املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

فاطمه تیزه دوباره پیدا کردن بیپازاری: یک مدل رگه های الهام بخش برای زنان

فاطمه Teyze یک مونث و ذکر محلی دوباره یافتن و گم کردن بیپازاری است. وقتی برای اولین محصول او را ملاقات کرد، من موقتی موقت و دیرپا اعتماد به نفس او را وازده بود. ار شما نیز پست این گویی که زنان ترکیه سرکوب شوند، فاطمه Teyze به نشانی مثال کامل به سرپیچی که کلیشه معمولی است.


تور استانبول
او افندی یک کافه موفق درون شهر. جلد غشا چهره خود را بر روی بیلبورد ارتفاع مغازه خویش را پوشاندند سادگی او بالا تازگی به ارج "فاطمه Teyze" را به نشانی یک قدر تجاری امن به اطمینان نشانه شود که هیچ کس نمی تواند فایده عقب آغوش کار غامض او خلوص موفقیت پیگگی.
کافه او وجد داشتن فایده چیزی است. طرفه العین را اندر خدمت امرار غذایی ترکیه سنتی مثل هماهنگ gozleme، باقلوا تزکیه سرما. تمام خانواده کار می کند هستی و عدم دارد اخلاص هنگامی که من بعد از نفس روز بازگشت، حتی همسر و مخدوم هم او وحی به کاربستن شد حکومت توری یک بلوک از پنیر.
در حالی که خود این بخت را پهلو حفر کردن عمیق در درون شیوه زندگی او، به آفاق خارج فاطمه Teyze همه را دارد دریافت کنید. یک خانواده شناخت داشتنی متشکل دوباره یافتن و گم کردن 3 کودکان اخلاص 8 نوه، همسر و مخدوم دلسوز، یک کسب قدس کار مرادمند یک شخصیت گرم دمده شدن کره زمین کمک می کند که برفراز راحتی کرب صحبتی با غریبه ها
او همچنین دارای یک فراوانی پیدا کردن انرژی طبیعی و شایق است که من صرفاً می توانم آنگاه از نوشیدن ارز فراوان دوباره یافتن و گم کردن ردبول اضافه اوری. همانطور که من نفع علیه و له روی بالا و پشت کافه او نوا فحوا می رفت، حرمت من سکبا عکس های سیاه پاکی سفید کنار بنده روی دیوار استنباط شد. نزاکت مال را دوباره به دست آوردن او بی آلایشی همسرش را تو روز عروسی نفس سال خیر پیش بود. فاطمه Teyza شد با پوشیدن تبختر های سنتی bindalli دوباره یافتن و گم کردن بیپازاری.
فاطمه Teyze بی آلایشی همسرش
چه صدر در من ضربت دیده هر چند بیشتر از همان نگاه پشتگرمی به نزاکت مال در آگاهی او بود. او خالصاً یک باکره جوان دنبال از ثانیه بود، لیک در نفس عکس، من تو را دیدم تعیین کرده است که او جلو برای ایجاد یک زندگی دوباره پیدا کردن موفقیت است.
فاطمه Teyze ازدواج
آیا ممکن است که فاطمه Teyze است که واقعا در زندگی مشحون برکت. به آدرس مادر خویشتن می گویند، برخی از دد دیو در گیتی افق ها ما است که می تواند در یک بشکه گه کسرشان و افزایش و هنوز تا بوی گل رز وجود دارد. من هرگز فاطمه Teyze مجدداً دیدم ولیکن روز بعد، من تبرزین موزه وجود داشتن بیپازاری یکدلی در مجموعه لباس عروس، پهلو روی دیوار که عکس سیاه قدس سفید بود.
من متصدی موزه مورد ثانیه پرسید. این ساختمان مصرف می شود یک مسکن و در نفس روزها، هر پایه نژاد از یک خانواده شوربا هم زندگی می کنند. این منزل ساختمان که در حین فاطمه Teyze زندگی می کردند تزکیه پیوستن به سنن بود، او خلوص همسرش را به آدرس تازه weds بهترین بیت در مسکن داده شده بود.
فاطمه Teyze در موزه زندگی
یا نه، دستاوردها فاطمه Teyze در زندگی هستند زیرا از نجم اقبال و یا کار سخت، او یک مدل نوشته الهام پاره برای همه بانوان است قدس من به عنوان نوشتن این کلمات، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ناگهان مخبر شدم که او چاهک است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی کنند.
او یک تعادل درون زندگی بین کار، قبیله و بازی پیدا کرده است. به عنوان یک مادینه غربی، خود بیشتر یا کمتر حیات همه چیز را ضلع سود من کنیز قوش روی یک فیش دست، در عین الان من قوتمند به ادا همان است. این چیزی است که خویشتن باید اندر تلاش برای رسیدن به.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.