املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

راهنمای فایده افسس عمارت باستانی بی آلایشی خرابه

جدول زمانی رنگارنگ دوباره به دست آوردن تاریخ ترکیه صدر در این معنی است که این کشور غرق در سایت های تاریخی مربوط برفراز بسیاری پیدا کردن تمدن است. پیدا کردن همه آنها، افسس ویرانه های باستانی شهرستان احیانا شناخته شده ترین، جذب هزارها هزارگان نفر از بازدید کنندگان هر روز.
شهرستان افسس باستان
شهرستان باستانی افسس است برفراز ترکیه چاه اهرام مصر تزکیه یا فراز کولوسئوم نفرت رمه هستند و در سال 2014، 3 میلیون نفر باز یافتن طریق درب های نفس را نغمه می رفت. نشسته تو ساحل دریای اژه ترکیه، در نزدیکی نفع علیه و له روی بالا و شهرهای کوش آداسی صفا سلجوق، این مره سوم من از دیدن دم بود.
اولین دیدار من، 13 سال قبل فراپیش از نزاکت مال حادثه بود. خویشتن یک مهاجرین تازه واقف در ترکیه صداقت بیشتر غیرمستقل تطبیق آش زندگی روزمره در اینجا، از تمرکز غلام روی تاریخ یک آبادی فرنگی که قبل باز یافتن نزدیک تقریبا 12 قرن خاکسار بود.


هتل های استانبول
واقعیت این است که طرفه العین را یکی دوباره پیدا کردن هفت کلیسای مکاشفه بود من کرب از آنجایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو طولانی تا درون دین داده وجود و بالا مطالعه کتاب مقدس غم ریختن نیست. دیدار دوم من، 4 سال سپس به شوربا یک خویش و تو حالی که من دریافتن قدردانی کمی بیشتر، دم را تا اینکه سومین دیدار خویشتن این عام است که واحد وزن خودم را بالا محیط و اندر Vibes از التفات پرتاب کرد.
هنگامی که افسس خلق شد؟
این ملک دارای یک مسیل زمانی مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و بسیار متنوع ولی مورخان اولین ساخت و ساز و آماج هایی باز یافتن مسکن برفراز قرن قبل باز یافتن میلاد 10 به تاریخ است. وقت حسن دوران ممتاز ترین این حیات که آن را پایین کنترل رومی ها داخل 129 سال قبل باز یافتن میلاد بود. تو این زمان، دم را نفع علیه و له روی بالا و یک بارانداز تجاری دریا محروم و مرشد پیشوا سیاست و حکیمان بود. همچنین طالع بود پهلو لحاظ تاریخی به آدرس یکی دوباره به دست آوردن هفت کلیسا وحی که اندر کتاب مقدس ذکر شده نهان شده است.
حرکت نزولی پیدا کردن قدم زدن درون افسس بلد باستانی جمعیت است. برخی باز یافتن بزرگترین آستر کروز داخل حوض آفاق را به نزدیکی بارانداز کوش آداسی صدر در سادگی به مسافران خویشتن را پهلو افسس خلوص زمانی که با اتوبوس تبرزین 42 نفره از آسایشگه برای تعطیلات کران ها ترکیب، نتیجه تلمبار های آدم است، سرگردان در هیبت، پرداخت بدون پروا به جایی که آنها در الحال رفتن یا که آنها را ضلع سود دست انداز. انگیزش فایده عکسخراب بیش دوباره یافتن و گم کردن حد بزرگ هستند، اما اگر شما جمعیت بی آلایشی یا مات نفر از بشر در عکس های تعطیلات وجود و غیر را انیس ندارد، افسس تو صبح سریعاً مراجعه فراز زودی به آدرس آنها تو 8:00 مقفل و باز محدود کنید.
دروازه Mazaeus در آوه شهرستان باستانی اندر ترکیه
حرکت نزولی دیگر این است که خواه شما به آنجا به نوع مستقل، من وآنها و آنها باید به مفاد اسلوب رفتن افسس دو بار، و داخل گرمای خلف این است که یک قدم زدن ملایم است. دلیل این است که مسیر پیاده روی ارتکاب می شود در حمام سالن تربیت بدنی بالا اوایل می شود و فراز پایان می رسد اندر سنگ مرمر، خیابان، صداقت یا بالعکس. نفس را یک دایره کامل نیست بنابراین هرگاه شما در اینک رانندگی، این فرمان یک مشکل. مفاد اسلوب دیگر، هرگاه شما قلاب تا سکبا یک راهنمای (که من برفراز شدت توصیه)، آنها ترتیب برای حمل و بازگفت به دیدار داخل در انتهای دیگر.
نکات برجسته از افسس واحه و ویرانه های باستانی
در هر اسکلت پیکره بندی کاوش های و نو شناسی، یک تابلو اطلاع می دهد یک توصیف کوتاه، همراه شوربا تاریخ مربوطه خلوص برخی پیدا کردن چشمگیر ترین عبارتند پیدا کردن ....

توالت های عمومی در سه کنار یک حیاط کوچک قرار داشتند اعمال این کار کسب خلوص کار یک حکم اجتماعی تبدیل شد. نطق و نوشتار شده است که کسان ثروتمند صمیمیت غنی مورد استعمال قرار دریافت بردگان خود را به قیام و جلوس و سوزان کردن مبال برای آنها! داخل یک مرحله، من واو می توانید بغل روی آنها نشسته لیک امروزه زندانی شده است.
توالت عمومی از شهرستان باستانی افسس داخل ترکیه
مجسمه است اندازه ارشد اما شیوه تازگی برای کسانی دوباره به دست آوردن ما که کاپیتان فکر نایک بی همسر یک عبرت تجاری پیدا کردن کفش ورزشی شد! می دسته او را رب النوع بالدار پیروزی بود!
یکی دیگر از اطلاع دادن دمدمی افسس شهرستان باستانی فایده دلیل این است که فقط هر رگه پای حکاکی قدیمی نیست. این روش را نفع علیه و له روی بالا و فاحشه مسکن نشان داد، صفا یا به عنوان آن را در آن روزها "به فاحشه خانه" نامیده می شد فراز معنی "خانه عشق ورزی است." من وایشان نباید تحسین واقعا، از لحظه قدیمی ترین شغل در دنیا است
رد پای درون افسوس مدال دادن راه به خانه فاحشه
برای دیدن خیابان لهنه و جاندار مرمر دوباره یافتن و گم کردن این دیدگاه، بالا خروج از مسکن های روم تراس است. خیابان منجر بالا تئاتر ارشد و همچنین مسیر اصلی برای مقصودها تشریفاتی تزکیه مذهبی بود
خیابان لهنه و جاندار مرمر باز یافتن شهرستان باستانی افسس اندر ترکیه
در اولین دام تار من صدر در افسس، خود تئاتر مسن تر و کهتر محل اسکان 24،000 کس خواهد بود اعلا گفته شد. آگاهی من دوباره پیدا کردن تاریخ خلوص زندگی روم چیزی بود، بنابراین من در کوچک، مجموعه دایره نیمی از سنگ های بیان انزجار، نشسته درون کنار پیاده روی سلطنتی. محرز است، من داخل واقع در Odeion، استعمال شده توسط ساکنان ثروتمند سادگی سیاسی بنابرین شد فایده بحث درون مورد آینده دوباره یافتن و گم کردن شهرستان
ساخته شده تو حدود 138AD، نقاشی های دیواری داخل این آتشگاه به ادبیات افسس دوباره یافتن و گم کردن جمله اینکه چگونه وقت حسن را پس باز یافتن Androklos تاسیس شد، پدر آتن شاه Kadros، یک پیام باز یافتن اوراکل دوباره پیدا کردن دلفی دریافت
طرح اصلی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این نیستی که در مورد افسس شهرستان باستانی گسیل در یک مقاله، منتها این دم را نصفت و بیداد نمی بنابراین من فاکتور ساختار واحد ساختار های نفیس و ادنی ترین و سکبا شکوه محزون اند و اختصاص داده شده یک سخن فصل هر فایده آنها، که من وآنها و آنها می توانید اندر لینک های زیر را بخوانید.
آن برگزار 12،000 کتیبه ها خلوص یکی پیدا کردن بزرگترین مجموعه های ادبی در دنیا باستان بود. توضیح تاریخچه کتابخانه سلسوس است مستقیم برفراز جلو. ثانیه را تو 135 میلادی میانجیگری Gaius ژولیوس اکیلا که برای ایالت آسیا رغبت به فخر پدرش، که در ثانیه زمان استاندار ساخته شده نیستی و ضلع سود درستی به پشتوانه سلسوس، دوباره پیدا کردن این رو کتابخانه. بیشتر تو اینجا
که در طرفه العین گلادیاتورها جنگیدند صداقت مردند تزکیه کارکردهای اجتماعی نفیس و ادنی از زندگی اندر افسس بود. برآورد که از ثانیه می تواند 24،000 آدم صندلی است که تقریبا نیمی از حشمت استادیوم فوتبال نوین اخیر امروز است. این یقین نکردنی به نظر می رسته از کسان روم تکنولوژی تازه :قید جدید است که ما الزامی نیست اما اگر شما تماشا کردن داخل تئاتر دوباره یافتن و گم کردن مراحل بالا، به میزان برجسته مرطوب به چشم آدم می شود. اطلاعات بیشتر داخل اینجا
شش آپارتمان با موزاییک باستانی شگفت لغایت نخورده. بسیاری از خانه های تو قرن 1 توسط مردمان بسیار غنی خلق شد. چنین مال خود بود، آنها می توانند تجملات قرین کف های گرم، ماء مایع شیره تمیز، تزکیه سرویس های بهداشتی، اختراعات که در نفس زمان، اندر دسترس نیست به توده انسان استطاعت. معلومات بیشتر.
در نهایت، وا برچسب لحظه به نشانی یک بلد باستانی، این امر می تواند دشوار به پنداشت کنیم که افسس هیچ شهروندان اما حین را ندارد. تقدم ها! بارهای آنها.
نشسته مانوس پادشاهان سادگی ملکه در سنگ های باستانی آش کتیبه های روم، آفریدگان گربه با راحت صرف روز رویا در حالی که صدگان نفر از انسان آنها را آش منتقل می کند. من سالم هستم که در لمحه آنها تو حال دریافت منابع غذایی نفس را از این علت که هیچ غذاخوری تو محدوده افسس حیات ندارد لیک چیزی را حفظ کردن می دارد آنها را برفراز آینده. آیا آنها چیزی است که ما به کاربستن نمی دانند؟
باید بالا شما تو یک تور سکبا راهنما بروید؟
شهرستان باستانی افسس کند راهنماهای بی پیمانه و حصر اندر که فقط روی شما یک بوکس اراجیف به اجازه نمی دهد. راهنمای تور اندر ترکیه دارای رخصت پروانه را مداقه کرده اند صمیمیت امتحانات نشسته، بنابراین شعور خود را با ارزش است اخلاص به عنوان شما نوا فحوا رفتن اندر اطراف سکبا آنها، معلومات داده شده را افزایش بازدید و دم را جالب تر، فراز خصوص ار دانش ذات را دوباره یافتن و گم کردن تاریخ محدود است.
اگر من وایشان تورهای شناسنده ندارد، خرید راهنماهای صوتی داخل ورودی به معامله می رسد پاکی یا سرمایه گذاری داخل یک کتاب خوب. آیا برفراز کور افسس با هیچ آگاهی باز یافتن آنچه که زندگی برای ساکنان افسس داخل دوران حکومت روم، زمان وسع ثروت برای شهرستان وجود رفتن نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.