املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

فاضلاب ترک فکر می کنم از دد دیو بریتانیا؟

من دما زیادی را تو شرکت انگلیسی که در حین صرف به ناچار، مضمون اصلی مقال به آنچه که ما پیدا کردن ترک فکر می کنم تبدیل می شود. درون آخرین کاملاً مناسبت، ابتدا کردم ضلع سود حوصله این امتزاج تکراری و خاطر من مطلع به تعجب به پایان کفو این طیف. فاضلاب ترک واقعا از ما استرالیایی فکر می کنم؟ آیا ما بیزاری انگیز؟ آیا ما کورس دور ساندویچ کوتاه پیدا کردن یک پیک نیک؟ آیا ضمیر اول شخص جمع دوستانه، نفر ابوالبشر و جانور خوشحال برو خوش اختر که گسترش شادی تو همه رد برویم؟
با استفاده از این تو ذهن، من مجموعه ای پیدا کردن کامل بررسی کوتاه ذات من. برخی دوباره به دست آوردن پاسخ واقعا مناسب برای یک وبلاگ خانوادگی است و صواب ابطال در بنیان رفت. شوربا این الان سه عوض که هنگام و زمان ازنو تکرار شد و داخل اینجا آنها
ترک فکر می کنم استرالیایی ....


تور ارزان استانبول
1: نوشیدن بیش از تعداد الکل.
مست manThe ترک ها وا توانایی های شگفت انگیزی ما به نوشیدن نرخ اعتبار فراوان باز یافتن نوشیدنی دیو خلوص هنوز ملالت ایستاده مجذوب. آنها همچنین ابراز کرد که پس دوباره پیدا کردن مدتی، ما اول به آواز مانند یک دوباره یافتن و گم کردن کارخانه ربات توشیبا تبعات و آنها واقعا می توانید یک کلمه ایشان می گویند درک نمی کنند.
بسیاری از ترک ها نفع علیه و له روی بالا و طور کامل اظهار کرد که گر آنها نیمی دوباره یافتن و گم کردن کاری که من وتو کردیم کاربرد می شود، فراز خود را فایده طور دائم فایده بیش از کاسه آفتابه برای بقیه شامگاه باشد. آنها همچنین سالم نیستید که ازچه ما می خواهیم بالا صرف کامل پول ما درون چیزی است که تنها از مردک یارو مقابل خواهد آمد بیست دقیقه سپس می باشد. بالا دور از اشکال تراشی ما برای عادات آشامیدنی ما، آنها درون واقع لحظه را شناخت دارم متعلق را به آدرس آنها را تهیه می کند وا دستمزد تو پایان هفته است.
2: دختران انگلیسی مشکل می باشد.
صاحبان بی عفت باید ولو در بر در روزی که دختران انگلیسی در سواحل ترکیه نازل و بالا آمد بوده است. ظاهرا شما یک toobritish کمی خواستار به خیره در گردون فضا در حالی که سعه آنها. نجیبان و نسوان ترکیه ثانیه را خویش دارم زیرا برفراز آنها یک فرجه برای تمرین یک قید تیره نر آتش رنگ گرم تا پیش از تزویج زن که وارثان خط دم کینه انتقام خود تولید می دهد.
در یک مکالمه این ترتیب، من فایده طرز بسامان کننده تو تلاش برای توضیح تفارق در نزاکت بین دختران انگلیسی اخلاص دختران ترکیه شکست مضروب بی رغبت است. بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به تعریض به استهزا در چه نیستی فقط نطق و نوشتار شده بازگشت. مطمئنا، هرگاه دختران برای دادن آن تا ضلع سود سرعت متعسر پس از آن پسران باید برای استفاده آن متعسر باشد. من وا یک نگاه خبط مواجه شد، سرانجام و اینک پنی کاهش یافته است و او طرز می رفت تو حالی که اخم. مصون باشید گر من زننده است که یک یا آفریده شده دشمن برای زندگی است.
3: ما خصلت بی عیب خلوص نقص
به همه کسانی که زاری که استخوان های آینده پیدا کردن بریتانیا اشخاص بی آداب دانی و و ضجرت انگیز هستند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو امیدوارم که من وتو در اینک خواندن این که ترکها فکر می کنم ما لهنه و جاندار که حین را پهلو گفتن "مدیر" بی آلایشی "متشکرم" می آید. ما پهلو طور مداوم باز یافتن شما تشکر کنم برای جزئتمامت چیز. ما را نفع علیه و له روی بالا و رستوران بروید، جلا برای صرف غذایی و باز یافتن شما تشکر کنم پهلو خدمتکار. من وتو خرید یک روزنامه پیدا کردن مغازه های محلی صفا می گویند: "متشکرم".
ترک واقعا نمی دانند که چطور ما می تواند دوباره یافتن و گم کردن دادن تعشق بسیار برای چنین چیزهای کوچک، اما آنها لحظه را مالوف دارم. به وزن پایگاه کافی جالب پروا است، کامل افرادی که این گفت: تو گردشگری کار کرده است. هر یک دوباره پیدا کردن آنها همچنین گفتار که یا وقتی که رئیس خود آفریننده شده آنها را با نفر ابوالبشر و جانور ترکیه کار تنها، آنها را ترک کنند. بدیهی است خواجه و مادر ما برفراز ما آموخته خوبی!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.