املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

سوفیا هاگیا استانبول: یک فرهنگ از 3 شهر

با شکوه پاکی خیره کننده پرستشگاه ایاصوفیه استانبول!
من دو مرحله بوده است خلوص من ازنو و دوباره خواهند رفت. کلیسا سابق، عبادتخانه و اندر حال آراسته موزه رسمی یک محیط نظیف زکی همراه با معماری بیزانسی پاکی اسلامی است. نشسته اندر بخش مدینه های قدیمی دوباره پیدا کردن استانبول به نام سلطان احمد، وقت حسن دیگر تیررس های نزدیک ثانیه به ورقه شناسایی رای سیاهه میراث جهانی یونسکو برای ترکیه می پیوندد.
گنبد بزرگ، نقاشی های دیواری مسیحی تزکیه خوشنویسی را تزیین پلاک اسلامی حنجره آویز پیدا کردن گالری فوقانی کاملا خلاصه تاریخ 3 شهرستانها. استانبول، قسطنطنیه تزکیه روم شرقی. خود می توانم ساختمان اندر هر بشره و حتی ردیف های طولانی سوسه نیست فراز در، خویشتن از صیت ستایش لحظه تسلیم نمی شود.


خرید ملک در آلانیا
چگونه ممکن است که پیدایش و ساز مخلوق دست مردم می تواند جاه زیادی دوباره پیدا کردن من بیرون کشیدن؟
خب، تاریخ لحظه قابل رعایت است، ولیکن من مصرانه دوباره به دست آوردن بازدید کنندگان به فرود مافوق قامت به گالری خراج و فقط سپس ایستاده اندر سکوت روی مدت 5 دقیقه. همانطور که شما ارتکاب این کار، به محیط نگاه و درون معماری. انگار کنید که ناس که کسانی که دیوارها، سقف، و پناه گردد.
با هستی و عدم اینکه یکی از جاذبه های بازدید ترکیه، عبادتخانه ایاصوفیه دارای یک فضای قرار ثبات و ساکت. من فکر می کنم من برفراز درستی می توانیم انگار کنیم که هر کسی که در داخل مراحل به همین ترتیب داخل هیبت.
یکی دوباره به دست آوردن بهترین توصیف من تو مورد حین خوانده شده شفاعت نویسنده و فرهنگ پرور ریچارد Tillinghast نشان شد. او اندر کتاب خود، تاریخ یک صندلی راحتی مسافر پیدا کردن استانبول، او نوشت: ...
هنگامی که داخل داخل، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را ساکت آرامش کلاه واحد وزن است. من داخل یک بنا است که یک خوگرفتن و نیم ایستاده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم هیچ چیز عایق دید من، که من گشت وگذار کردن پهلو گنبد، که دوباره به دست آوردن عهد نوین به نشانی از فلک در یک قطار طلایی آویخته دیدم.
وقتی که بیعت ایاصوفیه استانبول مخلوق شد؟
اگر چه مسجد ایاصوفیه بسیار قدیمی است، این عمارت ساخت که امروز من واو می بینیم است که اصلی نیست. اولین پرستشگاه ایاصوفیه داخل 360AD خلق شده است. شرار سوزی درون 404AD نابود طبقه و پس دوباره به دست آوردن آن شرر دیگری؛ قریه سال پس ازآن بقیه از حین نابود شده است.
به عنوان یک نتیجه، بیعت ایاصوفیه برفراز طور کامل اندر 415AD بازسازی شد. روی نظر می رسید سکبا این حالا که آینده خود را محکوم به انحطاط بود برای اینکه 117 سنه پایه بعد، دوباره طرفه العین را اندر نیکا بی نظمی استانبول محو شد. پس باز یافتن بازسازی، طرفه العین را بیش دوباره پیدا کردن صدها سال مقید آسیب جزئی ولیک به قدر کافی نفع علیه و له روی بالا و طور کامل نزاکت مال را از بین ببرد صمیمیت ما می توانیم شکوه خوب لمحه در ساختمان، که امروز ملالت مشاهده کنید.
حقایق جالب تو مورد صومعه ایاصوفیه استانبول
پلاک slamic داخل مسجد ایاصوفیه
    درون ترکی، نزاکت مال را به ایاصوفیه
    نام مسجد ایاصوفیه معنی کلیسای حکمت مقدس
    پلاک خوشنویسی اسلامی تو قرن 19 افزودن شد و پیدا کردن چوب آفریده شده
    سوفیا Hagia به نشانی یک کلیسا برای 916 سن مورد استعمال قرار گرفت
    سپس وقت حسن را فایده یک مسجد اندر سال 1453 تبدیل شد پاکی به نشانی مثل برای 482 زاد مورد کاربرد قرار
    داخل سال 1935، متعلق را تبدیل صدر در یک پای پوش رسمی جمهوری ترکیه
    متعلق را به منهل روزی قدیمی از شهرستان است که در فهرست میراث جهانی یونسکو مندرج کتابت شده میباشد.
    دو اشکوبه وجود دارد. زمین صمیمیت سطوح گالری بالا. درون حالت دوم است که میانجیگری یک ناهموار، سیم پیچ نغمه پله های سنگی رسیده بنابراین ایمن شوید که من وایشان کفش نیکو و در!
در جدایی زمستان، پرستشگاه ایاصوفیه استانبول مقفل و باز محدود هر روز 9:00-17:00 است. زمان ودیعه درستکاری شدن به اتساع 7:00 داخل تابستان. تو اولین روز از شهرآرایی های مذهبی در ترکیه، دم را تو 1:00 منعقد می شود.
غرفه بلیط یک زمان قبل پیدا کردن هر چند بسته، پهلو طوری که برای حظ بردن باز یافتن سفر خویش را با سرعت کم، سابق از دم می رسند. بلیط در زمان گستردن 30 لیره ترکیه برای بزرگسالان می باشد. کودکان زیر 12 آزاد.
بیشتر خواندن
    شما الزامی نیست که به بازدید از استانبول برای دیدن درون مسجد ایاصوفیه. اتمام این بیننده 360 جایگاه سرد
    اگر معماری اشتیاق شما است، این است که یک جای سخت به درک floorplan از سطوح فراز و پایین.
    این وب سایت بهروزی رسمی برای پاافزار است
    امانت به زمان شمس بازدید می کنید، منطقه برای بیعت ایاصوفیه می تواند طولانی. خویشتن 40 دقیقه برای دریافت در راغب است. ار شما داعیه بازدید دوباره یافتن و گم کردن مکان های دیگر در استانبول، نگاهی به تو استانبول گردشگری تصویب است که کمک می کند تا اینکه شما را به گزند و بددهانی صف.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.