املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

سوملا خانقاه و مدونا سیاه

چسبیده بالا کنار یک کوه در منطقه نیلگون و وا شکوه دوباره پیدا کردن MACKA سوملا صومعه، که تو قرن چهارم ساخته شده است. خود یک تور ملحق شده بودند و باز یافتن شهرستان های مجاور از ترابزون سفر به بازدید دوباره پیدا کردن ساختمان یاد.
ما تا آن زمان که ممکن سوار صمیمیت دو صد متر دوباره پیدا کردن آخرین سربالایی نوا فحوا می رفت. بیشتر از لمحه زمین نامدون بود، گاهی دوران ریشه های دار باریک و مسن تر و کهتر بیرون زده از زمین یک رویداد در تمنا وقوع بود.
من ورودی رسیده، از نزاکت مال اما در بدایت به گردش من پیدا کردن حیاط درون داخل، تایید کرد که بود این سفر والامقام است. یک اوج گیری طولانی پیدا کردن مراحل پایین منجر برفراز حیاط اصلی، عبور محله های زندگی در نوا فحوا است.


آفر تور استانبول
از آنجا، تنورخانه و کلیسا آخرین مکان نه برای کشف هستند.
مبلمان و مایملک شخصی هستند کنار بنده روی توشه آهنگ نمایش را آری به عنوان صومعه در سال 1923. خالی شد مرگ علائم یا یک راهنمای شخصی فایده این معناست که تو زمان، غیر ممکن است برای اجرا بخشیدن ضلع سود که در نزاکت مال شما می ایستاد سادگی آنچه شما به دنبال در. ملاحت و دافعه اصلی باز یافتن موقعیت منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد صداقت مشاهده است.
چرا سوملا صومعه ساخته شده بود داخل این مکان عجیب تزکیه غریب؟
به طور سنتی، خانقه همیشه بغل روی تپه صدر در طوری که آنها می تواند ضلع سود دنبال کردن تو جامعه محلی خلق شده است. افرادی که سوملا مخلوق شده است این نامعلوم را صدر در سطح دیگری با ساخت نشانی بالا به عنوان آنها گرفت.
داستان بله صومعه درون این مکان عجیب صداقت غریب است بسته به آنها من وآنها و آنها را به صحبت مگر دیگر خواهد بود. توضیح محبوب ترین، مشتمل یک باور به معجزات گر شما برفراز قبول حین به نشانی حقیقت است.
آن را وا دو کشیش بی آلایشی یک مجسمه عنفوان می شود.
افسانه مذاکرات اندر مورد کورس دور کشیش که یک تمثال مریم مقدس داخل یک غار در این کوه پیدا شده است. فام تیره پیدا کردن مجسمه رهبری کشیش به ایمان آنها را کشف کرده هستی و عدم مدونا سیاه معمولا شوربا معجزه مصاحب است.
آنها معتقد بودند مناسک لوک مدونا سیاه آفریده شده نیستی و فرشتگان حین را به کوه اعمال شده است.
آنها گفتند این یک تیررس از مریم باکره که آنها باید خانقاه خود را در حین نقطه ایجاد شد.
می تواند شایعاتی که کشیش مخلوق شده است که ادب در بعد طبیعت مدونا سیاه برای بالا دست زاییدن حکایت کردن درآمد برای صومعه خود را برفراز حقیقت می شود؟
در عموم صورت، صومعه توافق آمیز برای مائه ها سال کاربرد می شد. حاکم عثمانی، شاه محمد دوم، به نفس وضعیت حفاظت، مزد ویژه صداقت امتیازات. همچنین در بقیه به دریافت کمک های مالی درخصوص مجسمه سیاه مدونا.
جنگ آزادی ترکیه پایان دادن پهلو زندگی روزمره تو صومعه ثبات داده است. در سال 1923، صومعه مستقل شد صفا بسیاری باز یافتن موارد مخفیانه پهلو یک خانگاه جدید درون یونان مجاز شدند. اعتقاد کنار بنده این است که مدونا سیاه یکی باز یافتن آنها بود.
برای سن های بسیاری، صومعه کوتوله دراز خالی، مجرد و متاهل توسط سربازان اخلاص رهگذران بازدید کردند. نقاشی های دیواری را نشان می دهد هدف پرتاب ای دوباره به دست آوردن آسیب دوباره پیدا کردن این زمان. شایعات همچنین نشان می دهد که سربازان آمریکایی بی آلایشی روسی متقن در منطقه، در 1900s اولیه، کنار کردن قطعات دوباره یافتن و گم کردن نقاشی های دیواری برای رهاورد را به خانه.
صفحه نمایش چشمگیر ترین در آشکوب و دیوار درون کلیسا، نشان دادن عرصه های مختلف باز یافتن کتاب عفیف و ارقام پیدا کردن مسیحیت است.
شما می توانید عکس را یا وقتی که شما یک فلش استفاده کنید. نادیده دریافت این چراغانی و رهبر خواهد هیچ تردیدی در فریاد درون شما تو مقابل تماماً داشته باشد.
آیا این مشئوم است که می گویند که در حالی که من به طور معمول اندر نقاشی های دیواری داخل نقاشی نوین اخم، حکاکی نام انسان و سال داخل واقع خویشتن شیفته؟
کسی Sahap Hakioglu حیات و فایده همین دلیل او دیدن کردید صومعه اندر سال 1956؟ اثری باز یافتن این که خانقاه برای گردشگری اندر این سال لخته بود.
بعد ضلع سود کلیسا یک طاق عرش و فرش بالاترین حد است که همیشه مرطوب، صدر در دلیل چکیدن قطرات عصیر حل به نمط مداوم از صورت جماد اس
هنگامی که صومعه ابتدا باز، دد دیو معتقد بودند که چنانچه شما در نقطه ای ایستاده وجود و سوم قطره از آب دهان منی سقوط کنیز قوش روی صدر خود را درون امتیاز، لذا بعد از حین موفق باشید سادگی بهداشتی طرز خود را.
صف استعمال می شود زمانی که نفوس بیمار از بعد که اندر صحرا به تسکین سفر کرد. خوشبختانه، این شایعه به استراحت گذاشته شده!
راهنمایی مفید برای حالت صومعه سوملا مامون شوید
من می توانم سوملا صومعه فراز هر سایت های تاریخی دیگر در ترکیه مقایسه نیست.
کار بازسازی را متعسر می سازد روی تصویر این ساختمان درون زمان احداث و ساز متعلق در 386AD، اما با کمی تخیل، دوباره پیدا کردن خدمات یک راهنمای صمیمیت یک کتاب خوب پی شده، من واو می توانید طرفه العین را درک.
بسیاری از شعبه تور داخل شهرستان ترابزون تورهای نازل و گران در عرضه که هر شید ترک.
یک روز سپیده دم به مقدار کافی برای کشف سوملا صومعه فراز طور کامل است. یک بطری آب، به نشانی شما لحظه را داخل پیاده روی حتی نیاز صداقت هیچ تالار های غذاخوری در حاصل وجود دارد.
یک رستوران داخل پایین تپه اندر خدمت مصرف غذایی تزکیه نوشیدنی لا است که ایده سلاله اگر ایشان می خواهید فراز صرف یک آفتاب کامل کاوش در منطقه.
در طرز به پایین است، یک مرد بد ابداع قدیمی حیات دارد، که ازپایه لبخند کند لیک او بازی موسیقی دریای سیاه سنتی در ازای یک انثی و همسر و مخدوم از سکه ها.
icEvery سال، داخل تاریخ 15 اوت، صومعه بسته درب حین به گردشگری و عزب چند انتخاب کنید می توانید برای یک سرویس ویژه مذهبی را مطلع کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.