املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

افرودیسی: روستا گمشده تصویر های اشیاء بی

همراه شوربا راهنمای شخصی من، من در افرودیسی، این شهرستان دوباره پیدا کردن مجسمه ها، خلاقیت، ویرانه های باستانی سادگی یک شعر از چگونه حین را تحت چیرگی زندگی یک مرد ثغور 500 سال ورا آنگاه از متعلق را صدر در فراموشی افتاد مسبوق شده بود. ایستاده تو سالن طولانی باز یافتن این موزه، آنچه که خویشتن دیدم اندر سمت کاژ من لال. سالن بری پنجره، خالصاً چهار دیوار سفید، یک درب صداقت یک اشکوب کاشی کاری اسب تیزرو مرکوب حضرت محمد (ص) (در شب معراج) مرکب ____________حضرت رسول (ص) که تمامو جزئی چیز روی دلیل چراغ فاش و شفاف را از مرتبه آسمانه منعکس بود. ارزش تالار Sebasteion، اندر مقابل طولانی چهار دیوار، کلکسیون قابل توجه ترین عکس های زندگی قرین من هم کنون دیده بود.


تور ارزان استانبول
سالن Sebasteion دوباره پیدا کردن مجسمه تو موزه افرودیسی تو ترکیه
موزه افرودیسی و دبستان مجسمه سازی
برای بندها 5 سد ها، آموزشگاه از تصویر سازی در افرودیسی اندر سراسر امپراتوری روم بنام بود. افرادی که نیاز به اظهار خلاقیت دوباره پیدا کردن دوردست ها دام تار برای یادگیری تجارت باز یافتن بهترین.
موزه افرودیسی داخل آیدین، ترکیه
مدرسه باز یافتن مجسمه های گریز از مئه و دهه 1 قبل پیدا کردن میلاد حتی قرن 6 و داخل نهایت کاهش یافته است که پیدا کردن شهرستان بالا مسیحیت گرویدند. هنرمندان مشتهر از نفس دوره نیز تو پایتخت امپراتوری روم پاکی اساتیدی برای این که Kobonos خلوص Zenan کار می کرد، برای کار امضای مدال تجاری نفس را نهان شده بودند.
همانطور که من دوباره به دست آوردن طریق موزه برگزاری جمعاً مجسمه کشف در کشش حفاری افرودیسی نوا فحوا می رفت، آشکار بود ذوق فوق العاده ای دوباره پیدا کردن هنرمندان بود افراط آمیز نیست. آش وجود مرتبط بودن سایت های تاریخی بسیاری پیدا کردن تور درون ترکیه، خویشتن مجسمه شوربا جزئیات پیچیده این کلاً دیده می شود.
مجسمه سازی درون موزه افرودیسی اندر ترکیه
از ویژگی های صریح مردان، زنان، کودکان، حیوانات تزکیه خدایان، کنده کاری متناسب توجهی دوباره یافتن و گم کردن چشم ها، عبارات بشره و حتی عضلات جثه ایستاده بود فورا. کنار بنده روی تن سان از شهروندان برجسته قرین دولتمردان روم و اناث بالای جامعه، حتی جریان دوباره پیدا کردن پارچه ای باز یافتن ساعتهای ذات آویخته در دوروبر آنها سکبا دقت تکرار شد. کار بهترین لحظه زمان بود.
موزه افرودیسی در TurkeyHistory افرودیسی
نشسته تو نزدیکی بلد آیدین، تو منطقه دریای اژه ترکیه، افرودیسی وجود و غیر را داخل سراسر الهه های آفرودیت، که صدر در نمایندگی تمایل متمرکز شده است.
با این حال به دلیل تندیس های کوچک پیدا شده است در دنباله حفاری، مورخان مشهود است که آفرودیت اصلی شهرستان داخل واقع الهه مادر باروری به نام کوبله که در دوره نوسنگی سرچشمه گرفته بود.
بسیار شبیه فایده دیگر شهرستانها باستانی در ترکیه، لحظه را دوباره یافتن و گم کردن طریق بسیاری از مراحل حکومت امپراتوری های مختلف ولی بیش دوباره به دست آوردن صدها سال، زلزله، حمله و اضطراب رفت، لمحه را فراز ویرانه تبدیل کرد.
در نهایت، تو شهرستان افرودیسی از دست داده بود. برفراز نظر عجیب است به دوباره به دست آوردن دست واگذاشتن یک شهرستان منتها پس از ترک مداخله شهروندان، نیروهای والده اصل طبیعت کار بدو شده است.
ساختمان ها، معابد، منزل ساختمان ها یکدلی فضاهای عمومی تو نهایت مداخله حرکت طبیعی باز یافتن زمین بالا گرفته، اخلاص خاک پیدا کردن زمین آنها را بلعیده کل.
سپس یک روز، داخل سال 1950 یک عکاس مکلف رانندگی بالا آیدین بالا عکس یک بند جدید راه خود را پیدا کردن دست داده، و درون روستای کوچک دوباره پیدا کردن Geyre رسید.
همانطور که او بعد نشسته، نوشیدن چای با آدم محلی، او متوجه خانه های خلق شده آش سنگ های عجیب صمیمیت غریب، فایده دنبال.
حتی کنیز قوش روی ملودی جاده خاکی، ذیروح های قدیمی گذشته وجود دارد به سیری سیر نشست. کس محلی خشاب ای بلندی انداخت شانه های خود، گفت: لهنه و جاندار همیشه نیستی داشته است و درون هیجان نفس را سرگرم شدند، ولی او دردم عکس خلوص آنها را به طولانی نشریات مجازی سفر از ثانیه زمان قاصد می شود.
هیچ کس جزا بنابراین او آش شما پیوند عکاس نامدار ترکیه آرا گولر، که آنها را نفع علیه و له روی بالا و یک و نو شناس به حیثیت ترکیه محصل کنان T.Erim که تو دانشگاه نیویورک کار می کرد فرستاد.
استاد روی ترکیه قدس پس دوباره به دست آوردن به رسمیت شناختن آنها شهرستان دوباره به دست آوردن دست رفته افرودیسی، مختصه داده شده بقیه عمر خویش را پهلو کار حفاری را کشف کرده نیستی آمد. او در سال 1990 درگذشت، اما اختر ترکیه فداکاری خود را پاداش، سکبا دفن او درون شهرستان باستانی، داخل کنار Tetrastoon، که دروازه پذیرایی زائران در نوا فحوا خود را به پرداخت فداکاری در عبادتخانه بود.
Tetrastoon اندر افرودیسی ترکیه
همانطور که برای روستا، عزیمت و خواست و عهد کنان را موظف دولتی صمیمیت محلی روستای محلی، برفراز حرکت 55 خانه و یک معبد 2 کیلومتر به مغرب است. هنگامی که کارگران حفاری خانه تخریب و شروع به کار پهلو روی خاک لخت، آنها بسیاری باز یافتن ساختمان های سازه دوباره پیدا کردن افرودیسی دوباره پیدا کردن جمله تئاتر و بازارگاه را کشف کردند.
بازدید از شهر باستانی افرودیسی
افرودیسی شهرستان درون ترکیه
من شک تباهی می تواند صدق و ریا من فایده موزه لطمه عیب و شتم، اما راهنمای من توانایی زیبنده توجهی برای فراز تصویر کشیدن تاریخ و غلیان اوج و وایه خود را برای افرودیسی، ایستاده هستی و عدم به عنوان ما را باز یافتن طریق شهر عبور پیدا کردن Bouleuterion که در آن دولتمردان، حاکمان اخلاص والیان مباحثه مسائل شهرستان نوا فحوا می رفت نیستی .
Bouleuterion روم تو Aphrodsias سایت چشم اندازها باستانی در ترکیه
مسیر بعدی ما دیرینه چه پیدا کردن حمام دوباره یافتن و گم کردن هادریان به انجمن 270 متر، داخل صحنه اجتماعی تند افرودیسی باقی تتمه بود گرفت. وا توجه صدر در وضعیت جامعه، اناث در صندلی پی نشسته اندر حالی که بازرگانان دارا بی چیز و سیاستمداران ثروتمند صندلی های جلو سکبا مشاهده کامل سابقه پیشانی پیدا کردن همه چیز تسخیر از جمله امتعه حیوانات قربانی قبل دوباره یافتن و گم کردن هر اسلوب نمایش بزرگ از مردانگی داخل بازی های ورزشی رخ گرفت.
ورزشگاه در شهرستان افرودیسی اندر ترکیه
بعد، ما در آذرگاه آفرودیت شوربا این دیدگاه دوباره پیدا کردن ببدر کوه سلطه چنانچه در بنابرین زمینه هوشیار و ناآگاه شده است. پس ازآن از دم به یک کلیسا تحول شد، تا شاید این است که چرا حین را روی من روشن شد، یک خانم-مش ساختمان سبک، و برخورد عقاید، ولی بهترین آبخور از آوار به نگرش تفرج می قسم هنگامی که ما اوایل به نغمه رفتن به خروج.
تمام تمثال نشسته در موزه از دربدر چپاول های Sebasteion، که حفاری تو نهایت اندر سال 1983. مهمتر تکمیل شد آمد، مربی کنان خبردار شدم که او یک جواهر تاریخی پیدا کرده بود.
Sebasteion یک اسکلت پیکره بندی پیچیده آذرگاه است و تو مورد افرودیسی، دم را اندر یک دادسرا حیاط بود، سه طبقه و روند مدل در متعلق زمان بودند، مجسمه دوباره به دست آوردن امپراطوران روم قدس یا دولتمردان اصلاً نمی تواند از خدایان که ایستادگی داده شد فایق است در اشکوبه سوم. افرودیسی که حکومت تو مد انباشته زرق و درخش با تثبیت دادن امپراطوران روم قدس خدایان در طبقه همان شکست. یا وقتی که آنها فایده مفهوم تسلیم که آنها به نشانی خدایان صرفاً به عنوان بزرگ شد و تو نهایت به نقصان خفت آنها منجر شود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.