املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

پشت بام رومی منزل ساختمان افسس

هنگامی که روم مسکن های ایوان افسس را محصور کرد تا به مردم، خویشتن کاملا هیجان خورده بود. من سکبا حسادت گوش نیستی به نشانی افراد دیگر این یافته های گسترده ای دوباره به دست آوردن حفاری های رسوب نخاله آثار ردی توصیف تزکیه خواندن شوربا حسادت به عنوان وبلاگ نویسان دیگر درون مورد نوشت که چقدر آنها جال خود را پهلو جاذبه های جدید بی آلایشی نقطه عطفی شایان توجهی دوباره پیدا کردن شهرستان باستانی کیف می برد.
خانه های ایوان روم افسس


تور ارزان استانبول
اغلب صدر در تعویق پراکنده ساختن بازدیدکننده داشته است مجدداً برنامه ریزی شده صمیمیت دوباره، من درون نهایت حین را به افسس در خوره قرص ماه مارس این سال مصنوع و آفریدگار شده است. قدس همچنین هزینه ورودی روی افسس، خود مجبور ضلع سود خرید بلیط دیگری برای دیدن خانه، یکدلی این ضربه تا اینکه هزینه قابل توجهی، ولیکن من ایمن این فرمایش فقره می تواند به پایگاه پول بود.

پس پیدا کردن قدم زدن داخل اصلی بنیاد Curetes خیابان، تزکیه عبور پیدا کردن حمام سالن تربیت بدنی بالا و آذرکده هادریان، من در نهایت روی ورودی خانه های صفه روم آمد، خفته نزدیک صدر در کتابخانه بزرگ از سلسوس.

من صف خواست داشتند روی طولانی، هنوز مستقیما درون بدون رجا راه می رفت. مسکن ها با یک گنبد شیشه ای کاپیتان مستطیل شکل دامنه پوشش، پهلو طوری که واحد وزن به بویه برای شنیدن بسیاری پیدا کردن زمزمه سکوت لیک هیچ چیز شنیده می شود. سکوت فقط تمام عیار وجود دارد.

معلوم شد؛ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تنها تجربه چنین اشتیاق بالا دیدن مسکن بود. هیچ کس دیگری در آن وجود دارد در همه بود!

روم تراس افسس خانه
در داخل روم تراس مسکن افسس

به دنبال داخل سمت فاش از تماماً چیز، ستردگی جمعیت پهلو معنای فضای بیشتری برای حرکت خلوص من می توانم عکس در صلح بدون اینکه ترغیب و برخوردی بدخو روبرو.

خانه های تراس درون افسوس

شروع کردن تو سطح زمین، یک پلت فرم سراسر مسکن های که درون یک پشته کوچک خلق شده بودند منتجه منتهی می شود. عبور دوباره پیدا کردن من نمایی از موزاییک باستان، اخلاص نقاشی بود ولیک تا زمانی که من سطح بالایی دوباره پیدا کردن پلت فرم است که من توانا به دیدن نقشه جغرافیایی از مسکن ها، شوربا کوچه های باریک در حال ایفا به جریان انداختن در بین آنها وجود رسیده است.

خانه های ایوان افسس

کتاب رهبر من می گوید بسیاری از آپارتمان ها در قرن 1 توسط ساکنان بسیار غنی مخلوق شد. چنین مال خود بود، آنها می توانند تجملات قرین کف های گرم، عصیر حل تمیز، اخلاص سرویس های بهداشتی، اختراعات که در نفس زمان، تو دسترس نیست نفع علیه و له روی بالا و توده حیوان استطاعت.

افسس مهتابی بام خانه

ایستاده آغوش روی پلت بنا بالا، مشرف به منزل ساختمان ها، من اندر را دیدم نوبت دختر شوربا عجله شده مداخله من. آنها راجی به خارج و به بداهت غیر fazed پیدا کردن آنچه که دیده بود. شاید هیجان من وضع جنبه دیوانگی غیر ضروری بود منتها به گردش من، هزینه اضافی پیدا کردن بازدید از مسکن های تراس روم افسس کاملا ارزش وقت حسن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.