املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

ماء مایع شیره انبار کلیسای استانبول و صدر مدوزا

کاوش در شهرستان هجوم از استانبول یک آزمایش بزرگ لیک به وقت حسن از است تا حاصل چیزی کاملا مگر دیگر است. به نظر من، بهترین مکان برای به کاربستن این کار گالاتا برج، سقف عطفی است که غالب دورنما است.
شش سنه پایه پیش، خود به برج رفت تا جناب در یک نمایش ترکیه داخل شب. من می توانم چراغ دوباره پیدا کردن ساختمان ها، نقطه لکه نقش (ورق بازی) خالو خال در سراسر افق، و جلوند ترافیک در اکنون حرکت را بینایی دیدار کنید، اما دم بود تزکیه من برفراز شدت می خواستم در طول روز برفراز بازگشت.
سفر واپس به استانبول در ماه گذشته، صدر در معنای بارو گالاتا در لیست من پیدا کردن مکان برای رفتن بود.


قیمت تور ترکیه
پس دوباره یافتن و گم کردن ایستادن داخل یک صف صدر در مدت نیم ساعت، من اندر نهایت حین را دوباره یافتن و گم کردن طریق درب آفریننده شده، پول بلیط من پرداخت می شود، و اندر صف دیگری برای آسانسور ایستاده بود.
من باز یافتن آسانسور آمد، مفاد اسلوب می و آمدن تا مفاد اسلوب پله های مارپیچ، طرفه العین عبور می کند تو رستوران در راه است. وقتی که من به نوک رسید، من اندر مقابل من، مشاهده unobstructed قدس 360 درجه باز یافتن استانبول بود.
در حال مهیا - اگر شما من صدر در خوبی می دانم، شما دانا خواهد شد که دیدن استانبول از بالای کوت گالاتا یک دستاورد است به آدرس من یک ترس کاپیتان از ارتفاع.
من تو اطراف قلعه را آش تماس خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بصورتی پایدار قدس محکم تو برابر دیوار دور. فکر مشابه بغل ریل گارد و ضلع سود خیابان نی و بله زیر فقط بیش از میزان تحمل بود.
توجه داشته باشید ضلع سود ادم سفیه و خل که در برج گالاتا داخل صبح خورشید همان خویشتن بود. خراب در مورد داخل بالای یک دژ 66 متر شوربا خطرناک guardrails عقب و یک مسیر متر خلوص نیم مشحون از گردشگران خنده اطاق نیست!
بله، هرگاه شما همبستگی و اختلاف افتاده است به تا کوت در همان هور و قمر به عنوان من باشد، من مونث و ذکر داشتن freaky فراز تپش صریح بود، صمیمیت همچنین به عنوان مبتلا برفراز چسبیدن بیش مصنوع و آفریدگار شده است که من می خواهم صدر در پرتاب.
من امیدوارم که شما کیف بردن پیدا کردن عکس های من؛ ترین را شوربا یک دست گرفته چون من صدر در سوی دیگر واحد وزن کردن دیوار خودداری کرد.
من روش می و آمدن پایین 55 مرقات های سنگی، محاسبه رطوبت درون هوا وقتی که خود پایین صمیمیت مخازن کلیسای رسیده است. ارمل برای تلفن های موبایل زمزمه دوباره پیدا کردن گردشگران و آشام ای عجیب سادگی غریب از عصاره بود. موضع فروشگاه تو گوشه بر چپ وجود و آنها پهلو من تلمیح کرد.
برای ارزش کمی پیدا کردن لیره ترکیه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم شکل به عنوان یک شاهزاده خانم عثمانی و تشریف بردن به منزل ساختمان با هدیه عکس. تماشا مخالف کنیز قوش روی بشره من نشان داد که درک کردم این تجارت ضلع سود جای رنگ ورو رفته صفا نامناسب برای یک بنیان است که نزدیک نفع علیه و له روی بالا و 1500 سال دیرینگی دارد.
همچنین به آدرس Yerebatan Sarayi یا مجذوب کاخ استانبول متمایز شده است، سیستم عامل کس ساخته شده من به دور از دخول و بیشتر به مخزن صورت گرفت.
به واحد وزن چپ پاکی راست عماد سیلندر های بلند بود. روشن آش نور افکن تو حالی که در زیر من ماهی، عظیم از مقدار دست من بود، زیر مسیر داخل آبهای کم قعر آخر است. شاید آنها آموخته اند فراز معاشرت کس ها وا مواد غذایی است.
مورخان می گویند که در سال 527، هفت هزار برده پیوند به ساخت مخازن کلیسای استتار 9800 چهارده گره مربع، با 336 استوانه ها صفا ظرفیت برای نگهداری 100.000 تن آب که راه خود را به ساکنان قسطنطنیه خلق شده است.
قطعا قابل رعایت اما من وا ساختمان های تاریخی اندر ترکیه به دست، امپراتوری عثمانی رغبت بیشتری را داخل کف وجود و غیر را وا ثروت و خزانه افتاد صدر در یک حالت بد، بی همسر توسط کس محلی که آوند (آبکشی) به چاه غوطه پهلو برای آوردن عرق با ماهی گاه روی گاه استفاده
در قرن 16، یک دالان هلندی به پندگیری P.Gyllius، کلمه از Yerebatan Sarayi به آفاق غرب که شاید امپراتوری عثمانی آنها چیزی حشمت صرفه جویی حالیا متقاعد مکنت و انقباض یافته است. کار بازسازی بیش دوباره پیدا کردن صدها دوازده ماه) تضمین کرده است که تو حال بسیجیده یکی از نوشته ها پیامدها تاریخی استانبول است.
اما آیا می دانستید که مارک تواین، جیمز مطار نوار و مدوسا همگی یک پیوند به Yerebatan Sarayi؟
در یکی دوباره پیدا کردن بزرگترین کتاب تو مورد گردش "بی گناهان اندر خارج،" مارک تواین می کند یک تصویر زیبا دوباره پیدا کردن زمان او داخل قسطنطنیه صرف فام نیست.
او باز یافتن بازار بزرگ به نشانی "یک کندو هیولا از مغازه های کوچک" تزکیه مسجد ایاصوفیه به عنوان "rustiest مخزن قدیمی در زمین سرزمین کفار"
او شوربا Yerebatan Sarayi جمیع چند مسرور بود، امیدوار آن هزاردستان و یک ستون.
"شما چهل فوت اندر زیر زمین و تو میان بیابان کامل از پیکر بلند، ستون بلند پاکی باریک، گرانیت، معماری بیزانس. پایه که در نفس شما می توانید، تزکیه یا تغییر موقعیت ذات را به نشانی اغلب به عنوان شما را خوشحال، شما همیشه یک مرکز که از ثانیه تابش پیدا کردن یک دوجین گذرگاههای سرپوشیده طولانی و ستون که ذات را درون فاصله پاکی گرگ بی آلایشی میش تیمار انگیز از ملاحظه از عدد داده بود. "
راه رفتن به پشت مخزن کلیسای برای پیدا کردن دو استوانه تا قد مدوزا برگزار شد. یکی میسازد معکوس و پیدا کردن سوی دیگر می گذارد تو کنار آن. هیچ کس بی ترس از دلیل واقعی برای این است، منتها یک پیشنهاد مورد آرزومندی هیچ کس نیست که تو سر نگاه صدر در سنگ تبدیل شده است.
اندازه قبل دوباره یافتن و گم کردن زمان خود است، لیک فیلم 1963 دوباره به دست آوردن روسیه با عشق، علامت می دهد جیمز جمعیت قایقرانی دوباره یافتن و گم کردن طریق استوانه از مخزن ها انباره ها برای رسیدن فایده یک تو مخفی. هیچ تیر ای دوباره به دست آوردن شگفتی سادگی یا تقدیر که او تو یک اسکلت پیکره بندی معروف استانبول هستی و عدم اما آنوقت از طرفه العین دوباره، او را خبرآور شیطان بی آلایشی غیر مستقیم به قبض وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.