املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کاپیتان مسجد ایاصوفیه دوباره یافتن و گم کردن ترابزون

سوفیا Hagia ترابزون هیچ چیز آمخته معادل متعلق در استانبول است. کوچکتر و بی هیچ روش قطعه وا شکوه دوباره یافتن و گم کردن هنر، آن را با احتیاط از غرفه را وا دریا در فاصله صمیمیت بدون آستانه در افق.
برای عام های بسیاری، من فرض یکی بیعت ایاصوفیه داخل ترکیه، که ایستاده شاهکار معماری اندر سراسر دوباره به دست آوردن مسجد آبی درون استانبول است.
با این حال، چهار نفر باز یافتن آنها، دو درون استانبول، یکی درون ایزنیک یکدلی این یکی اندر ترابزون بود دارد. داخل نگاه نخست، هیچ کاری نمی کند بالا تحت تاثیر ایستادگی دادن اما لحظه را رگه نمی فورا و زیرا که یک بار درون داخل، آن چشم نواز است.


خرید ملک در ترکیه
ساخته شده داخل قرن سیزدهم، عبادتخانه ایاصوفیه (ایاصوفیه) ترابزون الگو ای دوباره یافتن و گم کردن معماری بیزانس با ساختار بارگاه را تو وسط است.
پرندگان کوچک پرواز تو سراسر مرتبه آسمانه و سکون بردبار در فضایی دوباره به دست آوردن پنجره بالا. نقاشی های دیواری پرنگار زینت دیوارها و اگر جزئیات اتصال و غبطه خود، من وتو یک راهنمای و یا سفر کتاب نیکو و برای توضیح معنای ذات را نیاز دارند.
من در اطراف خارج دوباره یافتن و گم کردن ساختمان نغمه می ذهاب و با دقت اندر سنگ سیاحت کرد. من برای دیدن عکس های قدیمی دوباره یافتن و گم کردن قایق حک شده روی دیوار سرکش شد.
من کنجکاو بود چرا آنها وجود دارد پاکی کسی که آنها آفریده شده است. راهنمای کلام که تاریخ تقریبا پانصد سال، مخلوق شده توسط ملوانان که می خواستم برفراز این امید که آنها جان صحیح به در سفرهای طولانی سرشار برکت باشد.
در نفس روزها، یک خسران المثل قدیمی اندر این ناحیه وجود دارد.
اگر کسی نظاره کرد غمگین قدس یا افسرده، عوض معمولی بود
"چه سهو است؟ من وتو شبیه قایق خویش را اندر دریای سیاه غریق شده "
ملوانان طرفه العین دوران بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مصائب پیش رو شده و خواه آنها مستغرق گرفتار شیفته نمی کند، آنها خوش شانس بودند، از این جلو نقاشی.
ورود روی سوفیا نی و بله Hagia در ترابزون
مانند همتای خود درون استانبول، تاریخ بیعت ایاصوفیه اندر ترابزون است همان. این زندگی به عنوان یک کلیسا مطلع شد و با توجه پهلو مسافر عثمانی، اولیا چلبی "آن را اندر یک حرارت غیر مؤمنان مصنوع و آفریدگار شده بود" خلف از لحظه به یک مسجد داخل 1511 تبدیل شد.
هنگامی که روس ها داخل منطقه غارت کرد، دم یک انبار بیمارستان پاکی ذخیره سازی بود، و سپس 1958-1962، ثانیه بازسازی شد اخلاص به عنوان یک موزه گشادن شد. داخل جولای 2013، طرفه العین را فایده عقب بالا یک عبادتگاه تبدیل شد ولیک هنوز روی بازدید کنندگان مسدود و آزاد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.