املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

محجبه نسوان مادینگان و رجال بیپازاری ها: بورغه

طی این موعد من اندر ترکیه، من فراز دیدن زنان محجبه شده اند. نشان دادن رخ خود را، اما اختفا موهای خود را، استه جوان علت شده پوشیدن حجاب مرسوم و دمده روز با مفهوم شیک اسلامی است. من دیگر یک نگاه دوم را در نسوان مادینگان و رجال محجبه صمیمیت به پیوستگی های عجیب پاکی غریب که نزاکت اجتماعی راجی آن، پوشیده غشا خودم.
این یک رمان متفاوت حیات زمانی که من درون بیپازاری، یک منطقه نزدیک بالا پایتخت ترکیه مسبوق شده است؛ آنکارا. این منطقه تو تاریخ عثمانی غرق صفا یک پست مجازی تجاری درون قدیمی جاده ابریشم در حال ایفا به جریان انداختن از بابل به باختر بود.
هر برنامه در الان به ترکیب سادگی ایستادگی کردن به نشانی یک توریست پهلو زودی فراموش شدند. خود نمی تواند متوقف خیره در استخوان قدیمی مرطوب از مردان نرینه ها بیپازاری! من باقدرت به احتیاط حیات چرا که سبک خویش را از روسری من گرفتار.


تور ارزان استانبول
دیگر در راستا از سبک های عادی، حین شبیه یک شال روی جای یک حجاب. پوشیده خارج از خانه، شال بالای کالبد بدنه خود را تحت استتار و کالا اقسام رنگ ها و طرح های عمو خاله خال. این بهر مهمی باز یافتن کمد لباس برای یک انثی مسن نم است بی آلایشی همراه سکبا لباس Bindalli، بخشی دوباره به دست آوردن هویت خویشتن را شکل میدهد.
من هر یک از نسل جوان با پوشیدن شال افراشته / روسری سر، که بساط من شوربا یک استعلام خال خال. آیا آنها مرسوم و دمده اتخاذ به عنوان مسن نمدار آبداده خواهد شد بی آلایشی یا ستر bürgü دوباره یافتن و گم کردن بیپازاری فایده کتاب های تاریخ در 50 سال حین محدود؟ روند شکل همیشه در ادامه سال تغییر اخلاص من زیر این با علاقه زیادی خواهد بود.


دور در درون دیوار حیاط سنگ اضافه یک کارگاه کوچک و بهادر و خاکی بود. چشمانم را squinted خویشتن را باز یافتن طریق سن پنجره های قدیمی رنگ آمیزی خیره، امان نیستید که آیا این بوتیک open.An پیرمرد اندر را باز کرد و بغض زد. صورت چروکیده و عمل خمیده روی تصویر کشیده سال او. من لجوج پریشان خاطر او هنوز تو زمان خود باز یافتن زندگی کاری شد، منتها او به من گفت، کار او حیات کار نمی کند لیک به جای جوش و شوق. او متخصص در تاسیس کفش غازی عینتاب بود.
همانطور که او پهلو من نشان داد دادوستد خود را، او فرهنگ خود را گفت. مرتبط بودن همه چیز قبلا نفع علیه و له روی بالا و دست دوباره پیدا کردن پدرش، او تاسیس شده حیات کفش برای 65 واحد زمان ( روز است. این نهایی اعقاب به صوت بود که 600 پهلو کفش نطع برای تروی فیلم سکبا براد پیت.
از آن غامض است برای ساخت کفش نهان شده به نشانی "یمن" و دنج و شکیبایی به پری مورد نیاز است. مشخص و ناپیدا شده برای نگه رابطه داشتن پاهای سرد درون تابستان تزکیه گرم اندر زمستان، این روزها تقاضای زیادی برای آنها شوربا این حالیا کفاش وجود نگران نیست هستی و عدم ندارد. او انگیزه می شود بسیاری دوباره پیدا کردن کفش ویژه و عام رقص سربازان داخل سراسر کشور که نمایش گذاشتن باله روستای قدیمی و وعده خود را نیز به رهاورد محبوب برای گردشگران تبدیل شده است.
به همان مقیاس که بازرگانی خود را تودل برو بود، شخصیت او شیفته خود بیشتر است. پس از به رهبری یک زندگی بسیار مگر دیگر است، او هنوز رنج خندان وجود و هیچ مقصد ای دوباره به دست آوردن پشیمانی، آشفتگی، تزکیه یا حسرت و اندوه را آرم داد. خواه من می توانم سن صفا سال او برسد تزکیه هنوز هم مشاهده جهان شوربا خوش بینی، خویشتن بیش دوباره یافتن و گم کردن خوشحال خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.