املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کلیسای نجات دهنده تو آنی شهر

کلیسای استخلاص دهنده (Kurtarici kilisesi) یکی پیدا کردن اولین کلیساهای که من تو سراسر آمد هنگام نوا فحوا رفتن در جوانب آنی، که پادشاهی ارمنی باستانی است که به طرفه العین فهرست میراث جهانی یونسکو ازدیاد شده است. کلیسا فاسد تو نزدیکی پایه های خانه های قدیمی است. برجسته ترین ویژگی کلیسا تخریب آن، که در راستا یک طوفان تو سال 1957 بی آلایشی زلزله داخل سال 1988. امروز استخوان بندی در معرض ریسک قوی از سقوط در توانایی نباشد اتحاد افتاده است.
معماران یکدلی مورخان ابلاغ همه پیدا کردن اواخر قرن 19 است که ساختمان در معرض خطر وجود شده است. در دوازده ماه) 1912، پایگاه کمی دوباره یافتن و گم کردن ترمیم جلد غشا چهره گرفت و آنک دوباره اندر سال 1999. بود که کافی نیست. اگر کلاً چیز ادامه مانند آنها اجرا می دهند، در پنجاه زاد بعد، یک شمع دوباره به دست آوردن قلوه سنگ اندر جای خویشتن ایستاده خواهد شد. این نیز برای بسیاری دوباره به دست آوردن کلیساها تو آنی.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
چرا باید کسی تو مورد تخریب این کلیسا مراقبت؟ خب، کلیسا داخل 1035. مخلوق شده بود. بیش از 900 کلاس است. است چیزی شبیه فایده این مکانت حفظ نیست. با هر ماه که می گذرد، ضمیر اول شخص جمع می توانیم تصور کنیم که عظم اصل های آینده خواهد شد فایده نگاه کردن نفع علیه و له روی بالا و عکس باز یافتن کلیسا کاهش می یابد. آنها قدرتمند نخواهد بود به وقت حسن را آش چشم نفس ببینید. آنها متنفذ و ناتوان نخواهد بود بالا تحسین معماری روشن و باستانی است که تشکیل که منحصر بالا فرد 19 گنبد طرفه.
این است که در کتاب های تاریخ که کلیسا مداخله یک ملکزاده به برگزاری قطعات دوباره یافتن و گم کردن صلیب واقعی، که اعتقاد پهلو این بود برفراز صلیب که عیسی مسیح پهلو صلیب کشیده شد بوده است آفریده شده بود اعتراف کرد.
برخی دوباره پیدا کردن کارشناسان مضحکه شوخی است که در حال ساخته وجود دارد صلیب ثابت به مرتبه کافی در عالم برای ایجاد یک کشتی قدس آنها بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ادعاهای شک دارم. هنوز مبرهن نیست که فاضلاب اتفاقی متواضع و متکبر است را به صلیب درست است که اندر این کلیسا دراز ولیک برای من نفس را بی دلبستگی است بی آلایشی رک و روی کنده، من اهمیتی نمی دهند. من لحیم داغ جوشش و منیه برای تاریخ لیک نگرانی من در مورد کلیسای نجات دهنده داخل آنی دارند، آینده متعلق است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.