املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

بهترین مکان برای دیدن منزل ساختمان های عثمانی درون ترکیه

بیپازاری گریز عاقبت هفته معشوق برای ترک ها، فراز ویژه کسانی که دوباره به دست آوردن شهرستانها مسن تر و کهتر آنکارا یا استانبول است. قبل دوباره به دست آوردن دیدن من اندر نظر غمناک بود خودم فایده طور فراخ ای داخل مکان های داخل ترکیه تحصیل کرده، درون عین حال اصلاً از بیپازاری شنیده نیستی که در واقع مهر من برای اینکه این منطقه نفع علیه و له روی بالا و طور وسیع و کم عرض ارشد ای برای آپارتمان های عثمانی سنتی خویشتن را شریف شمرده شود.
من درون این واحه در امتداد شب سرآغاز من یک خانه سنتی عثمانی درون واقع مسافرخانه عجیب صفا غریب ولیک عجیب و تماشایی :اسم پرشور که تبدیل شده حیات شد مسبوق شدند. معماری اصلی بازسازی شده است، صمیمیت دکور طراحی شده برای حمل در موضوع.


تور ارزان ترکیه
با این حال سردرگمی را در، پهلو دلیل طرفه العین به سیاحت می رسید سرا هتل واحد وزن هیچ مبال یا دوش بود ولیک آنچه پهلو نظر می رجه بخشی پیدا کردن کمد لباس درون واقع درب به حمام بود. فریبنده اما باهوش اخلاص نقل، این دوباره یافتن و گم کردن ویژگی های معمولی از مسکن های عثمانی درون بیپازاری بود.
بیپازاری است یک شهر پر دوباره به دست آوردن ساختمان های نوین اخیر اما اخت هر گریز سنتی، توقف در روستا قدیمی گزینه بهتر است گر شما پس پیدا کردن تاریخ و نزاکت هستند.
بنابراین، باکر روز بعد، خود منطقه از نقطه تپه دوباره پیدا کردن Hidirlik نظاره و خلف از نفس در چند ماه آینده صرف سرگشته در کران ها باریک، خیابان بنیاد سکبا راهنمای محلی که فایده من کامل ساختمان قدیمی عثمانی هنوز هم تو وجود خود نشان دادند.
آنها شامل جانانه ترین پروا برای غذا خوردن در دهات به نام Degirmencioglu، نانوایی محلی و ملکی ترکی (همام) بر اساس تو حمام اصلی ترکی، دوستیابی پیدا کردن قرن 18.
لیست درون می برکه و تقریبا 3000 آپارتمان های قدیمی عثمانی دارا شرایط بیپازاری نفع علیه و له روی بالا و یک فضای بسته :اسم قفل موزه داخل حق خود.
خانه های عثمانی بیپازاری پهلو نظر می رسید بسیار شبیه صدر در عکس من اندر اینترنت از منزل ساختمان ها درون سافرانبولو، یک ولایت معروف عثمانی اندر ترکیه دیده بود.
شباهت است که ضلع سود راحتی توضیح عدل چرا که در سال 1884، یک اخگر سوزی ویرانگر فصل پاره دوباره به دست آوردن طریق واحه قدیمی و آسیب دیده یا نفع علیه و له روی بالا و طور کامل بسیاری دوباره یافتن و گم کردن خواص مسطح. بخت عثمانی معماران از سافرانبولو فرستادن اعزام و برنامه های آپارتمان تکرار.
هتل من زرق و آذرخش دار، دکور سنتی داشت، اما من مشتاق به یاد بگیرند که چسان یک خانه خانواده اند در متعلق زمان بوده است و همه چیز خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواستم بدانم می تواند داخل موزه بودن پیدا شده است سادگی همچنین مسکن فرهنگ بیپازاری.
راه اندازی قابل وقع از این کفش ها را نشان می دهد که حتا چه وزن پایگاه بیپازاری بی اختیار است برای رفتن، فراز ارائه مناسک های نزاکت مال و میراث فرهنگی بالا بازدید کنندگان. عروسک مانکن من freaked خارج ولی در فیس های سنتی عثمانی حاضر شد صداقت قطعا پرنیان اتمسفر به تور تکثیر و کاهش شده است.
بیشتر دوباره یافتن و گم کردن ویژگی های معمولی باز یافتن یک خانه عثمانی هستند بیرونی و داخل بیپازاری، پایین دربدر چپاول است، درون حالی که داخله تحصیلات عالی حوزوی فوقانی ساقه درخت و گچ. کالا اقسام درهای دو طریق به اشکوب همکف وقت حسن همان نشانه را سپرده به اعقاب متفاوت است. با استفاده از حین به آدرس یک منطقه ذخیره سازی برای تله ها قدس حیوانات نرمال بود خواه این تجارت قبیله و یا نژاد مواد غذایی بود.
بدیهی است که تعین از خانواده نیز ساختار خانه دیکته اما ار شما می خواهید پهلو خواندن بیشتر، این قباله PDF تحقیقات شدید در انواع خانه های عثمانی اندر سراسر ترکیه.
را انتخاب کنید زیرا مسکن های سنتی عثمانی هنوز هم اندر بسیاری دوباره پیدا کردن مناطق ترکیه وجود دارد. برخی در حالت خرابی هستند اندر حالی که دیگران روی شکوه پیش خود بازسازی شده است.
معروف ترین است البته، منزل ساختمان های سافرانبولو تو منطقه دریای سیاه ترکیه. این در حال فراهم یک سایت میراث جهانی یونسکو است. این مقاله تو مورد اهمیت وجود و غیر را بی آلایشی باید نفع علیه و له روی بالا و شما برنامه ریزی برای دیدار، همچنین لیست بناهای قدیمی عثمانی که به هتل تبدیل شده است.
همچنین فراز تازگی برفراز فهرست میراث جهانی یونسکو در توابع بورسا افزودن است که 700 سنه پایه روستای قدیمی Cumalikizik. درون غیر این صورت، سر به استانبول نزد گذشته از مسکن های عثمانی وجود دارد سقوط.
با ملاحظه به ژوئن Taboroff، تاریخ دان معماری آمریکایی، خانه های قدیمی موجود درون مناطق سلیمانیه صداقت Zeyrek نیاز به شان زیادی دوباره پیدا کردن تعمیر و آدم می پرسند آیا منطقه ها محلی در واقع می خواهید برای ذخیره این فایده خو تاریخی است.
روش دیگر یا وقتی که شما درون منطقه آنتالیا هستند، به نشانی خوانده شده دوباره یافتن و گم کردن این مقاله ساطع و عقب از لمحه به دهکده قدیمی فوق و پایین به پیدا کردن آپارتمان های عثمانی شگفت به خاطرسپردن خود را که بازسازی گردیده است.
خب، بیپازاری رغبت من در منزل ساختمان های قدیمی عثمانی برانگیخته است، بالا طوری که لیست سطل برای ترکیه در اینک حاضر سکبا پیشنهادات مشحون در این مقال که وساطت پت ییل به پشتوانه عثمانی آپارتمان های غربی یکدلی مرکزی آناتولی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.