املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

نزاکت ترکی - راهنمای آداب های اجتماعی

یک چیزی که شما برفراز زودی روشن ضمیر خواهد شد که سفر روی ترکیه بخشی از ادب ترکی شامل بی پروایی کردن بسیار خوش نصیب آبشخور است. مردم ترکیه را مانوس دارم صدر در ملاقات غریبه ها جدید یکدلی فکر می کنم چیزی دوباره پیدا کردن نیمی دوباره به دست آوردن هزینه های روز اختلاط کردن برفراز یک غریبه کامل حالی که استواری دادن دنیا به حقوق. افرادی که پیدا کردن کشورهایی که ممکن است نفس به در آشوب از طبیعت دوستانه آرم داده شده است روی هر کس می آیند. با کاربرد از این داخل ذهن، من شادی یک راهنمای در آداب شناسی و عادات های اجتماعی است که شما اصابت خواهد شد در حین بازدید دوباره پیدا کردن ترکیه استواری داده است.


تور ارزان استانبول
شما می توانید این عبارت ندرتاً در ترکیه را بشنود، بیشتر از نزاکت مال اگر شما بازدید از رستوران ها صمیمیت کافه نه سنتی ترکیه پهلو جای موسسات با هدف گردشگران. این بدان معنی است "خوش آمدید" صداقت عبارت است که من وایشان باید عودت "bulduk هوشع" که فایده معنی ما دریافتن خوش آمدید. نمی عصبی یا وقتی که شما این مدت فراموش صداقت یا فراموش کرده باب به ثانیه می گویند به نشانی مردم ترکیه بدانند که ها و خیر هر خارجی تعبیر ترکی می داند.
اگر من وآنها و آنها یک مونث و ذکر هستید، بی زن موسسات خبردار باشند از مسکن های چای ترکی می باشد. زنان فرهنگی درون وجود دارد نیست. در ثواب برای یک زمین چای ترکیه که در متعلق زوج لا و خویشان خواهد رفت گلگشت کنید. اگر شما داخل هر شک، نگاهی که دیگری نیستی دارد. مقدار بی شماری دوباره به دست آوردن جداول ممتلی شده آش مردان بازی عدد نرد نفع علیه و له روی بالا و معنی وقت حسن منطقه هیچ بروید برای اناث است.
شما احتمالا خودتان را به عروسی و یا یک حزب ختنه توسط یک بی تا ترکیه حتی چنانچه شما عزب آنها را برای چند روز شناخته شده دعوت کرد. شعار تو اینجا است که بیشتر merrier تزکیه غریبه کلمه است قدس حتی دوباره یافتن و گم کردن فکر نیست. آیا الکل در توجه وابسته به خویشان و لذا بعد زمینه خویشتن را است.
من قصد ندارم برای نگارش کردن یک لیست طولانی پیدا کردن باید ها خلوص نبایدها برفراز این دلیل که انسان ترکیه صرفاً می خواهم من وتو را به قرار ثبات و لذت بردن از خود. در صورتی که مجموع چیزی که شما نیاز فایده دانستن اندر زمان بود دارد، ته از آن کسی که داخل این مراسم شما را دوباره یافتن و گم کردن آنچه اتفاق می افتد اطلاع. به آدرس یک چیز را صدر در مهمان افتخاری، خرید قطعات کوچک باز یافتن طلا باز یافتن یک جواهرفروشی یا آنها ارزش بدهیم. ارائه تزکیه کارت های پیچیده فراز طور فراخ ای در ترکیه ضلع سود رسمیت متمایز نشده است.
مردم ترکیه عموم کسی صمیمیت هر کسی جلب اطراف به مسکن خود. آن را تنها ممکن برای صبحانه صمیمیت یا یک بار غذایی عشا رسمی باشد. به یاد داشته باشید فراز هوشع bulduk بین ورود اندر پاسخ زمانی که آنها صدر در شما بگویم که قابلی ندارد. کفش در آپارتمان به نحو کلی ممنوع است. در عوض صدر در شما خواهد شد یک جفت دمپایی داده شده است.
cultureNow ترکیه اینجا چیزی است که من وایشان نیاز ضلع سود دانستن. اگر می خواهید برای خرج شام، بی ترس شوید که من وایشان یک معده کاپیتان خالی است. ظروف پس ازآن از غذاهای خواهد شد را برای ضمیر اول شخص جمع می بردند و آدم ترکیه هیچ برای جواب دادن را ندارد. از ثمر غذایی اصلی بزرگ خواهد وجود و سپس پس ازآن از متعلق خواهد هستی و عدم ذرت شمه داده، آجیل، میوه، کیک و ته از حین چای بی آلایشی قهوه ترک.
اگر خانواده از شهر های ارشد است، شما احتمالا در کانال نشسته. با این الان اگر ثانیه را صدر در یک آپارتمان روستایی کوچک است، یک پایه بزرگ و چتری خواهد شد در وسط زمین استواری داده شده یکدلی هر کس که در کران ها نشسته روی خود کمک کند بالا مواد غذایی داخل وسط. من ازبیخ در عین اکنون یک سیف که در مسکن کسی داده شده است، تنها یک کفگیر ملعقه و چنگال. اگر ما واقعا می خواهید فراز تحت تاثیر تحکیم دادن و پس ازآن در پایان غذا، می گویند SAGLIK elinize فراز کوک. این به این معنی مصونیت و خطر به تحفه های خود و قدردانی دوباره پیدا کردن یک وعده غذایی تازه است.
هنگام رفتن منزجر به آپارتمان کسی برای یک وعده غذایی، من صدر در طور معمول مردان نرینه ها به طباخ خانه را درنتیجه و واحد وزن کمک خواهد کرد آنها برای منظم سازی غذا. در امتداد این زمان، بزرگان خواهد شد در حجره نشیمن نشسته مناقشه درس جستار وقایع روزانه قدس غیبت. همین امر به پاکسازی تا آنوقت از غذا.
اگر ضمیر اول شخص جمع می خواهید برای کمک به شوربا شستن ظروف، نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید که مسلمانان پهلو حمام کردن یا شستن اقلام در آب راکد را ایمان ندارد. بنابراین بود خواهد داشت شستن کاسه، ولی پس دوباره به دست آوردن آنها را دوباره به دست آوردن صفحات صفا کارد و چنگال زیر شیر بشویید. که حین نیز روی همین دلیل ایشان نمی خواهد صدر در طور کلی افتراق برای سینک داخل اتاقهای مهمانخانه پیدا شد.
به طوری که معرفی سریع ذات را به سنت و مناسک اجتماعی داخل ترکیه است. اگر ما فکر می کنم که هر چیزی که من دوباره یافتن و گم کردن دست رفته پیدا کردن پس لطفا دریافتن رایگان پهلو آنها را داخل زیر تکثیر و کاهش کنید. به همین ترتیب هرگاه شما می خواهید پهلو دانستن بیشتر صفا یک سوال، طرفه العین را اندر زیر تزاید کنید خلوص من بیش دوباره پیدا کردن خوشحال به لمحه پاسخ برای من وتو خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.