املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

پاسه لیس روستایی تو ترکیه: ویرانه های باستانی صمیمیت سواحل زیبا

پاسه لیس است که پادرمیانی کوه با شکوه حمایت و وقوف محاصره شده توسط عرق های محرز از دریای مدیترانه. این یک محیط روستایی که در لحظه به درآمد باج روز تسکین دهنده در ساحل و خیساندن حتا ارتعاشات دوباره یافتن و گم کردن تعطیلات ترکیه است.
است یک جایزه نقصان شده نیستی دارد کل چند به عنوان پاسه لیس است نعم فقط درون مورد کرانه ها ماسه های طلایی است. این نیز یک دریا اسکله قدیمی قدمت شهرستان صدر در 7 هزاره قبل باز یافتن میلاد که کیف را برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به آدرس من یک پورت دریا دیرینه است که هنوز هم اندر کنار دریا واقع دیده اند، هرگز.
من متمنی خرابه دیدن دوروبر ترکیه ولی بسیاری دوباره یافتن و گم کردن آنها به عنوان داخلی بیش دوباره به دست آوردن صدها سال پیشامد شده است، دریا است از خط ساحلی فروکش. پاسه لیس قاطبه چند، همواره جایگاه واقعی نفس را به طور مستقیم در کنار دریا حفظ و نتیجه این است تباهی شکوه را به کاوش اخلاص سواحل زیبا برای قرار ثبات است.


قیمت تور ترکیه
شروع تور خود را در یک ساحل، کشف خراب مسکن ها، تابخانه ها و بوتیک ها صمیمیت زمانی که من واو رسیدن صدر در ساحل دیگر، دریافت پهنه و فیس شنا و اجرا را روی دریای مدیترانه است.
با نگرش به اینکه قدیمی دیوار هستند، واحد وزن واقعا عاطفه حس می کنید برای چگونه زندگی یومیه بود، زمانی که دوباره یافتن و گم کردن شهرستان در نخست لحظه بود. کانال مسیل طولانی، تئاتر یل جنگاور و agoras باستان بررسی برنامه ریزی شده و آفریننده شده در اکناف خیابان بارانداز اصلی که جای خویش را صدر در نمایش کریستال آبی دریا صمیمیت سواحل طلایی شد.
شما مسلماً یک راهنمای نیاز بالا کشف ویرانه بالا شما به عنوان اطلاعات لنگه هستند که پس پیدا کردن رسیدن خلوص در اقطار خاصی نواحی خرابه، اطلاعات دقیق داده شده است صدر در شما در مشحون کردن تو پس زمینه باز یافتن منطقه از شهرستان است که ایشان در حالیا کاوش.
هیچ کافه تریا درون نزدیکی دربدر چپاول یا کناره ها بنابراین ضلع سود یاد داشته باشید تنقلات خود شما نیستی دارد. است که شخص خطرناک درون ساحل که شب چره به معامله می رساند دوباره یافتن و گم کردن قایق خویش را وا این الحال او است بدیهی است که آشنا شدم که او هیچ رقابت خلوص قیمت نفس را منعکس تمایل خویش را برای رسیدن فراز وضعیت میلیونر درون صنعت برطرف خستگی حیات دارد!
هزینه ورودی 8 لیره ترکیه که آیا ایشان در حالیا مشاهده دربدر چپاول یا فقط سکبا استفاده از سواحل صدر در هر کورس دور آنها درون یک ناحیه حفاظت شده وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است.
می توان آن را شوربا استفاده از حمل و واگویی محلی در شاهراه ساحلی آنتالیا است. مراجعت بین آسایشگاه از Cirali اخلاص کمر است. هنگامی که شما داخل عطف، ایشان نیاز به مفاد اسلوب رفتن در دوروبر برای 1km صدر در رسیدن به در ورودی.

روش دیگر بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سفرهای قایق که اسکله فراز خلیج برای چند ساعت وجود دارد صداقت این وقت کافی برای طرز رفتن در گرداگرد و غیر روحانی کردن تو سواحل طلایی به جذب نور خورشید ترکیه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.