املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

مهمان پذیر های مشهور ارمنستان

هتل های لوکس و فارغ بال آهسته متعلق بالا زنجیره جهانی مشهور آفاق در ارمنستان مسدود و آزاد شده است. داخل این مقاله، ما رعایت شما را روی یک راهنمای دقیق، که شما امیدواریم ضمیر اول شخص جمع کمک خواهد کرد حق اختیار است.
ماریوت ارمنستان در مرکز ایروان فقط تو مقابل میدان جمهوری نو و قدیم اتفاق شده است. ملاحظه هتل است: فقط تو کنار من وشما می توانید کافه قرار ثبات و کافه ها، بانک، پاچپله تاریخ ملی، مجلس شانس را ببینید. اندر فصل حاره فقط داخل مقابل هتل من وآنها و آنها می توانید نشان می دهد مکاشفه وحی القا بخش و مشتاقانه از چشمه لحن لذت ببرید. و متعلق را ارمل سه دقیقه طول بکشد تا روی لوکس شمالی خیابان های منتهی به ساختمان مشتهر اپرا و رقص تئاتر. پیاده روی دیه دقیقه از هتل است محبوب داخل میان گردشگران ظالمانه و دادگرانه "Vernissage"، که در نزاکت مال شما می توانید انواع سوغاتی های پرنقش خرید حیات دارد. هتل ذات را وقت حسن به کلاس پنج هنرپیشه ارائه می دهد خلوص بزرگ، حجره های دوجداره عایق صوتی، تزئین شده روی سبک کلاسیک، و همچنین 5 مهمانخانه ها صفا کافه خدمت غذاهای بین المللی، اتاق کنفرانس، آبگرم، سالن زیبایی، سالن بدنسازی، پارکینگ رایگان صفا دسترسی به اینترنت داخل کل هتل. تقریبا جمعاً از توقف گردشگران تو هتل، ذکر مجلسی نوازی و عنایت کارکنان.


وضعیت آب و هوای ارمنستان
هتل های دیگر پیدا کردن "ماریوت" سکبا نام تجاری در یکی دوباره به دست آوردن پیست های اسکی معروف ترین ارمنستان نو و قدیم اتفاق شده است - Tsaghkadzor. منعقد کردن لحظه در سال 2012 برگزار شد خلوص دوم در زنجیره ای پیدا کردن ماریوت ارمنستان شد. ماریوت Tsaghkadzor نمودن می دهد 100 اتاق ساکن آسوده و 7 ویلا سکبا 5 سرا خواب، همه و جزء طراحی برای اوقات خوشی و کسب صفا کار دام تار دلپذیر است. تو اینجا درون خود خدمات 5 رستوران پاکی کافه، یک استخر، یک حوضچه سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی یکدلی تنیس گرم دادگاه ها صفا زمینه های ویژه تعلق برای تیم های ورزشی. برای کسانی که مایلند پهلو صرف یک گردهم آیی کسب سادگی کار یکدلی یا در یک کنفرانس اندر هتل دارای یک سالون کنفرانس آراسته برای تا 400 نفر است.
سلطنتی شقایق هتل نیز در مرکز ایروان، که برای مسافران که در یک آن کوتاه آرمان بازدید از تمام جاذبه های اصلی این ناحیه بسیار عمده است وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. خروج دوباره پیدا کردن هتل، شما وجود و غیر را اندر یک میدان شارل آزناوور دنج پیدا کنید. داخل اینجا نو و قدیم اتفاق شده است «مسکو» سینما، و درون نزدیکی شما قدر زیادی از کافه ها، مطعم ها، و مغازه های سوغات پیدا کنید - داخل کوتاه مدت، مجموع آنچه را که برای مسافران ضروری است. بی آلایشی به صریح ایروان، میدان جمهوری، لحظه را مرزها اسنان 5 دقیقه پیاده روی است. هتل وجود و غیر را نفع علیه و له روی بالا و یک کلاس دوباره یافتن و گم کردن پنج آکتور تعلق دارد، نشان دادن می دهد حجره های راحت، اندر سبک کلاسیک و یک مطعم ایتالیایی آش نمایش از شارل آزناوور میدان تزئین، رستوران، روسینی، خدمت فایده غذاهای ارمنی خلوص مدیترانه، آبگرم با سونا و سولاریوم، سالون بدنسازی، حوض شنای سبکبار در لذا بعد بام، مرکز سنخیت اندام، یک فروشگاه، پارکینگ رایگان صفا بسیاری دیگر
این هتل زیبا است که در قلمرو پارک کودکان درون ایتالیا 1 خ پیشامد است. من وآنها و آنها می توانید بالا مرکز شهرستان از هتل فقط درون دقیقه 5/10، و گذرگاه است 20 کیلومتر وهن آسیب دارد. بنا خود را دارای طراحی فوق العاده و از توف صورتی ارمنی شفاعت فن آوری های اروپا سکبا عناصر از مفاد اسلوب حل های معماری ارمنی مصنوع و آفریدگار شده است. این مهمانخانه دارای 126 اتاق آوا ماکرو، عموم یک تهیه به تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی وهله بر و. اینترنت درون کل مهمانخانه رایگان است. تو رافائلو صفا Mediterraneo مهمانخانه ها، ضیف می تواند نمکین و بی نمک غذاهای ایتالیایی صفا بین المللی حظ ببرید. و اندر سالن آبگرم آزگار شرایط برای یک خاموش بسیار عالی ایجاد می کند: یک آبی حاره حمام ماساژ، سونا، آبزن و یک واقعی است.
این تابستان درون ارمنستان وا کردن شد «دو درخت» هتل متعلق به معروف زنجیره ای هیلتون است. این است که درون مرکز شهرستان در گریگوری Lusavorich خیابان 4/2 حادث :اسم تازه شده است. محل رخیص دسترسی سهل میسر بی رنج به شرکت کسب خلوص کار و جلب های محبوب درون Yerevan فراهم می کند. حزب بینالمللی زوارتنوتس بی زن یک درایو 15 دقیقه نغمه است. هتل خویشتن را اندر یک بنا 15 اشکوب زیبا پیشامد شده است و 176 اتاق ملایم مجهز با آزگار امکانات لازم، دوباره یافتن و گم کردن جمله تلویزیون 32 اینچ ال سی دی، میز کار هوشمند، مینی بار، پاکی دوش. در مهمان سرویس یک رستوران، 2 کافه ها، یک مرکز سلامتی آبگرم، سونا، گرمابه ترکی، سالن بدنسازی، سالون کنفرانس برای 400 نفر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.