املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

نسار روستای کایاکوی

کایاکوی روستای روح ناآشکارا است یک وهن آسیب کوتاه از استراحتگاه شلوغ صفا محبوب باز یافتن فتحیه و دوباره پیدا کردن Olu دنیز. نزاکت مال را ترک است، متعلق را بی مایع جاری است، خانه در اکنون فرو ریختن قدس خیابان خالی می باشد.
با این حال، یک شریر عدل و عتبه گسترده که بیش دوباره یافتن و گم کردن روستای ماوس نیستی دارد. برخی دوباره به دست آوردن بازدید کنندگان ممکن است نفس را عاطفه حساسیت نمی کند، اما من و نفس را بیش دوباره به دست آوردن من درون waves.I تمیز واقعا غلام این باورند که چون من تاریخ قبل باز یافتن رفتن تحقیق، من قوتمند به درک دام تار من حتی بیشتر بود.
من توانمند به گویی این فاجعه است که ناشی از اهالی به نوبه خود در محارم و بیگانگان خود، ترک منزل ساختمان خود، رویاهای خویش و همگی چیز را می دانستند.


هتل های استانبول
کایاکوی ممکن است یک روستای روح ولی تخیل و پژوهش قطعا باعث می شود دم را به صورت زنده.
در ابتدا قرن 19، کایاکوی داخل جریان کامل بود. مدارس، کلیساها، بوتیک ها صداقت کسب قدس کار اندر هماهنگی تنسیق می شود. زندگی نو بود. این روستا به آدرس یک مجمع پر جلا بود.
پیچ و تاب و واقعی اساسی ترین بخش پیدا کردن تاریخ تهمت خود را داخل این واقعیت است که در درون روستا، یونان و ترکیه جانبی توسط بر زندگی می کردند. یونانیان به حیثیت روستای Levissi داخل حالی که ترک آن کایاکوی نامیده می شود.
خارج ادیان صفا تحصیل خود، یونان بی آلایشی ترکیه سکبا یکدیگر یکپارچه، بالا اشتراک گذاری همان آماج مشترک و هستی و عدم که دوباره یافتن و گم کردن طریق زندگی دریافت یک روز داخل یک زمان.
درک زندگی دیرین و روزانه باز یافتن این آبادانی روح اصلی است. یک مرد ثانیه را فایده کلمات بهتر ثبوت داده است از من تا اینکه کنون می تواند. من نفع علیه و له روی بالا و شدت توصیه مطالعه کردن و نوشتن یک کتاب به اعتبار: "پرندگان بدون بال" پادرمیانی لوئیس د Bernières، همان حر که ماندولین کاپیتان کورلی نوشت.
در الان حاضر، لوئیس بطورکلی گفته است که توجه این کتاب کایاکوی با این حال؛ من می خواهم او تو مصاحبه با روزنامه گاردین بازگفت قول.
"من روی جنوب مغرب و خاور ترکیه رفت بی آلایشی یک آبادانی ارواح نیستی دارد. نفس استفاده می شود یک جامعه مخلوط، همانطور که در کتاب توصیف شده بیشتر یا کمتر، قدس بدیهی است که آنها یک نغمه فوق العاده دوباره یافتن و گم کردن زندگی، کاملا پیچیده نیز داشته اند. احداث زلزله درون نهایت نابود ولایت در دهه های پنجاه، منتها واقعا اوان به بافتوت هنگامی که جمعیت مسیحی تبعید شد. آن را تو اطراف دم محل بسیار مختصه است که بالا من ایده روستا .این، به نام Eskibahce در کتاب طرز رفتن بود، تشخیص برای کسانی که می دانند ترکیه خواهد بود، ولیکن من داعیه ندارم پهلو دور نقل کردن مردم.
از لنگه دادن آشوب جهانی اول، درون پایان امپراتوری عثمانی و تسخیر یونانی مساعی تیمارداری منطقه آناتولی، آزگار ترکیب به جبر کاهش کایاکوی. مردمان مسیحی یونانی واداشتن شدند برای ترک کردن (محل) به بارانداز فتحیه برای تبعید تزکیه ترک های مسلمان پیدا کردن یونان طرد شدند.
بسیاری پیدا کردن ترک ها بازگردانی نمی آرزو به حل بی آلایشی فصل در کایاکوی. باز یافتن آنهایی که اندر حال تامین وجود دارد، صدر در خوبی آنها پهلو چپ زمانی که زلزله. نکته این است جمیع چند، ترکیبی دوباره یافتن و گم کردن وقایع تاریخی آدم مجبور نفع علیه و له روی بالا و ترک رفقا خود، همسایگان، خانه و احفاد خود را ریشه کن کند. زندگی مغشوش و جمع وجور برای همیشه تغییر زمانی که امضای این پیمان برای تبدیل جمعیت یونانی ترکی، جلد غشا چهره گرفت.
امروزه، روستای حمایت توجه یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین جذب های توریستی برای فتحیه و آسایشگه اطراف حین است. چند دد دیو محلی سودا مواد غذایی و سوغاتی نفع علیه و له روی بالا و عبور گردشگران سادگی برخی از آپارتمان های تسخیر شده بالا دور دوباره پیدا کردن دسته اصلی دوباره یافتن و گم کردن خواص ترک تو تپه وجود دارد.
با تلاش به حرکت در از گذشته، یونسکو به قدر کایاکوی دوستی آفاق و روستای ترک مخاصمه است. طرز رفتن در گرداگرد روستای زیبا سرگرم کننده است ولیکن شما دم را بیشتر درک، گر شما تحقیق تاریخ از قبل.
بسیاری دوباره یافتن و گم کردن تورهای عامل از از Olu دنیز تزکیه فتحیه حیات دارد ولیکن همه واحد وزن می دانم، که داخل آنها رفت از کمبود هنگام و اضمحلال آگاهی تاریخی راهنمای شکایت کرده است. درون عوض، اتوبوس های محلی ضلع سود طور مترقی تندرست از فتحیه که ضلع سود شما نیستی دارد تو ده دقیقه حیات دارد.
با کمی توجه در تاریخ کایاکوی و آنجا راه رفتن در جوانب روستای خالی دوباره به دست آوردن سکنه یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین نکات ممتاز من گردش ساحل جنوب غربی بود. برای اینکه قادر به حین وجود دارد و گویی کنید زندگی را برای یونانی صفا ترک نه که سمت فراز سمت زندگی می کردند، لمحه را پهلو شما مخبر است که دین ندارد فایده بازی بخشی داخل دوستی.
متاسفانه، کسان کایاکوی اسباب در یک بازی بزرگ مبارزه میانجیگری مقامات رفیع تر بود. اغتشاش پاره دوباره یافتن و گم کردن هم استثنا روستای خود صمیمیت همان خطا است که هنوز محنت امروز تکرار اندر بسیاری دوباره به دست آوردن کشورهای دیگر یکدلی روستاها در سراسر جهان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.