املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

خرابه های آنی - شهر 1001 کلیساها

خرابه های آنی باقی تتمه از یک پادشاهی ارمنی در قرون وسطی می باشد. آنها آلبوم ای دوباره به دست آوردن کلیساها خیره کننده صمیمیت مساجد زیبا مکنت و انقباض بیش باز یافتن یک منطقه کاپیتان در مرز وا ارمنستان هستند. آنها همچنین به نظر من، یکی دوباره پیدا کردن سایت های تاریخی دستکمگرفتهشده ترین درون ترکیه هستند.
ویرانه های آنی - شمالی باختر ترکیه تو مرز شوربا ارمنستان
در اوان آن، این شهرستان دوباره یافتن و گم کردن آنی بیش پیدا کردن 100000 افرادی که داخل دیوار های شهر برای حفاظت دوباره به دست آوردن زندگی ثبوت دارد.
پیشرفت صفا تعالی باز یافتن معماران، معامله گران، خواجه نظران آن، یکدلی جمعیت عمومی برآیند به احداث و ارغنون ساختمان با شکوه صفا یک عبرت مستعار ...


تور استانبول
"این شهرستان باز یافتن 1001 کلیساها"
واقع تو مسیر سوداگری ابریشم باستانی، آنی یک رقیب برای شهرستانها دوباره به دست آوردن قسطنطنیه بی آلایشی قاهره بود. موفقیت حین را دوباره یافتن و گم کردن آن آماجگاه برای امپراتوری بیزانس خلق شده اند سادگی کنترل آنها را تو 1045 تسلیم شد.
این مطلع سقوط خود خلوص نابودی نهایی بود.
بیش باز یافتن صدها سال، شد حاکمان بسیاری باز یافتن جمله ترکان سلجوقی، تاتار ها صداقت امپراتوری عثمانی هستی و عدم دارد. درون قرن 18، این منطقه صدر در طور کامل مرخص کرده هستی و عدم و درون سمت چپ اندر خرابه.
در ثانیه زمان، حاکمان امپراتوری عثمانی نیستی و مالوف بسیاری دیگر دوباره یافتن و گم کردن سایت های تاریخی، آنها دوباره به دست آوردن هیچ تلاشی برای به خاطرسپردن آنها را برای نسل های آینده.
مردم محلی ندرتاً سنگ تزکیه چوب از کلیساهای قدیمی و مساجد تو زمان بالا طوری که آنها می تواند منزل ساختمان های جدید اندر روستاهای دوروبر ساخت.
در نهایت حفاری در سال 1893 ابتدا شده زمانی که منطقه تحت حکومت روسیه وجود اما اضطراب جهانی بدو و جنگ آزادی ترکیه به معنای غارت بی نظمی های آنی دیگر یک اولویت بود.
در عام های اخیر، حفاری از سر رنجیده اند ولیکن کافی نیست ارتکاب شده است. WMF آوار های آنی داخل فهرست خود باز یافتن سایت های تو معرض خطر تثبیت داده است تزکیه مه 2011 مسالمت جویی برای کار وا دولت ترکیه برای بازگردانیدن کلیساها تزکیه مساجد قبل از لمحه غیر ممکن می شود آنها را ذخیره کنید.
این یک درایو کوتاه فراز فاصله نیم ساعت درون مرکز شهرستان پیدا کردن قارص به ویرانه بود. من باز یافتن جان دیرینه برای رسیدن به بعد اوایل برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن جمعیت بود. من تلاطم شوریدگی را نمی خواهم. من نمی خواهم بالا پشت انسان زدن اخلاص یا ایستادن اندر یک قطار طولانی برای فراز دست آوردن ورودی
من داخل اینترنت است که درون گذشته، رخصت پلیس برای برفراز دست آوردن ورودی بالا شهرستان باستانی هیئت نهج وجد نیاز وجود و عکاسی ممنوع بود را خوانده بود. خوشبختانه، برای من، بار در نقل مکان کرد و لمحه را تنها یک مورد باز یافتن خرید بلیط و ستاندن به آدرس بسیاری باز یافتن عکس به آدرس من می خواستم.
شهرستان ذات مرا تحیر زده لیک چیز دیگری واحد وزن را شوکه کرد.
گروه تور کوچک ما ثالث نفر صفا یک راهنمای حیوان تنها حیات دارد. ما ضلع سود پارکینگ کلوب کشیده قدس اولین چیزی که باخبر شد اسلات مختص داده شده برای اتوبوس تبر همه خالی بودند.
ما نغمه خود را به باجه بلیط های ساخته شده پاکی هیچ صفی هستی و عدم دارد. طرف معامله بلیط پهلو ما گفت که نفر ابوالبشر و جانور به تباهی های آنی آمده است. شمال باختر ترکیه یک کانون گردشگری نیست و بشر از طریق پهلو جای دریبل می رسند در اتوبوس تور مسن تر و کهتر است.
 این دیار یکی از بهترین مکان های تاریخی من داخل ترکیه دیده می شود و درون عین اینک دو کلمه لمحه را توصیف کاملا
توجه داشته باشید: واحد وزن عکس بسیاری باز یافتن آنی که واحد وزن می خواهم به شما علامت دهد. داخل واقع بیش پیدا کردن 50، که این یک مقال بسیار طولانی حیات دارد. فراز همین دلیل، من حین را ضلع سود چهار آبشخورد شکسته اند پس نگه مرتبط بودن چک کردن برای صدر در روز رسانی بعدی پهلو روی دیوار های آنی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.