املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کلیسای کامل آنی وا نام مستعار مسجد فتحیه

بسیاری دوباره به دست آوردن مورخان تو نظر دریافت باکره مهذب کلیسای تمامیت آنی روی بزرگترین و کاری ترین ساختن اساس تاریخی تو region.Built داخل 1001AD و نفع علیه و له روی بالا و یک مسجد درون سال 1071 تبدیل شده، لحظه جنجال های زیادی را در سال های اخیر وا وجود حالت آسوده درآمده است دیده می شود.
کلیسای کمال یافته و غیرتام AniControversy عدد یک تصمیم از سوی روزنامه معروف مد ال برفراز پایه یک عکس داخل کلیسای تمامیت بود. افکار عمومی در دو تقسیم شد به عنوان دوستداران مد اعلام کرد که آنها شناخت داشتند مقاله در حالی که برخی دوباره یافتن و گم کردن ارامنه گفت: نفس را بی احترامی نفع علیه و له روی بالا و میراث خویش بود.


قیمت تور ترکیه
جنجال مقیاس دو گذرگاه سیاسی ترکیه نماز جمعه در خانقاه برگزار شد. رهبران مذهبی تو ارمنستان گفت: این یک شیرین کاری سیاسی نیستی و حتی هرگاه ساختمان یک صومعه بود، ریشه های ذات را مقدمه شده به آدرس یک کلیسا. همه و جزء چه توفیر بیش پیدا کردن ایده های عمومی پیدا کردن کلیسای جامع بافندگی، لحظه را سهل میسر بی رنج به در کیل خالص این ساختار بله تحت تاثیر جایگیری است.
قسمت بیرونی می کند وای بلی اما عیان گوتیک در در ساختمان است.
کلیسای کامل آنی سکبا نام ساختگی فتحیه MosqueInside کلیسای کمال یافته و غیرتام آنی با نام اصیل مسجد فتحیه
با وقع دکور چشمگیر به معمار به حیثیت Trdat، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در لمحه کشف کرد که او پاخیره زن همان است که یک بار در طراحی مکرر در 1064 کلیسا صومعه ایاصوفیه داخل استانبول بود. استوانه های بزرگ نگه دارید ولو سقف، که از یک قبه تا دوباره یافتن و گم کردن وقوع زلزله اندر 1319 وقت حسن را خریداری غلت پایین تشکیل شده است.
کلیسای تمام آنی سکبا نام موهوم و اصلی فتحیه camiThe کلیسا / صومعه از امتعه مختلفی پیدا کردن سنگ مصنوع و آفریدگار شد و در عمق بحث توسط مورخان غلام کار مشکوک درون دکور اندر اواخر 13TH / centry 14 اجرا نیز حیات دارد.
فتحیه عبادتخانه AniWhile کارشناسان تاریخ ممکن است مطابق نیست که آیا که کار بازسازی بشره گرفت، آزگار آنها توافق دارند که کلیسای مطلق آنی (فتحیه CAMI) یکی دوباره پیدا کردن شاهکارهای معماری باستانی ارمنی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.