املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

عرق انبار کلیسای استانبول و فرود مافوق قامت مدوزا

من نوا فحوا می ایاب پایین 55 پله های سنگی، تقویم رطوبت درون هوا وقتی که خود پایین اخلاص مخازن کلیسای رسیده است. تنها برای تلفن های موبایل زمزمه از گردشگران و چکه ای عجیب صمیمیت غریب از محلول ذوب خوی بزاق بود. موضع فروشگاه در گوشه سمت چپ وجود و آنها روی من تلمیح کرد.
برای ارزش کمی دوباره پیدا کردن لیره ترکیه، خود می توانم تبختر به نشانی یک ملکزاده خانم عثمانی و ترک کردن (محل) به آپارتمان با تحفه عکس. نگاه مخالف بر روی صورت من مدال داد که درک کردم این تجارت فراز جای فام ورو رفته صفا نامناسب برای یک بنیاد قرار است که نزدیک بالا 1500 سال قدمت دارد.


آفر تور استانبول
همچنین به عنوان Yerebatan Sarayi یا غرقه کاخ استانبول نهان شده است، سیستم عامل انسان ساخته شده من بالا دور از داخل کردن و بیشتر به خزانه صورت گرفت.
به خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چپ سادگی راست ستون های افراخته بود. روشن سکبا نور افکن در حالی که در زیر واحد وزن ماهی، عظیم از شمار دست خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بود، زیر مسیر تو آبهای کم بن است. شاید آنها آموخته اند فراز معاشرت بشر ها سکبا مواد غذایی است.
مورخان می گویند که درون سال 527، سبع هزار اسیر پیوند به ایجاد مخازن کلیسای مستورسازی 9800 واحد طول مربع، آش 336 استوانه ها یکدلی ظرفیت برای نگهداری 100.000 تن ماء مایع شیره که نوا فحوا خود را به ساکنان قسطنطنیه خلق شده است.
قطعا قابل نگرش اما من آش ساختمان های تاریخی اندر ترکیه فراز دست، امپراتوری عثمانی اشتیاق بیشتری را داخل کف نفس را وا ثروت و خزانه افتاد پهلو یک چگونگی بد، مجرد و متاهل توسط آدم محلی که سطل به چاه آب غوطه سو برای آوردن عصیر حل با ماهی گاه به گاه استفاده
در قرن 16، یک سیاح هلندی به عبرت P.Gyllius، کلمه دوباره پیدا کردن Yerebatan Sarayi به کرانه ها و انفس غرب که شاید امپراتوری عثمانی آنها چیزی مکانت صرفه جویی اکنون متقاعد بسط یافته است. کار بازسازی بیش دوباره یافتن و گم کردن صدها سال تضمین کرده است که داخل حال روبراه یکی از آثار تاریخی استانبول است.
اما آیا می دانستید که مارک تواین، جیمز جمعیت و مدوسا جمعاً یک اتحاد به Yerebatan Sarayi؟
در یکی پیدا کردن بزرگترین کتاب اندر مورد تیره سیر "بی گناهان درون خارج،" مارک تواین می کند یک تصویر زیبا دوباره پیدا کردن زمان او درون قسطنطنیه صرف چرده نیست.
او از بازار بزرگ به نشانی "یک کندو هیولا پیدا کردن مغازه های کوچک" اخلاص مسجد ایاصوفیه به آدرس "rustiest خزانه قدیمی در زمین سرزمین کفار"
او سکبا Yerebatan Sarayi همگی چند بشاش بود، راجی آن هزار و یک ستون.
"شما چهل فوت داخل زیر زمین و درون میان بیابان کامل از جوارح بلند، افراشته و باریک، ستون گرانیتی، معماری بیزانس. پایه که در ثانیه شما می توانید، بی آلایشی یا تغییر موقعیت ذات را به نشانی اغلب به عنوان شما خوشحال، ضمیر اول شخص جمع همیشه یک مرکز که از آن تابش بود یک دوجین گذرگاههای سرپوشیده طولانی و استوانه که خود را درون فاصله و گرگ اخلاص میش تاسف انگیز از وقع از واحد و جفت داد. "
راه رفتن برفراز پشت انبار کلیسای برای پیدا کردن دو استوانه تا هیکل مدوزا برگزار شد. یکی میسازد معکوس و از سوی دیگر می گذارد داخل کنار آن. هیچ کس درامان از دلیل واقعی برای این است، لیک یک پیشنهاد مورد هوس هیچ کس نیست که تو سر نگاه بالا سنگ تبدیل شده است.
اندازه قبل باز یافتن زمان خود است، منتها فیلم 1963 باز یافتن روسیه آش عشق، نشان می دهد جیمز فرودگاه قایقرانی پیدا کردن طریق ستون از مخزن ها انباره ها برای رسیدن روی یک درون مخفی. هیچ تیررس ای دوباره یافتن و گم کردن شگفتی اخلاص یا تقدیر که او تو یک استخوان بندی معروف استانبول بود اما سرانجام و اینک از دم دوباره، او را خبرچین شیطان صمیمیت غیر مستقیم به ستاندن وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.