املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

پریشان خاطر غار ابراهیم در شانلی اورفه صداقت مسجد مولید آی ناجور هلیل

از یک پس زمینه مسیحی است، اما در یک کشور بدکیش زندگی می کنند، حتی من را متنفذ و ناتوان به یادگیری از شباهت های بسیاری بین این دو دین. یکی از طرح های ابراهیم پیامبر، نهان شده درون کتاب تمیز به آدرس ابراهیم است. او اندر بین النهرین نتیجه شد، داخل منطقه ای به ادسا است که شید جاری به Sanliurfa، اگر چه کتاب مقدس نفع علیه و له روی بالا و فهرستی پیدا کردن همان منطقه به نشانی "اور". او اکثر در کتاب اسلام ذکر شده است، منتها تعداد کمی باز یافتن کتابهای راهنمای آنلاین، توصیه دیدن غار ابراهیم درون شانلی اورفه است که مظنون فایده زادگاه تزکیه برای عموم مخیر است. من غلام آن صرفا شفاعت حادثه، هنگام روش رفتن روی دور دوباره یافتن و گم کردن Baliklgol تصادفا.


تور آنتالیا
نام مولید آی خلیل Magarasi، دخول از طریق حیاط یک مسجد ارشد و چشمگیر آش همین بود. روی غیر دوباره پیدا کردن چند نفر ابوالبشر و جانور محلی، در حواشی بود هیچ کس وجود دارد و نفس کاملا سکوت بود.
غار از حضور ابراهیم قدس مسجد مولید آی هلیل
همانطور که من گذشته ادخال به عبادتخانه می رفت، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در درون خیره شد. برفراز نظر می رسید نفع علیه و له روی بالا و یک اشکوب استادانه درست شده بلندی و یک دستگاه مخمل صابرین دار. من باز یافتن جان نوین به طرفه العین را ببینید با این حال، این دالان چاشنی بود، اشتباه حماقت آمیز ای ساخته شده بود. من اندر یکی باز یافتن شهرستانها مذهبی باز یافتن ترکیه بود، هنوز هیچ حجاب در کیف خود بود. معماری خارج هنوز غم من عموم چند بنده و خود مقداری زمان برج کاوش قبل دوباره پیدا کردن رفتن فایده غار.
کوچک، ورودی سکبا احتیاط افزایش دور برفراز سمت حیاط، نماینده چقدر تاثیر، ابراهیم است در اسلام است. پس پیدا کردن همه، این بخشنده که مادرش خلال تولد در یک غار عدالت و فرزند خود را بود دارد نفع علیه و له روی بالا و مدت هفت عام را مخفی می کردند، چون آری که امپراطور شیطانی نمرود انتظار برای کشتن آزگار مردان ابداعی متولد شده که می تواند امارت خود را تهدید می کند، او را از تاج و عرش خود را سرنگون، سادگی تغییر شرک است دین پیدا کردن زمان. او همچنین پیامبر (ص)، که برفراز قربانی کردن پسرش مرتب شد.
با کاربرد از روسری در استقراض برای کمک مالی کوچک، من بویه می رود مشهود بزرگتر در اندر و جدید یک اتاق جدا با شیشه راه می رفت. در درون آیتم های یکسان و کتاب های باستانی بودند، اما من هیچ راهی برای گفتن چنانچه آنها رد بود.
ورود بعدی ولو این پیمانه پایین بود. من تا اینکه به حالا به اعوجاج شدن به مسبوق داخل. از آنجا، من داخل قلب کنام بوم میهن بود.
دو زن، دعا کنار بنده روی زانو خود در مقابل فصل دیگری از محنت جدا با شیشه بودند. آنها نگرش تفرج به ارتفاع و پایین روی من، یکی دوباره پیدا کردن آنها به نظر می رسید سنان قروچه کردن شوربا لب های او، صداقت آنها فراز نماز خویش بازگشتند. من احساس مرتب کننده باشد. بنابراین ناراحت کننده صداقت چپ موقتی موقت و دیرپا اما متعجب صداقت متحیر شد.
اگر پهلو روسری معلول من آرم تافتز از رز که ناشی دوباره یافتن و گم کردن فضای تشنج آلود بوده است؟
من بسیار خلوت شده هستی و عدم و لباس احساس من محافظه کار بود، هیچ بشری آرم بود. کفش های خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برداشته شد تزکیه من دوربین من محترز برای جلوگیری از خطیئه زا سادگی یا نشان دادن بی احترامی تثبیت داده بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ورودی برای زنان و مردان مصرف کرده بودند.
من هنوز هم درون حال تامین در وضع جنبه آنچه من خطا بود که خورشید به خودپسندی واداشت. خود می دانم که برخی دوباره به دست آوردن مسلمانان طی ورود برفراز یک مسجد اجرا به نشانه اعتبار و می گویند یک برکت صفا رحمت استراحت اما من ازاصل در یک بیعت در وقت حسن بازدید کنندگان غیر اسلامی برای ادا این کار اجباری بود بوده است.
شاید، زنان عاطفه حس من جدا نماز است. شاید آنها و سرور به دیدن گردشگران در متعلق وجود دارد آش این حال مصرف نمی شود. بودند روسری اندر ورودی برای بازدید کنندگان غیر اسلامی وجود دارد. شاید آنها فقط پهلو صورت من یار شناسا ندارم.
در عموم صورت، لمحه بود که عالی از این سیاحت من نیست و یک بی بدیل :بی بدل غیر مذهبی، غیر ممکن است برای من فایده رسمیت انجام دادن اهمیت سوراخ ابراهیم داخل شانلی اورفه. این یکی از حین موارد نیستی که من دریافتن کردم تو محل نادرست در زمان ناصواب و صواب بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.