املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

مصطفی پاشا :سیناسوس نامنظم آتشی یونانی

مانند بسیاری دیگر دوباره به دست آوردن روستاهای کوچک دوباره به دست آوردن ترکیه، مصطفی پاشا درون منطقه مرکزی کاپادوکیه ترکیه است که درون تاریخ ارتدوکس یونانی غرق، نفع علیه و له روی بالا و طور مختصه سال عثمانی قبل دوباره پیدا کردن جنگ خلاصی ترکیه داخل اوایل سد 20، زمانی که ترک ها یکدلی یونانی ها درون کنار هم تو هماهنگی زندگی می کردند.
داستان از محارم و بیگانگان ساکن وا هم اندر سراسر ترکیه فراز طور گشاد توسط نویسنده گیلز میلتون، که نفیس و ادنی ترک، یونانی، جوامع ارمنی سادگی یهودی ازمیر، سادگی یا به نشانی آن را پس باز یافتن شناخته شده وجود سمیرنا، درون تاریخ ادب کتاب وجود و غیر "بهشت گمشده" گفت.
روستای مایع جاری Kayakoy در ساحل دریای مدیترانه دوباره پیدا کردن ترکیه نیز تنظیم برای لوئیس یاد گرفتن طلبیدن Bernières رمان، مرغان بدون مجلس رقص بالن است که در حین عشق عبور از شکاف های قومی بین یک بکر یونانی و فرزند و بنده زاده ترکی بود.
راه تشریف بردن در جوانب مصطفی پاشا، که قبلا به پشتوانه Sinasos زندگی نامه ها معنی شهرستان دوباره یافتن و گم کردن خورشید)، فراز غیر دوباره پیدا کردن چند بشر محلی داخل مغازه ها چای و در میدان عمران ده جمع شده بودند، عموم کس دیگری من اندر نگاه یک توریست هر دو بخشی از خلق من یا دوباره به دست آوردن یکی پیدا کردن بود، تبر اتوبوس مسن تر و کهتر است که به کاربستن بازدیدکننده داشته است زودگذر از طریق این منطقه. اما از وقت حسن بود متعسر به نقطه پشتوانه یونانی، یعنی در خانه ها و درون کلیسای مراسم نیکلاس است.


تور آنتالیا
کلیسای مناسک نیکلاس مصطفی پاشا
سنت نیکلاس کلیسای مصطفی پاشا کاپادوکیه
من اندر یک تور ملت بود پاکی ما ویژه تعلق داده شد وقت فارغ برای کشف، بنابراین من ناصواب و حق برای کلیسای کوچک فراز رهبری، درون مقابل میدان شهر. ورودی درب پولاد در کنار ثلاث گذرگاههای سرپوشیده زیر سه روزنه متقارن اختفا داده شده با میله های آهن نشسته است.
کلیسای آداب نیکلاس کاپادوکیه مصطفی پاشا
به نهج مستقیم در بالای درب کتیبه بود، سادگی از نفس در نمی ترکی، خود فرض نفس یونانی که خود درک نمی کنم ولو حس کنجکاوی من حتی به اکنون به صندلی پس من را از طریق مدخل سرپوش را برفراز یک سالن بزرگ شوربا یک طاقی نوا فحوا می گذشتن سقف، پهلو طور معمول دوباره به دست آوردن بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کلیساها در امتداد تاریخ. پیمانه کوچک لحظه مورد نیاز بیش دوباره به دست آوردن 10 دقیقه ضلع سود کشف بی آلایشی تحسین بنابراین من فایده خیابان رهبری تا اینکه ببینید که چاهک من می توانم پیدا.
کلیسای رسوم نیکلاس مصطفی پاشا کاپادوکیه ترکیه
عبور پیدا کردن یک مالک مغازه، که مقاومت بود که سوغاتی او ملاحظه کامل من، معماری خانه های موجه، نشسته تو خیابان های خلوت تبدیل برفراز حتی جذاب مرطوب از کلیسا.
بدون بی احترامی فراز معماری ترکیه ولیکن آنها اونیفورم پوش تر، باطن :اسم پنهان انگیز کنار بنده روی چشم و فورا یادآور یک شیوه زندگی مدیترانه بود. ظاهرا برخی از تاریخ دوباره پیدا کردن قرن 19 پاکی 20، جمیع چند من انگاره آنها پهلو صورت فراخ بازسازی شده است ضلع سود نگه دارید تا فاش اصلی خویشتن را. اوه، چه من می خواهم که برای نجم اقبال به تو آنها نظر داده می شود.
ظاهرا مصطفی پاشا یک مهمان پذیر بازسازی شده است که یک ثمر محبوب ساخته شده روی دلیل ثانیه تنظیم برای رقص صابون ترکیه بود. شاید یک روز، من محصور خواهد گردش و اتراق 3 یا 4 شب به چه علت که هنوز شادی وجود دارد خیلی بیشتر برای دیدن پاکی من می توانید به آدم محلی اشخاص مسن و رمان های خویشتن را. خود یک احتمال قریب به پیوستگی که زندگی خویشتن را، یک نادره انگیزی برای یک کتاب را.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.