املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کشتی جمل در ترکیه: یک سور سنتی

من بسیاری باز یافتن مناظر در طول زمان من در ترکیه دیده اند، ولی هیچ یک از آنها ولو به اینک همسان تجربه من یکشنبه گذشته. سبع نفر دوباره یافتن و گم کردن ما یک شوفر استخدام سادگی تنظیم کردن بالا روستای Kizilcayiki ضلع سود تماشا آرم می دهد سنتی کشتی شتر. از طرفه العین ای که، ما دوباره به دست آوردن ون خبردار شدم که ما تنها خارجی تو یک جمعیت از احتمالا 1000 مردم ولایت ترکی داشتند، بود.


تور ارزان استانبول
غریزه عنفوان من این وجود که در مراسم رژه ایستاده همراه وا شتر به آدرس آن را پهلو نظر می صنف ما برفراز همان تعداد در علامت می دهد که آنها بودند. درگوشی ساکت یکدلی آرام، خیره طولانی بی آلایشی ابرو مطرح شده توسط استعلام از جایی که ما دوباره به دست آوردن بود ظهر شد. گردشگران خارجی اندر این روستای کوچک ناشناخته هستند بدیهی است که یک چشم نادر است. غریزه ابتدا من این بود صدر در نشستن تو گوشه ای اندر حالی که مجاهدت برای ترکیب وا این حالیا این هرگز به موفقیت، به آدرس ویژگی های روی خارجی و رخ رنگ پریده یک سرنخ قطعی هستی و عدم که خود ترکیه نیست.
درباره کشتی شتر در ترکیه
در لبیک اجر ما تصمیم فایده وضعیت و حفاظت منعقد است. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ما می تواند روی درجه خاصی کلمه ترکی گپ و این نغمه طولانی را فایده شکستن یخ رفت. نزاکت مال بیرون آمده است خارجی بودن، تنها بنیان گذار شوک نیست ولیک ما نیز مونث و ذکر بودند. به اکناف نگاه کردم و تو واقع عارف شده است که رجال به نسوان مادینگان و رجال در معیار زیادی بیشتر بود.
شتر wrestlingIt فراز زودی دولت من می شود شوکه عموم چند بود. همه و جزء کسی فرض نمی کرد که بازدید از یک روستای سنتی در یک کشور اسلامی ضلع سود یک کوچه الکل رایگان پیدا کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمیتونم مکرر اشتباه کنم. درون این محیط مردسالار، الکل برای بیع در همه جا بود صفا منظور باز یافتن روز صدر در نظر می رسید دوباره پیدا کردن Raki برای صبحانه. (از Raki نوشیدنی ملی ترکیه است و رویارو اوزو است). ما داخل این قواعد در 9:00 اندر صبح نبیه شدند، توسط 10:30 خویشتن بسیار لا تلو هور و ماهتاب بود. هنگامی که من وشما در آنوقت از ظهر فراز سمت چپ، خویشتن می دانم خویشتن قطعا در یک حروف مستقیم نغمه رفتن نیست.
آن خور من خندید و با بسیاری دوباره پیدا کردن مردم عمران ده شوخی. آیا دوباره یافتن و گم کردن من بپرسید که چه ولیکن من فراز پایان رسید حتا بازی درون باند واحه و همچنین التذاذ از ملاقات با برخی دوباره پیدا کردن صاحبان اشتر بود. بنابراین در صورتی که شما نفع علیه و له روی بالا و خودتان پیدا کنید کردن مقام مورد صدمه و دشنام و اندر کشتی شتر در ترکیه، این راهنمای کوچک است که باید بالا شما کمک کند به التذاذ بردن پیدا کردن یک آزمایش کاملا منحصر فراز فرد رگه شده است
CamelRules فتا درباره کشتی لوک در ترکیه
در وحشی، دو جمل نر شاخی برای رابطه یک مادینه کشتی. نگاهی برفراز این امتحان و حین را در عرصه احاطه شده توسط کس و ما باید یک رسوم جفت گیری در آرم دادن کامل. قبل دوباره به دست آوردن تجربه، تماشاگران یک شرط بندی که در نفس شتر آنها فکر می کنم تیز سخت تند خواهد شد تحکیم داده است.
شتر آبزا رسا یکی که شتر دیگر ضلع سود زمین آش گردن افراشته خود کشتی می باشد. راه دیگر، خواه یک شتر ایفا به جریان انداختن می شود پی از ثانیه او مغلوب و برنده است. مرزها اسنان ده تا اینکه بیست مردان داخل حالت منظم به کار در نواحی دو لوک در مورد طرفه العین می شود خیلی باطل است. این مسابقات تو روستاهای مختلف تو ساحل دریای اژه برگزار می شود و بی همسر برای سه ابرص از سال اتحاد می افتد زمانی که جمل را روی گرمی می باشد.
شتر کشتی
کشتی شتر رسم ترکیه
شتر kizilcayikikEntertainment کشتی اندر یک کشتی جمل جشنواره
قبل دوباره پیدا کردن مسابقات اول می شود بود خواهد داشت یک رامشگر و در ادامه روز باندهای مختلف واحه در اطراف روش رفتن سادگی بازی برای تمام کسی که می خواهد پهلو خنک کردن داخل حالی که اصغا به موسیقی صداقت تماشای دو لوک سفت. مفاد اسلوب دیگر چنانچه شما بی زن خارجی بود دارد، من واو ممکن است خودتان کشیده فایده بازی اندر باند دهکده و ایشان را تبدیل به سرگرمی.
کشتی اشتر ترکیه
ترکیه جمل wrestlingFood صفا نوشیدنی
همانطور که قبلا اشاره، الکل است روی طور فراخ ای تو فروش. سکبا این اینک آنها متعلق را در یخچال نگهبانی کردن نمی لذا بعد یا یک کیسه عنین و یا آرمان برای نوشیدن فقاع گرم است. محصولات غذایی فراوان و همچنین مناسب است. نزاکت مال را اندر فرم دوباره به دست آوردن کوفته یا sujuk ساندویچ، SAC kavurma یا gozleme می آید. بسیاری دوباره پیدا کردن ترکها صمیمیت کباب افاده خود صفا یا صفحات زیتون، پنیر یکدلی گوجه فرنگی خریده بود اندک اندک خوردن در حالی که آنها باز یافتن Raki نفس نوشید.
کشتی شتر در ترکیه
TurkeyThe شتر صاحبان
آنها بسیار افتخار شتر خود هستند و عاشقانه به شما تقاضا به دریافت عکس پیدا کردن آنها ایستاده وا هم. هنوز هر سید شتر که برفراز شما می گوید به مالش شتر بیش دوباره یافتن و گم کردن همه رو خود را کفک به دلیل لمحه خوب برای چهره خود را است وثوق نمی کند. در عوض به او بگویید که ایشان فقط وقت حسن را اعمال دهید، یا وقتی که او آن را برای اولین ثمر و ورا آنگاه از طرفه العین دوربین آماده برای فرصت عکس های کلاسیک باز یافتن زمانی که یک اثرات نامناسبی درست بگذارد شوخی است.
شتر کشتی
KizilcayikikSummary دوباره به دست آوردن کشتی ابل در ترکیه
این یک روز مبصر بزرگ تر و یکی که خود خوشحالم که آزمون کرده اند عشا بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر نمی کنم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خواهد وجود رفتن مراوده است. خاطره ها که خود از نفس روز حتی کامل هستند پاکی من فکر می کنم تکاپو برای تکرار آزمون فقط یک ناامیدی باشد. من ناس فوق العاده دیدار، حالا زمان بسیار خوبی است و تا کنون کردن خواست مورد زخم و شتم داخل که خویشتن تجربه آداب واقعی ترکیه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.