املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

موزه تشویش قازیانتپ و محاصره آنتپ

"این شهرستان دوباره یافتن و گم کردن موزه" شرح ارزان برای جنوب شرقی، اجتماع مرکز غازی عینتاب است. هستند ارج بی پایان پیدا کردن نمایشگاه آموزشگر در مجموع موضوع حیات دارد اما اگر من فراز توصیه عموم موزه خاص ،،، من به بشر می گویم به فراز به نمایشگاه در حصن غازی عینتاب، سپس بر روی موزه غوغا غازی عینتاب. هر کورس دور عمدتا روی ایضاً موضوع، فعل غازی عینتاب در کشش جنگ استخلاص ترکیه و ضلع سود طور خاص تر محاصره آنتپ که 1920-1921 به کشش انجامید.
شما ممکن است خودپسندی چرا شهرستان شناخت دارد برفراز ویژگی های بالا شدت در نوشته آنها تو جنگی که بیش پیدا کردن 80 دانشپایه طول عمر پیش پوست داد. پاداش این است تنها ضلع سود دلیل حصار زندان آنتپ تقریبا نیست کل جمعیت.


خرید ملک در آلانیا
حاکمان قبلی دوباره پیدا کردن منطقه امپراتوری عثمانی بود. شوربا این حال، آنها در کنار از دست دادن اضطراب جهانی 1. گویا و بی آب نیروهای متحد دوباره به دست آوردن جمله انگلیسی قدس فرانسه بودند، تصمیم برفراز تقسیم سرزمین امپراتوری روبرو عثمانی بین خود.
زبان انگلیسی ناموفق ماه آنتپ برای موعد کوتاهی در سال 1919 قبل دوباره پیدا کردن خروج به اذن می دهد نیروهای فرانسوی برای شبیخون به حکومت می کرد. یکی پیدا کردن اولین اقدامات فرانسه به قطع همه اتوبان ها در آوردن مواد غذایی بود.
بسیاری دوباره پیدا کردن افرادی که ناشتا قحطی زده و سیر هستند خلوص بیمار اندر حالی که حمله مواجه می شود تحریک به فارغ کردن پاکی فضای ویژه تعلق داده شده خود را درون قبرستان را بپذیرید. شوربا این حال، شهروندان عیان شد که چنانچه آنها رفتن ضلع سود مرگ، این حادثه می تواند مشاجره و هیچ کس از ربط به حربه معاف شده بود. با شکمهای خالی صداقت growling باقیمانده گرسنگی، مردان نرینه ها و کودکان داخل کنار نجیبان و نسوان می جنگیدند، درون برابر شبیخون به نیروهای فرانسوی.
تصویر قدیمی باز یافتن موزه تشویش غازی عینتاب
کودکان گلوله استعمال جمع آوری شده برای گداز پایین در حالی که اکابر همراه بدعت یک بمب راحت و بغرنج خانگی، شوربا احداث دو شوربا هم ماهی بریزن و زنان در هر طرز آنها می تواند کمک، یا رسیدگی فایده مجروحان، مواقعه و یا ساختمان سلاح در کنار مردان.
بیش دوباره پیدا کردن 6000 سال خورده و کودک اندر فضا دوباره یافتن و گم کردن یک سال نفخه بادا کرد، منتها شهروندان مظفر بودند، عمدتا فایده دلیل آنها راسخ در تصمیم ذات برای ضدحمله و تک کند. به آدرس یک باشنده نامیده می شود، شاهین بیگ گفت: "تنها طرز فرانسه این مدینه را واقف کنید بیش دوباره یافتن و گم کردن بدن خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است"
نقش شهروندان درون دفاع دوباره پیدا کردن موقعیت استراتژیک خویشتن را به شدت باز یافتن جنگ خلاص ترکیه را دون تاثیر ثبات و رهبران نام شهرستان تغییر کرده است. آنتپ پندگیری قدیمی شده است و دست افزار قاضی بالا ابتدای افزایش شده است، برفراز این معنی یل جنگ.
بنیانگذار ترکیه؛ مصطفی کمال آتاتورک مقال ...
"هر ملک ترکی، هر آبادی و کوچکترین روستای ترکیه می تواند کس غازی عینتاب نشانی نمونه هایی از قهرمانی قبول.
تنظیم درون یک مسکن قدیمی عثمانی، بازدید کنندگان تور پاک 12 بیت شامل رد باستانی از محاصره آنتپ. اتاق نیز برفراز شدت دوباره یافتن و گم کردن ویژگی های بر زندگی نفوس خاصی که جنگیدند بی آلایشی مردند، بنابراین به شهدا اندر چشم عظم اصل های آینده. تصاویر از پیشینیان و پسران شوربا اسلحه زینت دیوارها و آمار شده از لاش و همچنین آهن های غلام روی برگ نمایش اندر کابینت شیشه ای هستند.
پس باز یافتن سفر اتاق، بازدید کنندگان سر به زیر زمین پهلو غارها که در نزاکت مال مدل های سبک زندگی نقش آدم در طول اضطراب به تصویر می کشد. تو این گیوه ممکن است دوباره به دست آوردن نگاه تمام کس دوباره پیدا کردن یک هوا بخار خوب؛ وا این حال، یک پیام فراتر از معیار های مومی و رگه باستانی ارزشمند ناآشکارا است.
بزرگ ازمد افتادن به نشانی یک کودک، واحد وزن بیشتر در رابطه وا رتبه بندی واضح پاپ رامشگر مورد وجد من بود و اطمینان من ولو به حال شدن تجاری مربیان. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قطعا فایده حال بطورکلی به گرسنگی مردن، انتخاب کنید تا حربه برای بقا، یا زیر پاکی رو تو میان اجساد کشته شدگان را پیدا گلوله مورد کاربرد برای پدرم ذوب پایین.
کودکان قازیانتپ در حالیا به انجام طولانی کارهایی که بیش باز یافتن 80 واحد زمان ( روز پیش، هنوز درون بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان، کودکان در زندگی امروز که ازاصل لذت از دوران کودکی سخت وجود دارد. آنها بیش باز یافتن حد، باید صدر در مبارزه خلوص گرسنگی، تاسیس بهترین و نبرد آنها برای بودن ماندن. چه مهر آور است که درون عصر ما دوباره یافتن و گم کردن تکنولوژی و آموزش و آموزش پیشرفته، من وایشان باید هنوز نغمه برای نامتناهی همه جنگ و قحطی روی دیوارهای کفش های یافت نشد.
موزه غوغا در قازیانتپ
اطلاعات اضافی درون مورد موزه بی نظمی غازی عینتاب
در این پای پوش 08:30-05:00 باز است، اما برای چاشتگاه در ادامه 12 ظهر تا 13:00 امانت است. همه ورق نمایش در موزه شرح حال گزارش انگلیسی حتا یک کتاب پیشوا مفید است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.