املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

بابا نوئل و زندگی خود را درون ترکیه

هر سال اندر سراسر زمان کریسمس، میلیون نه نفر از ارباب و ام در سراسر دنیا در بزرگترین فریب تو مورد باب نوئل است. ثانیه را در سال های اولیه زندگی یک کودک اوان می شود که مالک و مایه و اب وعده فراوانی از عرضه از سانتا برای اقدام خوب است.
آنها رمان از قدیس شمال، مرد اخته که در آنوقت زندگی می کند و خوگرفتن ها که عرضه از تماماً اشکال و پیمانه است. برخی باز یافتن والدین حتی کودکان به لاپلند یکدلی نوزادان بدآیین صرف سال سرآغاز زندگی خود یقین به پرواز گوزن های شمالی.


خرید ملک در آلانیا
در دوازده ماه) بعد، سید و مام به خطیئه به کودکان خود برملا که بابا نوئل واقعی نیست سادگی او منحصراً یک قسمت قطعه سرگرم کننده کریسمس است. سانتا این واقعیت حسرت انگیز است ممکن است زنده و لگد زدن باشد اما او یک بشخصه حقیقی بود.
او همچنین نمایش پایین دودکش ها مستخلص و زندگینامه وجود و غیر را اندر واقع داخل کشور ترکیه، آره قطب شمال عنفوان می شود. من نفع علیه و له روی بالا و تازگی فرصتی برای بازدید از روستا که در وقت حسن شهرت او آفریده شده حیات کردم اما نمیفهمد کمی دوباره به دست آوردن تاریخ عقب زمینه برای توضیح رمان مورد نیاز است.
شش حقایق داخل مورد پدر نوئل تزکیه ترکیه که شما ازبن نمی دانستند
1 - باب نوئل در ولایت پاتارا داخل ساحل جنوب بابل ترکیه بین سنه پایه های 260 صداقت 280AD مولود حاصل شد. ویژگیها فنی، جمهوری ترکیه شد هم 1923 تشکیل نمی بنابراین گر شما می خواهید فراز تقسیم موهای، پاتارا که در وقت حسن زمان فرود حکومت لیکیا بوده است.
2 - شرف واقعی ام نوئل نیکلاس هستی و عدم و داخل زندگی بزرگسالی او مطران میرا که هم ساحل پاتارا دوباره به دست آوردن یک روستا بیشتر حیات تبدیل شد. اندر حال ساخته به ارج Demre را.
3 - هنگامی که خداوندگار و والده اصل نیکلاس درگذشت، آنها او را ترک بها زیادی از قیمت رتبه و او را یک بخشنده ثروتمند ساخته شده است. او می رجا برای کمک پهلو افرادی که فقیر بودند ولی او می بویه به نزاکت مال را در راز بنابراین اسقف چالاک کاربرد به صعود آغوش روی سقف آپارتمان های انسان و سبکبار کردن سکه پایین دودکش. یک روز، یک ساکن او در عمل اسیر و طبیعت بکر خود را به عمران ده نازل شده است.
4 - ظهر از موعد او، یک بنای یادبود در ولایت ساخته شد لیک این حکم می تواند باز یافتن چند عام قبل دوباره پیدا کردن او پاکیزه ترین عناوین ضلع سود دست عرصه و فایده عنوان مراسم نیکلاس بود. او همچنین قدیس حامی دریانوردان شد، ولیکن به نمط خاص نم از کودکان به نشانی او برای واگذاشتن آجیل، میوه صداقت شیرینی را برای رفتار خوب فایده یاد داشت. رشوه گیری زنده و لگد زدن حتی در وقت حسن زمان بود.
5 - دسامبر 6 تو ارتباط سکبا جشن سنت نیکلاس و اندر سال های پس ازآن به یک اسقف بیان دسامبر 25 آدرس از زادروز متولد زادن و وفات پیدایش عیسی مسیح. وا گذشت زمان، دو آذین بندی شروع برفراز فیوز شوربا هم و اولین سروکار میان بابا نوئل، مناسک نیکلاس و سنت روز کریسمس.
6 -در نقاشی اواخر دهه 1800 از سنت نیکلاس وا نام مستعار بابا نوئل وا ریش، لوله صفا شکم بزرگی محسوس شد. تبدل یک قدیس فروتن به یک چربی، مرد وا نشاط که درون پای گوشت آسمان کرده اعیاد اخلاص می شود داخل دودکش ها گیر کرده است، بدو کرده به پشتوانه نیکلاس. (خدا می داند که چگونه تو قطب شمال، هزار انس الفت گرفتن ها عهدگسل و سخت پیمان و اوج گیری گوزن های شمالی داخل مورد آمد)
در ادامه سال، داستان واقعی از والد و ابن نوئل در سایه، فقط توسط کسانی که مذهبی هستند تزکیه یا کسانی که تصمیم نفع علیه و له روی بالا و ردیابی تاریخ سنت نیکلاس یا سنن روز کریسمس مشخص و ناپیدا شده نهان شده است.
کلیسای آداب نیکلاس تو Demre را تو تور اخیر من از نوا فحوا لسیایی در ترکیه، واحد وزن کلیسای مناسک نیکلاس که در لمحه من یک بینش فوق العاده به مبدا فروتن باز یافتن مردی که سطوح به آدرس بابا نوئل اسمی شد رو بازدید کردند.
واقع در واحه Demre را (دور دوباره یافتن و گم کردن قطب شمال!)، کلیسا عموم روز بسته :اسم قفل است و اندر دسامبر 6، آیینه بندی ویژه برای روز اختصاص داده شده به تشریفات نیکلاس برگزار شد. همچنین این کلیسا که دارای عماری رونده اصلی خویشتن را کل چند استه خود را در 10thcentury میانجیگری ملوانان ایتالیایی به دزدی رفته وجود و آنها در حال بسیجیده در یک کلیسا در سواحل باختر جنوب ایتالیا رمزگذاری شده است.
یادداشت ویژه: وقتی که شما وارد کلیسا، حکیمانه است که به شرف حتی ار شما مذهبی به آدرس بسیاری باز یافتن صف بندی تا بساوایی تابوت از تشریفات نیکلاس صفا همچنین نگه تو سالن اصلی درود وجود ندارد
کلیسای شعایر نیکلاس داخل Demre را خواهش برای همه آقا و مادر: خوب، من دم را دریافت! رمان تجاری از بابا نوئل، آهو شمالی، الف ها و اوتاد شمال هنگامی که در تلاش برای پهلو دست اتیان بچه های بی ادبی صدر در رفتار راضی کننده تیز است. شوربا این الحال هنگامی که کهنسال تر، برفراز جای ایجاد یک بروز است که شما افترا گفتن بالا آنها را برای سال اول زندگی خود، آنها را در مورد تشریفات نیکلاس، ریشه های خود اخلاص بگویید که چگونه اعمال خوب او را، یک مکان تو قلب کودکان برفراز دست آورده همه اندر سراسر جهان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.