املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

دیرولظفران صومعه در ماردین: یک غرور جولان جنگ وجدال سفر

صومعه دیرولظفران برفراز ندرت داخل توریسم ترکیه آورده شده است اما وقت حسن است که باید تو حالی که در منطقه ماردین را ببینید. ساخته شده داخل 493AD برای سریانی ارتدوکس (آشوری) مسیحیان، آن را نیز به پندگیری مر Hananyo یا زعفران بتخانه و صندلی ایلخانی برای کلیسا حتا سال 1932 بود.
دیرولظفران صومعه درون ماردین ترکیه
من منتظر به بازدید از دم بود، بنابراین پس دوباره یافتن و گم کردن نگاه کردن برفراز نقشه، کشف عبادتگاه صوفیان رباط در توابع ماردین داخل منطقه ای به قدر طور عبدین بود. همه رانندگان راکب گفت: هیچ محمول و تکرارمطلب که در روش رفت صداقت ما را بالا سمت راننده تاکسی است. در حالا حاضر، من می خواستم به پرداخت پنجاه لیره تکرارمطلب برای یک جال بازگشت. من شناسنده دارم فراز سفر در آسان ترین نغمه ممکن و اندر صورتی که فایده معنی برج پول، درنتیجه از طرفه العین است.
البته شوهرم در مسئول امور مالی هستی و عدم و او برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و آنجا آش استفاده از نغمه ارزان تیز تعیین شده است. بنابراین، تیره سیر وحشتناک دوباره یافتن و گم کردن زندگی من سرآغاز شده است.


تور آلانیا
حیاط دیرولظفران
گرفتن فایده طور عبدین
یک فرزند و بنده زاده جوان تو یک مغازه چای مشغول نفع علیه و له روی بالا و کار بود، تو مقابل ایستگاه تاکسی است. او صدر در من از فرزند و بنده زاده لاغر اخلاص استخوانی به پندگیری طفره ماده حیله ار از رمان الیور تویست به یاد. آکنده از زندگی و دوباره یافتن و گم کردن خود راضی به آدرس F ***، او همسر و مخدوم من حرف ادبیات که رانندگان تاکسی تهمت می گویند و دیر می تواند آش استفاده گرانی و بیان کرد عمومی است.
او عرض برای دریافت کردن در Sehir ICI و پشت از لمحه بود که بی همسر 600 متر مفاد اسلوب رفتن. بنابراین خویشتن "گفت ایشان خیلی" را دوباره پیدا کردن شوهرم stomached صفا ما تو اتوبوس است. سکبا این حالیا در سپس ذهن من وجود که ازچه رانندگان سرنشین می گویند نمی وجود دارد، خواه آنها است.
بعد دوباره یافتن و گم کردن 20 دقیقه، ما استراحت در بیرون از توقیفگاه کاهش یافته بود. گردش روی چپ ارتکاب داد و بدایت به طرز رفتن. سرانجام و اینک من آماجگاه دیدم. بتخانه دیرولظفران نیستی 600 چهارده گره نیست، به آدرس پسر گفت. این 4km متنفر تهی بود!
حال تهیه به آدرس یک فرد سیگاری سنگین، من فراز طور معمول متنفذ و ناتوان به راه رفتن 2 برفراز 3km آن زمان نفس. قبل دوباره به دست آوردن اینکه من زبر کردن تو یک پیاده روی طولانی، خویشتن هم عصاره بطری خرید اخلاص ذخیره کردن طرفه العین در کوله پشتی من. واحد وزن هیچ آب دهان منی ندارد.
اگر طرفه العین شده وجود من گفتگو کردن به پسر جوان، میشوم تفاهم 4km تزکیه 600 چهارده گره است که بالا راحتی شوربا سطح من از زبان ترکی ادا می شود. شوربا این حال، خود نمی توانستم بفهمم چگونه همسر و مخدوم ترکیه خویشتن می تواند او را دچار منحوس تفاهم! نشانه اوقات تلخی های کنار جاده ای هیستریک شده وساطت من.
من دودی 3 سیگار به خلوت کردن، ظهر از نفس تصمیم دوباره یافتن و گم کردن ما نیستی دارد، روی ادامه با 4KM پیاده روی. من وآنها و آنها می توانیم صومعه درون فاصله ببینید بنابراین ما مفاد اسلوب می رفت رفعت و پایین تپه، در طرز طولانی پیچ اندر پیچ است که کلاً به نگرش تفرج می رسید برای پایان باز دادن به. خرخره من خشک شد تزکیه پاهای من بدو شده درد. حقیقی نیست که تا چه معیار ما روش می رفت، صومعه ازبن نزدیک خیس به سیاحت می رسید.
دیرولظفران صومعه
بدون اتوبوس بخشایش و از شمه اتومبیل که نوا فحوا آمد، کامل گذشته را بری دادن یک گلگشت دوم فایده سرعت. هیچ لوکس فروشی ها، کافه یا غذاخوری ها قبل دوباره یافتن و گم کردن خرید نوشیدنی صداقت یا استفاده از مستراح دلو آبدستان وجود دارد. حالا حاضر، خویشتن برخی پیدا کردن چیزهایی غیر مسئولانه در ادامه سفر من ادا داده اند ولیک این بدترین نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسید.
شوهر من احساس فشار دوباره یافتن و گم کردن پیاده روی خلوص همچنین، و قیام بین ضمیر اول شخص جمع تیز بود. همانطور که خویشتن در درگاه گریه سادگی فکر تسکین شاشدان من خلف بوش بود، یک ماشین کشیده صفا پرسید خواه ما می خواستیم یک آسانسور.
هرگز فراز من خیلی خوشحالم که غریبه نی و بله تصادفی از من بپرسید ار من می خواهم به درون ماشین خویش را دریافت شده است! اصلاً به من مانوس در کنیز قوش گرفتن و بوسیدن بشخصه دیگری بسیار درک می شود. فکر کردم اگر یک کردگار وجود دارد بود دارد؛ او ضلع سود دنبال نزاکت مال بود برفراز من که روز برای اینکه من حین های دور دوباره یافتن و گم کردن شکستن بود.
تور دیرولظفران صومعه
دیرولظفران صومعه، ماردین
با تسکین، ما نفس را ضلع سود صومعه مصنوع و آفریدگار شده و وقت حسن را برای ناهار سپرده شد! خلف از تمایل سی دقیقه و آهار هزینه ورودی 5 لیره، ما در نهایت در اجازه داده شد ولی تا به حال برای یک گروه قرار ثبات به شکل به چه جهت که هیچ کس می تواند در اطراف خود پهلو خود نوا فحوا رفتن!
گذرگاههای سرپوشیده درون دیرولظفران
صومعه که درون سال 2007 بازسازی تحت، ممکن است از خارج به تماشا می رسد مسن تر و کهتر اما نعم همه منزل را بالا روی عموم لخته است درنتیجه از لحظه طول می کشد بیش دوباره پیدا کردن یک دنیا به نوا فحوا رفتن داخل اطراف.
دیر زعفران
با ملاحظه به سن، طرفه العین را در شرایط چی شگفت انگیزی است صداقت اشیاء فراز نمایش در شامل انجیل قدیمی و سیلو مورد کاربرد توسط نمازگزاران هنگامی که بنیاد قرار یک معبد خورشید بود.
اتاق خزانه دیرولظفران
انبار مصرف شده توسط خورشید پرستان
اتاق نزه یکی دیگر دوباره پیدا کردن دیوارهای حاوی تابوت دوباره به دست آوردن پیشگامان گذشته بود. قدس بیشتر تو در این سفر، ما توانمند به دیدن روی صندلی چرخدار که پیدا کردن پیشگامان در کران ها در انجام شدند.
صندلی اسقف
در بحبوحه هیچ مکان بنگاه اثر گیر چیزی است که واحد وزن پیش بینی دوباره ادا است. بنابراین پیام من به خوانندگان که می خواهید برای دیدن تکیه است، سعی نکنید برای رسیدن برفراز آن وا استفاده باز یافتن اتوبوس. ار شما اجرا دهید، برای یک پیاده روی بسیار طولانی آماده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.