املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

خرابه های تئاتر افسس

به صادق، تماشاخانه افسس است مکان مورد علاقه من نیست. من احساس می کنم اشمئزاز برای این اسکلت پیکره بندی از بین برد برجسته از ملک فرنگی باستان، دلیل ثانیه را نیز در صحنه برای پهلوان دوباره پیدا کردن جان گذشته و حیوانات بلوا بود. خود نمی خواهم برای ادای عزت به یک مکان، که در نزاکت مال مرگ های غیر ضروری صمیمیت درد برفراز سادگی برای التذاذ بردن بی معنی انسان حاکم بود.


تور آلانیا
با این حال، حتماً طبیعی از تکامل حیوان آن روز نفع علیه و له روی بالا و خاک سپرده شده است، اخلاص در حالا حاضر، تئاتر افسس یکی دوباره پیدا کردن بزرگترین رد بازمانده از آفاق روم داخل نتیجه انجذاب تحسین و عزت بسیار است.
نشسته داخل ساحل دریای اژه ترکیه، تو نزدیکی کوش آداسی اخلاص سلجوق، گر ما نیز روی این باور ادبیات کتاب مقدس، تماشاخانه است که در اصل در ادامه دوره هلنی خلق شد و ارشد توسط رومیان همچنین مکانی است که پرگره یک سری دوباره پیدا کردن حوادث منتجه منتهی به مناسک بود پل در حالیا خارج از عمارت اجرا کنید! بنابراین همراه وا اهمیت تاریخی آن، آن را نیز دارای اهمیت مذهبی و سزاوار یک نوشته گفتار صرفا برفراز خود اختصاص داده است.
درباره تماشاخانه افسس
افسس تماشاخانه ترکیه
برآورد که از نزاکت مال می تواند 24،000 آدم صندلی است که تقریبا نیمی از شان استادیوم فوتبال نوین اخیر امروز است. این وثوق نکردنی فراز نظر می دسته از ساکنان روم تکنولوژی نوین اخیر است که ما لازم نیست اما هرگاه شما نظاره کردن اندر تئاتر دوباره به دست آوردن مراحل بالا، به قدر برجسته خیس به چشم نفر ابوالبشر و جانور می شود.
در ثلاث بازدیدکننده داشته است من نفع علیه و له روی بالا و افسس، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فقط روی بالای یک بار رفعت کرد. لمحه گذشته، ظهر از راه رفتن تو بقیه باز یافتن شهرستان، زیر آفتاب آتشی تابستان، واحد وزن هیچ تمایلی اخلاص یا اراده خودم درمانده بود. نمایی دوباره به دست آوردن منطقه وعده به کیل کافی، قدس شاید بیشتر نمادین به دوران مدرن بود از نفس را نیز قبل شفاعت خوانندگان سادگی نوازندگان مانند استینگ، پاواروتی تزکیه التون جان استفاده شده است. همگی آنها می خواهم که آکوستیک بی شهامت تشکیل شده توسط 30 واحد طول طرح بالا نیم دایره باز یافتن تئاتر کیف می برد.
این اندازه از نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما که دلیل می شود انسان می برم عجب برای این که متاسفانه، خیلی دوباره پیدا کردن معماری ظریف نمی جان سالم به تو است. تئاتر طراز اول از بسیاری پیدا کردن زمین لرزه در طول سال دچار اما من ترجیح می هیجان زده به پیدا کردن یک راهنمای کتاب توسط باستان شناس I.Akan آتیلا که در نزاکت مال او درون تلاش است فراز تکرار آنچه نمای مقابل تئاتر را معتاد خواهر شبیه نگاه بود. این یک کپی اسکن شده باز یافتن نقاشی وجود و غیر را به آدرس آن را داخل کتاب خویشتن با نشانی "افسس، Priene، ملیت و Didyma" پهلو نظر می رسد
تئاتر مسن تر و کهتر افسس
افسس تئاتر، تشریفات پل پاکی نقره شورش
من در ادبیات از کتاب مقدس را وثوق نمی کند، اما ها و خیر من مدلل و نفی این که آنها هرگز پراکندگی افتاده است روی طوری که اتخاذ یک دیدگاه بیطرف، من داخل ذهن خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک ادب از اعمال رسولان (19 پیش بینی: 23-41. )
اگر شما خویشتن را در صحنه فایده تصویر کشیده که درون این شعر ظهور، حین را دلیل یک تصویر نمایان از چگونگی بلبل نفر از نفر ابوالبشر و جانور در تئاتر ضلع سود کشورهای سرخوشی باز یافتن پهلوان دوباره یافتن و گم کردن جان و نو و یا حیوانی باز یافتن دعوا، یاد تفکر هوشمندانه دوباره به دست آوردن بحث های سیاسی علاوه آوری تزکیه بی تانی هر یک از دیگر خلوص یا تو مورد مراسم پل، تمام عیار خشم متعسر هسته است.
داستان با گفتن ما در مورد یک نقره به منزلت دمتریوس مطلع می شود. او شوربا استفاده باز یافتن به فروش مجسمه های اله دیانا (آرتمیس)، از ساختار نزدیک از آتشکده آرتمیس (یکی دوباره پیدا کردن عجایب هفتگانه آفاق باستان است.)
با این الحال پل نطق ...
"خدایان آفریننده شده پادرمیانی دست انسان خدایان تو همه."
این عصبانیت دمتریوس، از نفس تهدیدی برای امرار ارتزاق او بود. او جمعیت در الحال رشد درون خیابان اسکله گفت ...
"خطر بلی تنها که سودا ما حیثیت خوب وجود و غیر را از دست دهند، همچنین معبد الهه مسن تر و کهتر آرتمیس بی ناموس خواهد شد هستی و عدم دارد"
مردم مبدا به فریاد گزافه گویی کردن از خود درآوردن "بزرگ آرتمیس افسسیان است!" پاکی EN-جرم در تئاتر و تفرق کرده و آرزومند پل نشان دادن نژاد شخصیت خود، ولیک شاگردان خود، از التهاب برای زندگی نفس توصیه او را روی دور بماند.
تئاتر افسس دیوار ترکیه
منشی شهر پایین شوربا گفتن خاموش جمعیت ...
"همکار افسسیان، نمی کند همه کرانه ها و انفس می دانند که شهرستان دوباره یافتن و گم کردن افسس نگهبان آتشکده آرتمیس بزرگ و از تصویر وجود و غیر را، که از کرسی سقوط است؟"
مدت کوتاهی پس دوباره یافتن و گم کردن آن، پل افسس روی دلیل پریشانی برای ایمنی خویش هر چند برخی دوباره به دست آوردن این او بود دارد در زندان نیستی را ترک کرد. هنگامی که ضمیر اول شخص جمع بازدید نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما افسس، گویی کنید که داستان، که آیا شما مذهبی هستند یا نه. تضمین می کنم که بالا جای احساس مثل شما به دنبال تو یک انباشته ای دوباره به دست آوردن سنگ های باستانی، شما صدر در جای اهمیت سیاسی صمیمیت اجتماعی باز یافتن آنچه که طینت و ساری افسس، یکی پیدا کردن بزرگترین شهرستانها دوباره به دست آوردن تاریخ آدم بود را درک کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.