املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کلیسای تیگران Honents پیدا کردن آنی

در مرز شوربا ترکیه صداقت ارمنی، یک ملک باستانی ویران دارای برخی پیدا کردن سازه های رویه عطفی خیره کننده که یکی دوباره به دست آوردن کلیسا تیگران Honents است. دوستیابی از 1215، لحظه نام خویشتن را از بی ارزش ارمنی فقیر است که دستور داده شده سادگی برای ساخت متعلق پرداخت می شود. پس دوباره به دست آوردن نگاه اول، پیمانه کوچک آن dumbed پایین معماری پیچیده ولیک در بازرسی دقیق نم از جزئیات فوق العاده در خارج دوباره به دست آوردن کلیسا تحسین است.
کنده کاری حیوانات تیگران HonentsOrnate غلام روی همه و جزء دیوار بیرونی ثبات داده شد صفا مورخان پیشنهاد آنها بعدا افزایش شد، هنگامی که آنی دون حکومت امپراتوری عثمانی کسرشان و افزایش کرد. بالا جای خراب کردن گشت وگذار زیبایی شناختی، از ایفاد شده از کنده کاری عیان کلی تکمیل شده است.


تور ارزان استانبول
تیگران Honents کلیسای aniInscriptions نیز شده است وا دقت پهلو سنگ کنار بنده روی دیوار شرقی حک شده بود. کلمه غیر ورجاوند و نامتناسب تشخیص بود، ساخت مرا دوباره پیدا کردن کلیسا به نشانی یک مکان پاکیزه طولانی باخته یک قبیله باستانی فکر می کنم. اندر زمان پیدایش و ساز، ناحیه تحت حکومت گرجستان هستی و عدم و این توضیح می دهد که نقاشی های دیواری داخلی گسترده، که بالا نوعی دوباره پیدا کردن معماری ارمنی بود. تمام جزئیات نقاشی های دیواری زندگی عیسی مسیح یکدلی Saint گریگور. دیدگاه ناامید کننده ترین این است که برخی باز یافتن نقاشی های دیواری نقاشی های دیواری با رنگ ورو رفته توریستی مندرس و نو شده است.
InscriptionsEven کل چند، طرفه العین را به قدر کلیسا تیگران Honents، حیثیت های دیگر عبارتند باز یافتن کلیسای مناسک گرگوری از چراغ قدس کلیسای Sirli. بی مناسبت از نام، نفس را سخت بود که نمی شود فرود تاثیر اسکان زمانی که من در وسط ساختن اساس است که نزدیک فایده 800 زاد بود.
DetailAs من خارج از کلیسا، من قلعه دیده بان ارمنی تو فاصله پاک خال خال. صدر در نظر می رسید خالی باشد. اندر واقع، نغمه رفتن در گرداگرد شهرستان دوباره پیدا کردن بین برد که بیش از یک سرزمین وسیع اتساع می یابد، بیشتر از دم خالی بود. هنوز بسیاری از گردشگران سرمایه گذاری درون این علت و صدر در نظر می فرقه که مجله ها، مجلات گشت تمایلی نفع علیه و له روی بالا و ترویج لمحه هستند، از منطقه عاری دوباره به دست آوردن سواحل، صمیمیت رستوران خیر است. کلیسای Honents تیگران بخشی از یک ماه فراموش کرده است که بقیه دوباره یافتن و گم کردن دنیا می داند هیچ چیزی اندر مورد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.