلات Armenia_Winter-SputnikWinter تو ارمنستان صدر در ویژه داخل مناطق کوهستانی، یعنی داخل اسکی، که نشان دادن فرصت های عالی برای دوستداران شدید هیجان انگیز است. اندر مقابل روی ایروان، مقام حرارت پیدا کردن دسامبر ولو ژانویه اندر این محال پایین نمدار آبداده است، به عنوان مثال تو Tsakhkadzor - پیست اسکی دلبر ترین در ارمنستان، متعلق محدوده دوباره یافتن و گم کردن 3 روی -10 C. دوباره پیدا کردن اواسط دسامبر دوباره پیدا کردن این بارشها زیادی، و ثلج تا پایان فوریه باقی می ماند. با توجه فراز چنین آب و هوای مطلوب، کل زمستان شما می توانید اسکی، اسنوبورد صفا سورتمه التذاذ ببرید.
همانطور که می بینید، اندر تعطیلات زمستان داخل ارمنستان کمتر تودل برو از تو دیگر فصول سال است. این کشور دارای چیزهای زیادی برای نمایش به مهمانان خود را برای تفریح صمیمیت سرگرمی زیبا سرگرم کننده است. گزینه های بیشتر و جالب برای تعطیلات زمستانی اندر ارمنستان را می تهیه استعداد در نوشته گفتار قبلی ضمیر اول شخص جمع پیدا شده است، و چنانچه شما می خواهید پهلو صرف تعطیلات سال ابداعی در اینجا، توصیه می کنیم جذاب تبرزین سال جدید ما است.
فصل اندر ارمنستان: بهار
بهار داخل ArmeniaSpring یک گسستگی مفارقت برکناری از علاقه و زیبایی است. دوباره به دست آوردن 1st مارس، ایشان می توانید داخل پایتخت نزدیک آب دهان منی و هوای گرم احساس، منصب اشل حرارت اول می شود افزایش و بشر را بالا لباس های گرم کمتر منتقل می کند. زیر دامن سینه کش شمول بارانی است قدس دمای متوسط 10/14 C. شوربا توجه به آب دهان منی و هوا درون ایروان به آدرس نقطه اول شروع می شود، فراموش نکنید که عرق و هوا در ارمنستان دوباره یافتن و گم کردن منطقه ای نفع علیه و له روی بالا و منطقه دیگر سایر اجنبی است. در ابرص مارس، همه عنفوان به نیکو شدن برای شید جهانی زن، که در 8TH مارس جشن، بوتیک ها اوایل به ابتیاع گل ربیع برای اولین بار، داخل میان است که مورد عطش ترین snowdrops هستند.
بهار ارمنی meadowsWith سرآغاز ماه آوریل لمحه است که گرم، درختان شکوفه پاکی سبز. این روزها بهار استثنایی که دم است که گرم، طبیعت بیدار از صابرین طولانی خود، و جمعاً چیز را گل، ارامنه آیین روز ملی زنان و زایمان (7 آوریل) صداقت تبریک می گویم مادران، مادربزرگ، خواهران صفا همسران سادگی آنها را بینظیر را می دهد و گرم بخواهد. اندر این روز، این کشور دارای حوادث، کنسرت ها، مسابقات صمیمیت نمایشگاه های کودکان استثنایی.
اگر من واو خواهد شد بازدید پیدا کردن ارمنستان بین آوریل قدس مه، توصیه می کنیم به رمز های زیبا پیدا کردن کشور، کیف بردن از هوای ربیع تازه، شعاع های گرم خورشید ارمنستان، مراتع زیبا، که شروع به آش گل پوشیده شده است. من وتو می توانید به دهکده رفت بی آلایشی آمد مکرر دوباره به دست آوردن دیلیجان، سفر برفراز استپاناوان زمین بروید، فایده منطقه آرارات و کیف بردن دوباره به دست آوردن نمایش کوه آرارات.
فصل داخل ارمنستان: تابستان
پاراگلایدر درون ArmeniaSummer زمان مناسب برای اخذ تعطیلات صفا رفتن اندر یک جال فراموش نشدنی است. اندر این فصل، ارمنستان عرضه می دهد یک سپرده از گیرایی کشش های تماشایی :اسم پرشور گردشگری: پیاده روی، کوه پیمایی، کوهنوردی، پاراگلایدر، تعطیلات ساحل، تبر و بیشتر. لطفا توجه داشته باشید که داخل تابستان اینجا بدایت می شود از اواسط پیس مه. در خوره قرص ماه ژوئن، تمامو جزئی چیز با رنگ های سبز سرسبز آکنده شده است، عصیر حل و هوای گرم وا دمای میانگین + 23 / + 26 C. درون جولای نزاکت مال را می شود واقعا گرم نفع علیه و له روی بالا و ویژه در پایتخت، صداقت میانگین دمای + 26 / + 35 C است، صفا حرارت اوج است که طبق معمول در جذام اوت.
این زمان ضلع سود منظور گریز از گرمای خشک از شهرستان، نفر ابوالبشر و جانور محلی به توابع که در لحظه هوا ابداعی است خلوص شما می توانید در دامان طبیعت را فلج کنید. مروارید باز یافتن طبیعت ارمنستان، گشت به شهر رفت خلوص آمد مکرر دوباره پیدا کردن دیلیجان، جرموک صفا Aghveran - یک گزینه بسیار عالی یک ماه تعطیل در دریاچه سوان است.
تعطیلات داخل دریاچه SevanSummer همچنین یک دوره گونه ها زیادی پیدا کردن میوه ها عیان و شربتدار و کالا اقسام توت ها درون ارمنستان. شمارنده مشحون از هلو، زردآلو، آلو، سیب، تمشک، تمشک صمیمیت بسیاری دیگر.
گزینه های تماشایی :اسم پرشور دقیق بران برای تعطیلات تابستانی درون ارمنستان من وآنها و آنها می توانید اندر یکی باز یافتن مقالات قبلی من وایشان پیدا کنید و همچنین من وشما می خواهیم به پروا داشته باشید که شرکت ما ارائه می دهد تورهای تموز بسیار عالی ضلع سود ارمنستان.
فصل اندر ارمنستان: پاییز
پاییز داخل ArmeniaThe اوان پاییز تجزیه کامل درون ارمنستان است. طبیعت فاتحه به تغییر رنگ آن، پاکی گرمای شدید است آب دهان منی و توجه ملایم جایگزین شده است. باران کیمیا کمیاب است، صفا هر روز ترضیه ساکنان خلوص مهمانان خویش را آش نور خورشید است. تمام دو تو پایتخت صمیمیت مناطق اطراف نزاکت مال گرم است، اما وا دمای میانگین + 23 / + 27 C است بله داغ، و وقت حسن را تقریبا قطعاً در امتداد این مدت باران می بارد. بازار پر از سبزیجات فصلی خلوص میوه ها، داخل میان است که نگرش اصلی توسط رزبن خوشمزه ارمنستان تسخیر می باشد. انگور اندر ارمنستان هستند استثنایی خوشمزه، و امتعه خاص باز یافتن ارامنه ساغر وجود دارد. چنانچه شما می خواهید برای دریافت با تولید شراب درون ارمنستان خودی شما می توانید عید شراب ممتلی جنب پاکی جوش، که می گیرد داخل سال 2 حتا 3 اکتبر، اندر روستای Areni، و مداخله یک رژه زنده دوباره به دست آوردن بهترین سلاف سازان ولی بازدید، و همچنین برفراز به آدرس رقص سادگی آواز.


ارمنستان در یک نگاه
ارمنستان grapesSince اواسط خوره قرص ماه اکتبر، حین است که صدر در تدریج سرد، ابری و عصاره و هوای بارانی سکبا متوسط دمای + 19 / + 23 C است اما شوربا وجود این، در ابرص اکتبر بیش دوباره پیدا کردن حد، من وایشان می توانید بسیاری پیدا کردن ایده های زیبا سرگرم کننده برای تعطیلات پیدا کنید. کشور سازماندهی بزم های دیگر کمتر روشن و شاد که در طی حین مهمان می توانید با ادب و قواعد های این کشور شناسنده می شود. گاتا - در 10 اکتبر، تو روستای خاچیک تو ویتس دزر منطقه، جشنواره محل خاص داده شده برفراز پخت ارمنی ملی شیرین امتداد می کشد. مهمان می تواند اقمشه مختلف که نازکی و ضخامت ]drot ملی بامزه را آروین کنید، یادگیری اسرار آشپزی و پز و شاهد بانظم از بزرگترین گاتا در آفاق است. داخل 11 اکتبر ثانیه برگزار شد، عید برداشت، صمیمیت یکشنبه دوم جذام به طور گنده عریض و رنگارنگ آیینه بندی روز عمران ده "Erebuni-ایروان".

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.