املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

آداب دانی و سنن ترکیه کتاب: پرسپکتیو از دوران کودکی من

از Nuray Aykin یک مادینه ترک که شوربا نگرش بالا جلو فکر برای عظم اصل او برکت است.
مفهوم او برنامه ریزی شده نیست اما یک کرامت یا توسط الهی، تشویق خداوندگار و والده اصل او را به اعاده از ارتکاب جراحی خاشاک جنین و صدر در جای پسر قلب وجود و غیر را بالا دادن دوشیزه خود را نفع علیه و له روی بالا و بهترین زندگی آنها می توانند.
در یک روستای کوچک روی دنیا آمد، او بعدا غصه قبل از رفتن پهلو امریکا ضلع سود دنبال یک حرفه، یک غلبه بسیاری از نسوان مادینگان و رجال ترکیه نیست که خراج باروت مطالعه داخل یک دانشگاه داخل آنکارا، پایتخت ترکیه،.
او موفق وجود و اندر دانشگاه های متنوع به عنوان یک هیربد و تلمیذ کار می کرد، در حالی که درون زندگی شخصی او مزاوجت کرد، یک کودک، طلاق غمگین و دنبال از دم ازدواج مکرر داشتهاند.


تور ارزان ترکیه
همراه شوربا موفقیت پیشه ای او، والده اصل یک کار است که او ضلع سود شدت لذت می برد و پسرش همچنان به دریافت عشق بی قید و معاهده و پشتیبانی تو همه چیز او طرز does.One، دوباره پیدا کردن Nuray پابرجا عشق نفس را به عنوان یک مادر، برای مکتوب کردن یک کتاب داخل مورد فرهنگ و تشریفات ترکیه وجود .
تصمیم فایده این کار را شوربا یک آن محوری که یک پدر را لبریز می کند وا هر دو تواضع و بیم زده شد. آقازاده او به خانه سمت چپ پهلو دنبال طرز خود را تو زندگی است.
یک کتاب اندر مورد آداب شناسی و قواعد ترکیه
در این کتاب 130 سامان ای دوباره پیدا کردن Nuray پسرش، ادب که فایده تولد خویش را روی رهبری می گوید. او مشکل رفعت بردن او تو ایالات متحده آمریکا درون حالی که هنوز هم اعتقاد و التزام به تشریفات و آداب و تشریفات های ترکیه توضیح می دهد. او در مورد عوایق خود گفتار می گوید داخل زندگی صمیمیت کتاب خود نشان دادن بینش ارشد را فراز زندگی خانوادگی ترکی است.
در الان حاضر، واحد وزن یک ماده که هرگز مسئولیت مادری گریختن هستم، بنابراین غیر ممکن است برای من روی درک سر عشق ام است برای کودکان است. من عموم چند به کاربستن داد. پیدا کردن التذاذ زیادی که دوباره پیدا کردن Nuray برفراز شخصیت قوم اش زده.
رفتن بالا عقب در زمان، پهلو قبل از ابداع ماشین لباسشویی تزکیه جاروبرقی، من شاد به دست آوردن یک دیدگاه مگس صدر روی دیوار زندگی را برای سه استخوان از یک سلاله ترک بود.
که در متعلق ژن خویشتن بیا از: قوم من کتاب اندر مورد آداب دانی و سنت ترکیه
از Nuray چرده یک پرتره نمودار و ظاهر از خواجه بزرگ او، که آنها را به شرف کارا دده. داخل سال 1905 پهلو دنیا آمد، او نفع علیه و له روی بالا و سن رسیده دوباره پیدا کردن 94 تزکیه در طرفه العین زمان زندگی می کردند، روستا بود "دل پسر،" یعنی مردی که می تواند تا :حرف راس خود را کنیز قوش همه چیز صداقت هر چیزی را دریافت کنید.
با وجود اشتیاق خویش را برای قمار، دوباره پیدا کردن Nuray سروکار نزدیکی وا او کارا دده، که در نگه داشتن با تکنولوژی آش بودن بازماندگان دوم اندر روستای برفراز یک تلفن نصب مقاومت کرده بود.
این مادر ارشد که عرض کارا خواهر با محصولات شیطان طنین انداز شد فراز خشم.
مادر ارشد به جای دم در حال اجرا یک بازماندگان در بودجه آبخوری متمرکز شده است، سکبا ساخت صابون، آفریدگار گوجه فرنگی، روغن زیتون و شراء سبزیجات. او نمی تواند خواندن پاکی نوشتن اما دانش او از خانه دوم برفراز هیچ کدام بود.
مادر ارشد مورد استفاده قرار به رفتن با مادر دوباره پیدا کردن Nuray را برای غسل لباس درون بانک های رود و همیشه در مورد کسی سرقت جوجه های خویشتن را، شاید درون انکار بزنم برای اینکه کارا همشیره و داداش اغلب یک پرنده به خانه زن محلی که اکنون و آبراهه در دم "فضیلت دشوار است!"
در نهایت، روی نظر می رسد، علایق از Nuray سکبا پدرش متفرق بود. به نشانی یک غیرمستقل مدنی ترکیه، او یک مکان مغرور در زندگی پذیرفته و پرداخته به فرصت، برفراز جای صرف عطیه خود را در جلا بدهی های نیرنگ و جدی کارا باجی است.
او سطوح به قمار خود تبدیل شده و از این کتاب، مبرهن نیست که آیا دوباره به دست آوردن Nuray وا این خاطرات آراسته است ولیکن به جای او داخل مورد لحظه های خوش می نویسد، داخل کتاب به معنای برای پسرش، نوه اش.
چه کسی این کتاب التذاذ ببرید؟
آمریکایی ها ادب از Nuray از تطبیق با زندگی اندر امریکا پس پیدا کردن یک تربیت خاکسار در ترکیه مالوف دارم. پس پیدا کردن رسیدن درون سال 1981، او با درک لهجه، رانندگی درون خطوط سریع و موعظه یک وهله بر غذایی وقتی فهمید انگلیسی اش جدیت بود ضلع سود خوبی به عنوان او فکر طرفه العین بود!
همچنین، خواه شما درون یک رابطه متقابل فرهنگ با یک ترک هستند پاکی یا جوش و مطمع در مورد نزاکت و رسم و سنن ترکیه یاد بگیرند، ضمیر اول شخص جمع را صدر در کتاب التذاذ ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.