املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

8 پیدا کردن بهترین گیوه برای بازدید درون استانبول

من یکی از اشتیاق مندان تاریخ هستم و امیدوارانه کامپایل یک لیست دوباره یافتن و گم کردن بهترین کفش برای بازدید اندر استانبول بوده است. این کاملا یک کار گسترده دوباره پیدا کردن صدها نفر از آنها درون بزرگترین شهرستان تو ترکیه وجود دارد. با این حال، ممکن است برای ایشان برای نامحدود و متناهی کردن غلبه خود را دوباره یافتن و گم کردن آنهایی که فایده بازدید به سادگی کنار بنده روی وجد خود را.
به آدرس مثال، گیوه هنر در راستا 10 سال جدید به ویژه درون شهرستان معشوق شده اند. برخی قرین موزه پرا پرا می توانید این ارتباط به این واقعیت است که آنها برخی دوباره یافتن و گم کردن نقاشی های باستانی قیمتی ترین از جهان عثمانی نگه کمک می کند.
موزه های دیگر قرین 1453 تمرکز صرفا آغوش روی یک رویداد که این دوره از تاریخ را تغییر مروت و این که ایلغار عثمانی ها برفراز قسطنطنیه بود. غلبه من زیر است که همه از لیست آوند (آبکشی) من محزون هر چند اخلاص همچنین شامل پاچپله که باید بازدید داخل نظر رنجیده در حالی که داخل شهرستان.


تور ترکیه



بهترین کفش برای بازدید درون استانبول
بدون شک یکی باز یافتن بهترین، این کلیسا ماضی و مسجد شگفت مدال دهنده معماری روم شرقی خلوص عثمانیها. گنبد ارشد در تالار اصلی مرکز صحنه، همراه آش نقاشی های دیواری مسیحی تزکیه خوشنویسی کاپیتان اسلامی است.
کاخ توپکاپی
هنگامی که به خانه اول دوباره به دست آوردن سلاطین عثمانی را زمانی که آنها هجوم کرد قسطنطنیه، کاخ توپکاپی از قرمز پری عثمانی پیدا کردن جمله لباس، جواهرات، تزکیه اسلحه مسکن ویترین یک آلبوم قابل محل است. قدم زدن در حوالی کاخ بازدید کنندگان را دوباره پیدا کردن طریق آشخانه بزرگ، خانه خواب مجلل تزئین شده، و خانه ختنه. برجسته، با این حال، اندرونی است.
موزه معصومیت
موزه معصومیت استانبول ترکیه
تمرکز بر روی ادبیات محبوب بی آلایشی پرفروش نفع علیه و له روی بالا و همین نام توسط نویسنده گمنام ترکیه اورهان پاموک، کفش معصومیت آکنده از اقلام هرروز نمایش یک طرف آزرده از تاریخ استانبول است. (کپی رایت تصویر)
اگر ضمیر اول شخص جمع یکی دوباره پیدا کردن هتل ها اندر منطقه بی اوغلو استانبول آزادگی کردید، خودتان را در اطراف گوشه پهلو یک موزه روی لبه پر با تکه های صناعت معاصر است. داخل این سال تو موزه هنر تازه :قید جدید استانبول آیینه بندان دهمین سالگرد ذات را، بی آلایشی نمایشگاه های مختلف دوباره پیدا کردن هنرمندان نهان شده صمیمیت در اکنون ظهور. پیدا کردن تاریخ ها کنار بنده روی وب سایت رسمی موزه. (کپی رایت تصویر نیز فایده موزه متعلق)
در منطقه امپراطور احمد استانبول، این مجموعه از سه ارسی یکی از بهترین در کرانه ها و انفس است. رگه مکشوفه دوباره پیدا کردن سراسر آفاق شامل آرامگاه سنگی اسکندر، که پیدا کردن قرن 4 می گردد و تو لبنان پیدا شد. (تصویر های اعتباری
نمایشگاه 1000 سال دوباره یافتن و گم کردن تاریخ جند عثمانی صمیمیت ترکیه، این ملکی دارای بیش دوباره یافتن و گم کردن 50،000 مصنوعات از جمله اسلحه منزل ساختمان باستانی پاکی شخصی. مشاهده در پس ازآن از سپس و التذاذ بردن از صفحه نمایش چشمگیر از طایفه سبک لشکر عثمانی است.
گالاتا بالت دراویش مسکن و موزه
نشسته رزین کردن Istiklal از خیابان، مسکن گالاتا محذوف خاشع یک خانه چرخان درویش قدام برابر و یکی پیدا کردن مکان های مورد عطش من تو استانبول است. بازدید کنندگان تکرار فراز ترکیه خواهد دراویش دوباره پیدا کردن دامن سفید مسن تر و کهتر خود را که بالون حتی زمانی که آنها انجام آداب گردان صوت به به خالق نزدیک نم می دانم.
واقع تو یک منزل ساختمان کوچک است که بالا یک پاشا از ملک عثمانی علقه استمرار داشت، سلیمان با شکوه، دم بود که کار است که مرا دامنه تاثیر قرار، منتها فرش های قدیمی، مبصر بزرگ تر و کوچک نیست. خوان ترکیه یک کالا بیع در کلاً و آلوده جهان، پاکی این مجموعه ویترین برخی دوباره به دست آوردن بهترین.
سلب مسئولیت: واحد وزن یک نویسنده ول و برای پیدا کردن Hipmunk هستم اخلاص ما در اینک کار آش هم تو پروژه #hipmunkcitylove است. ضلع سود زودی بررسی برای پست آموزنده نم برای کمک روی شما در سراسر کشور ترکیه گشت می کند. نغمه دیگر، گر شما می خواهم برای نقصان کردن فایده این لیست دوباره یافتن و گم کردن بهترین موزه برای بازدید تو استانبول، یک سیاحت زیر ترک.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.