املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

گالیپولی گوشوار آویخته و انزک: یک یادآوری تلخ داخل عکس

ارسال های امروز است توسط Ash کلارک، نویسنده پیدا کردن استرالیا، که پهلو ترکیه گردش برای شرکت اندر روز یاد گالیپولی سادگی انزک، یادآور تلخ دوباره یافتن و گم کردن تلفات بی جرم از دعوا است.
ساحل برایتون، پیدا شده است داخل ساحل باب داردانل ترکی، کناره ور فروتن آش ایستادگی کردن ویژگی های زمین اندر اطراف آن است. بالا عبارت ساده، نزاکت مال را به عرش 'از محلول ذوب خوی بزاق اقیانوس صدر در زمین که منتجه منتهی داخلی بیشتر است.
از دیدگاه نظامی، کنار برایتون می شود جای کتاب درسی را به به کاربستن یک پایین دوزیست استراتژیک، ارزان برای در حالیا حرکت نیروهای زمینی پیدا کردن کشتی مشروب فروشی و دوباره گویی خود را به خاک دشمن از یک نیروی دشمن.
زمین وسیع و کم عرض برای سربازان اجازه می دهد تا سریعاً از عروق نازل و بالا خود پیاده بری نگرانی از شرار مخرب از مواضع عدو در محیط زمین بالاتر، ایجاد جای پای قوی به وهله بر بقیه تک خود را دوباره به دست آوردن خاک.


قیمت تور ترکیه
تاریخچه گالیپولی
در خروس خوان 25 آوریل دانشپایه طول عمر 1915، چنین است آبخورد ساحل برایتون بود، به نشانی یک نیروی سربازان متفقین از انگلستان، فرانسه، هند، کانادا، استرالیا تزکیه زلاند نو فعال بودند فراز طوفان برایتون وا هدف نهایی از دریافت گالیپولی سان جزیره و بنیان کنگره عثمانی قسطنطنیه، و اندر نتیجه دوباره به دست آوردن بین بردن متحد اصلی آلمان روی شرق، باز کردن دریای سیاه نفع علیه و له روی بالا و نیروی دریایی متفقین.
ساحل برایتون باژ زمین
ساحل برایتون، که در لمحه سربازان باید دون آمد
با این اینک این نیستی که چنین نیست. ترکیبی از رخصت فقیر سادگی ارتباطات به نیروهای فرود اندر ساحل سهو شمالی برایتون منتجه منتهی شده است.
زمین که در وقت حسن آنها به جای تحت آمد و حیات که برای تبدیل روی محل موت گاه هزاران
زمین های عصبی و یک دشمن نرمی خمیدگی پذیر اندر قالب جند عثمانی منجر ضلع سود یک درگیری خونین مناط بست، پایان دادن نفع علیه و له روی بالا و تنها زمانی که نیروهای متفقین تخلیه یواشکی خلق شده هشت جذام بعد.
یک کتیبه یادبود در خور آنزاک
تلاش موفق ضلع سود "به سرعت" تا :حرف راس کشیدن عثمانی از شوروغوغا در گالیپولی منتجه منتهی به مرگ از ...
    43000 انگلیسی
    15،000 فرانسه
    8700 استرالیا
    2700 نیوزلندی
    1370 سرخپوستان.
    مجموع مرگ و میر ترکیه مرزها اسنان 60،000 بودند.
قبر یک سپاهی استرالیایی تو سن 17
این منطقه دوباره به دست آوردن مبارزه شکست مضروب بی رغبت امروز شناخته شده به عنوان آنزاک یارو، پس از نیروی ترکیبی از نظام استرالیا سادگی نیوزیلند که شستشو تعمید وجود و غیر را از شرار در گالیپولی حالا به نام، اولین درگیری نظامی خویشتن را به نشانی مستعمرات ابتکاری تأسیس بریتانیا است.
این کمپین شکست خورده در گالیپولی است که گاهی اوقات اندر استرالیا تزکیه نیوزیلند به آدرس "شکست شوربا شکوه ما" ایما شد، به نشانی حتی اگر طرفه العین را دوباره به دست آوردن دست دادن، اقدامات فوق العاده ای دوباره یافتن و گم کردن نیروهای آنزاک فایده طور پی درپی در دنباله مبارزات انتخاباتی در برابر شرایط قریب به موافقت نظر ملول شد، ایجاد یک بسیار باعرضه و میراث ماندگار، که بسیاری دوباره پیدا کردن استرالیا یکدلی زلاند نو به نگرش تفرج جزیی دوباره به دست آوردن هویت ملی خود.
یادبود در مهتاب آنزاک برای سربازان نیوزیلند
آوریل 25 یک خورشید تعطیل عمومی درون هر خیز استرالیا تزکیه نیوزیلند متمایز شده به عنوان روز آنزاک است. لحظه روز آش خدمات سپیده دم رسوم سوگواری داخل سراسر کورس دور کشور که در دم اقدامات دوباره پیدا کردن خدمات شخصی در طولانی کمکهای نظامی روی رسمیت متمایز شده برگزار می شود، بسیار قبیل به نشانی روز اخگر بس درون اروپا قدس روز کهنه سربازان داخل ایالات متحده آمریکا برتر شده است.
کمپینگ، چشمداشت برای فعالیت ها سپیده دم اول به
آن را بی نیاز فایده همین دلیل است که حضرت در میدان های جنگ گالیپولی تو ترکیه بسیار محبوب تو میان گردشگران استرالیا صمیمیت نیوزیلند است، نفع علیه و له روی بالا و ویژه برای خدمات جادو سالانه و عادات زیر که در آنگاه نگهداری، اغلب عادات جمعیت اندر بیش پیدا کردن 20، 000 شخص است.
نبرد سایت ها، بناهای یادبود سادگی گورستان صدر در خوبی توسط مشترک المنافع کمیسیون گریوز شر و شانس ترکیه داشت. بسیاری باز یافتن تورهای در ترکیه رتق وفتق می شود، که ارائه راهنماهای متعلم دادن احصا های دقیق و دانسته ها از قاطبه دو فلانی درگیری و کنایه به اهمیت دوباره پیدا کردن هر سایت در منطقه حیات دارد.
آینده درون سراسر سایت های آشنا ترکیه 57 گند یادبود (یک وحید که 100٪ تلفات دریافت) یا تو مدت گاه کوتاه دوباره پیدا کردن خواندن سن یکدلی کتیبه در هزارها هزارگان نفر دوباره یافتن و گم کردن اشیاء بی جان، واقعیت پهلو فداکاری در اینجا آشکار می شود - به ویژه هنگامی که حرمت به این که حصه بزرگی باز یافتن سنگ قبرها لمحه به نوجوانان ...
ترکیه 57 جیش یادبود. بسیاری دوباره به دست آوردن نوجوانان فروتن بودند
زیبایی فاضلاب سایت آنزاک در گالیپولی تبدیل شده است این است که آن وجود دارد پهلو ستایش می کردند جنگ، بلکه به اعتراف ویژگی های مکاشفه وحی القا بخش است که درخشان درون اینجا در لمحه زمان تاریک آشوب درخشید.
یکی از این میراث مهم عرق متقابل بین ترک ها و مهمانان دلار استرالیا اخلاص کیوی نفس را که آنها ضلع سود طور مستمر سکبا آغوش باز پذیرایی است - یک حاصل دشمنان، تو حال حاضر چیزی کمتر دوباره یافتن و گم کردن برادر، یک حرکت است که بود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.