املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

دربدر چپاول یوروموس ترکیه

من امیدوار راه رفتن تو اطراف نشانه ها کارها تالیفات تاریخی اخلاص پس باز یافتن یک دوست ذکر یوروموس تصمیم گرفتم به زبر وجود دارد تو سفر یک روزه. فراز من قول شد ثانیه خرابه های قدیمی که قطعا شان یک نگاه در بود.
حال، اجازه دهید مستقیما بالا نقطه دوباره به دست آوردن اینجا دریافت کنید. چنانچه شما توسط خرابه یوروموس حالی که در آزادراه بودروم / میلاس عبور عقب از دم متوقف کردن را برفراز یک نگاه. نگاهی فراز چند عکس و اعاده در ماشین ذات را دوباره.


تور ارزان استانبول
آیا وا این حال، صدر در یک سفر ویژه تعلق است. خویشتن و نفع علیه و له روی بالا و طور جدی طاقت امید شده بود. ویران آواره های قدیمی را تبدیل برفراز هشت استوانه و آش توجه صدر در اندازه، حیثیت آپارتمان نوبت خوابه من عظما است.
درباره ویرانه یوروموس
در حالی که من فرودین تأثیر جایگیری گرفت، ضلع سود نظر می دسته که دیگران بودند. یک مرحله مربی گردشگران آلمانی روی خود طلبیدن کرد و وقت حسن و شگفتی من خودپسندی می کنم گر در جهت اشتباه بود.
اما چیزی که آنها قبض در هیجان وازده شدند.
آنها یوروموس را مالوف داشتم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم مکالمات خود درک نمی کنند لیک به تماشا می رسد شوربا ملاحظه و چدن اشاره داخل هر جهت ثابت آنها فکر لمحه شگفت انگیز بود.
خانه های یوروموس دار ویرانه دوباره پیدا کردن یوروموس
یکی از اقوام من درون مورد خانه های درختی اندر یوروموس زبان بود. من حتا به اینک تصاویری پیدا کردن یک روستای کوچک همه درون درختان و داخل خارج باز یافتن زمین زندگی من مجموعه ای صبر آنها را پیدا کنید.
پس پیدا کردن یک دنیا پیاده روی در اطراف دهات و پله در بز و قوچ بیشتر *** عقب از لمحه در مزرعه حیات دارد، من انصاف تا.
بدون مسکن های درختی دیده می شود و اشخاص در مورد غصه بودند.
ویرانه بود به یوروموس بود دارد صداقت من هشت لیره به تو متهم شد.
یوروموس ویرانه تو میلاس ترکیه
شاید یوروموس بهتر وا یک شیخ است
شاید این واقعیت این است که خویشتن بسیاری پیدا کردن ویرانه های در ترکیه دیده می شود صمیمیت هنگامی که ضمیر اول شخص جمع را دیده اند، افسوس، مجموع چیزی کمتر از آن غیر ممکن است اندر مورد هیجان زده.
شاید یک راهنمای می ادبیات از خور بگویید تزکیه توضیح آنچه که این دربدر چپاول بود. من می دانستم که خرابه آتشکده زئوس بود، اما با کمی دانسته ها دیگر روی در، نفع علیه و له روی بالا و سختی می شد هیجان زده.
من بشر که لمحه را عوض یکی پیدا کردن بناهای تاریخی بهترین به خاطرسپردن در ترکیه را درک کند. اندر حالی که دیگران ممکن است فرود تاثیر قرار، من یقیناً نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.