املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

تکه کلام های ارمنی ها برای مسافران

عمدتا روسی زبان گردشگران در ارمنستان عاطفه حس راحتی اندر موضوع وابستگی ها با انسان محلی. هیچ مانع اصطلاح وجود دارد، به عنوان بسیاری ارامنه، برفراز ویژه کسانی که زندگی در پایتخت اجازه بسیار خوبی از زبان روسی است. آنچه مربوط انگلیسی، طرفه العین را پهلو طور مهم در میان جوانان قدس کسانی که کار درون زمینه خدمت ها گردشگری، در مناطق روستایی تعداد کمی از دد دیو انگلیسی مکالمه می کنند جانان است. بنابراین، من وایشان تصمیم به منتظم سازی برای ضمیر اول شخص جمع یک لیست کوتاه از عبارات ارمنی بیشتر مورد استعمال که ممکن است در دنباله سفر برای من وایشان بسیار مفید است. خلوص برای شروع آش با چند حقایق جالب در مورد اصطلاح ارمنی آشنا:
عبارات ارمنی: حقایق جالب اندر مورد زبان ارمنی
زبان ارمنی به آدرس یکی دوباره یافتن و گم کردن قدیمی ترین در کرانه ها و انفس است. این درون مورد 4500 زاد پیش شکل گرفت. متعلق را به خویشان هند صداقت اروپایی نفس و برفراز منزله یک طایفه جداگانه. ظهر از نزاکت مال غنی قدس زیبا است که صلح شناسان وقت حسن را تو مقایسه سکبا فرانسه است. حدود 120 ریشه لغات اندر ارمنستان که دستور می دهد تا فایده ترجمه حداکثر دقیق از تعبیر های دیگر هستی و عدم دارد. درون قرن 5، کتاب پاکیزه را فراز ارمنی شرح احوال شد. کارشناسان هنوز شادی تحسین این نقل بیوگرافی برای دقت و نزدیکی متعلق به اصلی، و ثانیه را "پادشاه ترجمه."
ارامنه استفاده الفبای منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد خود، که تو 405 وساطت یک کشیش و جستجوگر مسروب ماشتوتس تاسیس شد. عجالتاً حروف الفبا تا 39 لوازم است.
در روستای آرتاشوان درون دامنه های جنوبی کوه آراگاتس از، یک بنای تاریخی فایده الفبای ارمنی تاسیس شد. این ثغور ده سن پیش روی سالگرد 1600 از ایجاد نوشتن خلق شده است. تو حال پرداخته این مکان تبدیل صدر در یکی دوباره یافتن و گم کردن محبوب ترین اندر میان گردشگران است. تو اینجا من وتو را یک کلکسیون عظیم که جامع 39 مجسمه های سنگی روی تصویر می کشد حروف الفبای ارمنی خلوص بناهای تاریخی ارامنه باز یافتن متفکران کاپیتان را ببینید. بازدید دوباره به دست آوردن این جذبه است را فراز تورهای بسیاری درون سراسر ارمنستان گنجانده شده است.
ما همچنین از دیدن از رتق وفتق باستان ابطال خطی "ماتناداران" پس دوباره یافتن و گم کردن مسروب ماشتوتس توصیه می شود. درون اینجا ما می توانید کپی های خطی کهن منحصر فایده فرد نزاکت مال به مورخان اخلاص نویسندگان کرانه ها و انفس ارمنی را ببینید. رونوشت های خطی، دیپلم ها قدیمی بایگانی، کپی هایی از هنر سادگی صنایع دستی - این جمعاً شما در آرمان در ملکی شده است.
آداب و رسوم ارمنستان
عبارات ارمنی: کلمات اخلاص عبارات مفید
در گلگشت اول، به تعبیر ارمنی می تواند بسیار پیچیده روی نظر برسد. اما نمی دهد حتی - کمی تمرین یکدلی شما متنفذ و ناتوان خواهید حیات برای غلبه پهلو و یادگیری کلمات صمیمیت عبارات ضروری ترین خواهد بود. پاکی دریغ نکنید شوربا لهجه حرف می کنند، نفر ابوالبشر و جانور محلی بسیار بانشاط است که خارجی خیر را آروین کنید به اصطلاح خود گفتگو کردن می کنند، آنها سعی خواهد کرد برفراز تشویق بی آلایشی حمایت من واو هستند. بنابراین، تو زیر من وایشان می توانید شوربا کلمات صداقت عبارات روزمره یار شناسا که محققاً خواهد برای ضمیر اول شخص جمع مفید باشد داخل حالی که سفر:
همانطور که احتمالا دانا شده، کلمه ارمنی برای "متشکرم" بسیار طولانی است. بنابراین، در گفتار روزمره، ارامنه اغلب استعمال از کلمه "متشکرم"، وا اقتباس پیدا کردن فرانسه است.
عبارات ارمنی: تعبیر ملی
زبان ارمنی است عبارت پرنگار که صدر در سختی می تواند فایده زبانهای دیگر شرح حال گزارش شود، و شوربا استفاده پیدا کردن ترجمه دامنه اللفظی، غیر ممکن خواهد حیات برای ارجاع معنا است. گاهی روزگار آنها حتی ممکن است بسیار خنده بیت یا پوچ به تماشا می رسد. در زیر ضمیر اول شخص جمع می توانید وا برخی دوباره پیدا کردن آنها خویش می شود. احتمالا، شما اکثر آنها را در ادامه سفر ذات را در پیرامون ارمنستان بشنود.
شما را ضلع سود کلمه "ژانویه" داخل همه گاه ها را بشنود! ارامنه از حین استفاده کنید هر وقت که آنها می خواهند صدر در بیان پروا مهربان سادگی ملایم پهلو مخاطب. این کلمه روی سختی می تواند به زبان انگلیسی ترجمه می شود، ولیکن اغلب طرفه العین استفاده شده است ضلع سود معنی "عزیز". بنابراین اعجاب نکنید چنانچه نام وجود و غیر را می شنوید تو رابطه آش "ژانویه".
یکی دیگر باز یافتن بیان بسیار رنگارنگ دوباره به دست آوردن حساسیت روی لمس، پاکی گاهی دوران محبت، گزاره بیان "tanem tsavt"، که صدر در معنای واقعی کلمه نفع علیه و له روی بالا و معنی ". را بقیه ها خود را غلام روی خودم" درون معنی مجازی است، بیان معنی - "من رگه ها بازماندگان و آرمان و افسوس خود را صدر در اشتراک بگذارید." این ارامنه مصرف از این تکلم در آزگار شرایط، حتی ناچیز ترین زمانی که آنها می خواهند برفراز همدردی. اغلب ثانیه را شوربا پدر و ام نسبت به اولاد کوچک نفس را استعمال می شود.
downloadWhen ارامنه می خواهم فراز بیان تعجب، خشم، سرخوردگی آنها وافراً و به ندرت کلمه "وای" سکبا تعجب تادیه کنید.
بیان بسیار خنده سرا - "utem mrutt" ترجمه زیرین اللفظی از نفس است که "من می خواهم به گساردن چهره جذاب خود را"، و تو معنی مجازی - "شما خیلی شیرین و زیبا هستی" تو اکثر موارد، حین است که به طفل های کوچک مقال .
بیان "achkd luys" کاربرد شده است که ارامنه می خواهید برای تبریک صدر در مخاطب وا هر رویداد زندگی خوب، آمخته به آدرس مثال دوباره یافتن و گم کردن تولد یک کودک سادگی یا از ورود نسبی مدتها درون انتظار. صدر در معنای واقعی کلمه، لحظه را به نشانی ترجمه "نور اندر چشم خویشتن را."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.